Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Gimnazja nr 1, 14 i 15 zmieniają się w podstawówki

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 26 listopada 2016 o 10:20 Powrót do artykułu
Ja chodziła do 15 i się cieszę ze tam będzie podstawówka A nie gimnazjum
Zaloguj się, aby oddać głos
-1
PO CO SZKOŁA I TAK SIE NIE UCZA
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WIECEJ WOLNEGO NIZ NAUKI HIHI
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tylko ta 33 obecnie gimnazjum 14 to słaba szkoła - jak zachęcić rodziców, jak zmienić niekorzystną opinię która jest od wielu wielu lat ? Z odtworzeniem SP 15 będzie raczej mniejszy problem ale odtworzenie SP 33 (obecnie G14) będzie duży problem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciesze
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W szkole nr 40 żaden Rodzic z obecnych klas trzecich nie wyraza zgody na przeniesienie. I co wtedy? 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
DO PANA PREZESA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO Czy wie Pan, że to co proponuje minister Zalewska w swojej tzw. reformie nie spowoduje zmiany JAKOŚCIOWEJ tylko ogromny CHAOS. Nie wiem czy wie Pan, że proponowana zmiana nie spowoduje powrotu do dobrze znanej Panu 8- klasowej szkoły podstawowej. Proszę łaskawie spojrzeć na proponowaną siatkę godzin. Na pewno szybko się Pan zorientuje jak są dyskryminowane w niej przedmioty przyrodnicze (fizyka, chemia, biologia). Gdyby Pan nie był ekspertem w tej dziedzinie to pozwolę sobie poać jeden przykład. Np. Fizyka: "stara" podstawówka - 7 godzin w cyklu. "nowa" po reformie 4 godziny w cyklu. Od V klasy KPINA!!!! Realnie to ponad 100 godzin mniej Czy dalej uważa Pan, że to co jest proponowane przniesie zmianę JAKOŚCI. z poważaniem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1. Liczne zwolnienia nauczycieli (nie koniecznie zostaną zwolnieni ci słabi) 2. Skompromitowanie samorządów 3. Obniżenie poziomu nauki (szczególnie w zakresie przedmiotów przyrodniczych) 4. Obsadzenie na stanowiskach kierowniczych BMW (biernych, miernych ale wiernych) 5. Chaos organizacyjny 8. Brak zmiany jakościowej 9. Zemsta na poprzednikach 10. Ideologizacja 11. Skrócenie o rok kształcenia ogólnego 12. Zbędne wydanie pieniędzy publicznych 13. Elitarność kształcenia wyższego i średniego RODZICE PO CO TO WAM? ZADBAJCIE O PRZYSZŁOŚĆ WASZYCH DZIECI. ZATRZYMAJCIE TO PSEUDO REFORMĘ
Zaloguj się, aby oddać głos
1
"1. Liczne zwolnienia nauczycieli (nie koniecznie zostaną zwolnieni ci słabi) 2. Skompromitowanie samorządów 3. Obniżenie poziomu nauki (szczególnie w zakresie przedmiotów przyrodniczych) 4. Obsadzenie na stanowiskach kierowniczych BMW (biernych, miernych ale wiernych) 5. Chaos organizacyjny 8. Brak zmiany jakościowej 9. Zemsta na poprzednikach 10. Ideologizacja 11. Skrócenie o rok kształcenia ogólnego 12. Zbędne wydanie pieniędzy publicznych 13. Elitarność kształcenia wyższego i średniego RODZICE PO CO TO WAM? ZADBAJCIE O PRZYSZŁOŚĆ WASZYCH DZIECI. ZATRZYMAJCIE TO PSEUDO REFORMĘ " - Gdzie punkt 6 i 7. Liczyć Cie nie nauczyli!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
masakra
Zaloguj się, aby oddać głos
1
Rozumiem, że na początek dobra zmiana będzie taka, że nie po szóstej klasie dzieci zmienią środowisko i znane otoczenie, tylko już po klasie 3 albo 5. W trosce o dobro ucznia.... A gdzie sie rozpłynął pomysł, żeby w klasie 4 był ten sam wychowawca co w 1-3??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak dostaniemy do XIV gim jedną klasę to wszystko dzięki dobrej zmianie będę miała 8 godzin - żyć nie umierać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może coś bliżej o propozycji nowych obwodów? Rodzic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na wuj kolejne podstawówki w dzielnicach miasta, gdzie dzieci jest na lekarstwo? Nie zamiast reaktywacji podstawówek w tych miejscach budynki sprzedać albo przeznaczyć na inne cele, a pieniądze przeznaczyć na budowę (rozbudowę) podstawówek w miejscach gdzie jest dużo dzieci np. Felin, Ponikwoda, Gęsia, Berylowa, przydałyby się też nowe podstawówki w rejonie ulicy Nałkowskich czy na Szerokim, gdzie ludzie od lat czekają na szkołę. Po co odtwarzać podstawówki w starzejących się dzielnicach, gdzie na dodatek dzieci jest jak na lekarstwo?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
DO PANA PREZESA JAROSŁAWA KACZYŃSKIEGO Czy wie Pan, że to co proponuje minister Zalewska w swojej tzw. reformie nie spowoduje zmiany JAKOŚCIOWEJ tylko ogromny CHAOS. Nie wiem czy wie Pan, że proponowana zmiana nie spowoduje powrotu do dobrze znanej Panu 8- klasowej  szkoły podstawowej. Proszę łaskawie spojrzeć na proponowaną siatkę godzin. Na pewno szybko się Pan zorientuje jak są dyskryminowane w niej przedmioty przyrodnicze (fizyka,  chemia, biologia). Gdyby Pan nie był ekspertem w tej dziedzinie to pozwolę sobie poać jeden przykład. Np. Fizyka: "stara" podstawówka - 7 godzin w cyklu. "nowa" po reformie 4 godziny w cyklu. Od V klasy KPINA!!!! Realnie to ponad 100 godzin mniej Czy dalej uważa Pan, że to co jest proponowane przniesie zmianę JAKOŚCI. z poważaniem
Za to Historii, WOSu, Religii, Przysposobienia Obronnego będzie po kokardkę. :)
Zaloguj się, aby oddać głos
1
Proste pytanie: Kto ma realizować tzw. Reformę. Odpowiedz: nauczyciele i samorządy. Prawie 100% samorządów jest jej przeciwna. 60% nauczycieli jest PRZECIW i głośno to mówi, 30% nauczycieli jest PRZECIW i cicho siedzi w obawie o utratę pracy. 10% jest ZA. Jak to się ma do zapowiedzi obecnej władzy, że będzie słuchać obywateli? NAUCZYCIELE BĄDZCIE SOLIDARNI - szczególnie apeluję do tych z podstawówek i liceów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobra zmiana! Brawa dla TEGO rządu! Gimnazja to porażka! Powodzenia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gimnazja to porażka edukacyjna,wie o tym ten kto ma choć minimalny kontakt z ich wychowankami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przecież w obecnych gimnazjach były dawniej podstawówki więc nad czym tu się użalać?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i dobrze, że przywracają. W tamtych rejonach miasta mieszka sporo młodzieży z tzw. trudnych środowisk. Mniejsze szkoły i mniejsze obwody szkół stworzą możliwość łatwiejszego dotarcia do ucznia oraz umożliwią osiągnięcie lepszych efektów wychowawczo-edukacyjnych w stosunku do w/w uczniów. A oczywiście niezależnie od tego należy budować szkoły w innych częściach miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: