Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Panie Smaga czy pan czasami myśli - jak Godebskiego może być ulicą jednokierunkową - szczególnie na odcinku Weteranów - Al.Racławickie. Jak widać kasa za wypociny jest ważniejsza niż logika tych wypocin.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Darmowa komunikacja miejska i problem z parkowaniem sam by się rozwiązał.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
posr*lo komplenie, wszedzie postawcie te durne parkometry, od elizowki po abramowice!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Rozwiązaniem jest zburzenie po jednej pierzei każdej ulicy i zrobienie tam klepisk do parkowania. Wyobraźcie sobie Krakowskie Przedmieście bez budynków od Lublinianki aż po Nowy teatr. I zmieszczą się te 230 tys aut. Ew. można Plac Litewski zamienić na parking. Baobab się wytnie, żeby liście nie brudziły samochodów. No i deptak - niech to będzie parking. Będzie świetnie. Nie będą nam lewaki decydować, że mamy łazić piechotą. Ruch pieszy zabronić! Piesi do samochodów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin 700 samochodów/tys mieszkańców Berlin 330
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin 700 samochodów/tys mieszkańców Berlin 330
zgadza się . 3-4 osobowe w rodzinie . i byle student musi w Lublinie jechać autem . nie mówiąc o damach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
LUBIN miasto o podobnej nazwie a komunikacja za free. Można ? Można!!!.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin 700 samochodów/tys mieszkańców Berlin 330
bo to Polska w ruinie, bieda i nędza na każdym kroku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czechów Południowy już dawno to podnosił, bo tam nawet strefy ruchu nie rozwiązały problemu aut, których kierowcy próbują uniknąć opłat za parkowanie w miejskiej strefie. Tyle, że przy ponad 70% relacji zadłużenia do dochodów, to aby patrzeć jak parkomaty będą wszędzie poza zapleczem "ratuszowym".
Zaloguj się, aby oddać głos
0
dvb 232 a ilu mieszkańców ma Lublin ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bo to Polska w ruinie, bieda i nędza na każdym kroku
Średnia wieku tych aut, to 15 lat. Jeżeli to chcesz przyjąć jako wskaźnik poziomu zamożności społeczeństwa, to można tylko pogratulować poczucia humoru - szczególnie, że większość z tych aut kupowana była na raty...   Jeżeli chcesz porównywać w kontekście zamożności, to weź pod uwagę ilość rejestrowanych nowych aut, a nie tych, których pozbyli się Niemcy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a może cały Lublin niech bedzie strefa płatnego parkowania, rozszerzyłbym jeszcze o Swidnik, Konopnicę, Jastków i Prawiedniki... a może po prostu ograniczyć SPP do parkingu pod Ratuszem? Za co oni pieniądze biorą? Nie pytam "z czego", bo wiem, ze z naszych pieniędzy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem na jakie miasto zapatruje sie Lublin, ale płatne strefy robi sie po to żeby zachęcic ludzi do przesiadki w komunikacje miejską a u nas chodzi tylko o to żeby zgarnąc kase od kierowców. Powiększenie strefy to dla mnie bez sens tym bardziej, ze tak jak jest napisane w art. to wypchnie tylko auta ulice lub kilka dalej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Koszty budowy parkingów podziemnych byłyby niewspółmiernie duże w porównaniu z korzyściami – odpowiada Karol Kieliszek z Urzędu Miasta." - pan Kieliszek jak zwykle błyszczy swoimi mądrościami...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polska to dziwny kraj. Tworzy się strefy płatnego parkowania aby zachęcić do jazdy komunikacją miejską, a jednocześnie podnosi się ceny biletów tej komunikacji. A to wszystko w momencie kiedy ceny paliw mocno spadają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polska to dziwny kraj. Tworzy się strefy płatnego parkowania aby zachęcić do jazdy komunikacją miejską, a jednocześnie podnosi się ceny biletów tej komunikacji. A to wszystko w momencie kiedy ceny paliw mocno spadają.
o to to! dokładnie!! paranojaaa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Samochód to nie luksus, tylko konieczność. Komunikacja miejska działa tylko w obrębie miasta, spróbuj dojechać spoza granic miasta do pracy. Tylko ci, co się wożą służbowymi limuzynami tego nie widzą. Jakby musieli płacić za postój prywatnych i służbowych samochodów na parkingu przy urzędach, to by się szybko w d... poodwracało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strefa parkowania powinna być jeszcze większa.Wtedy Ci co przyjeżdżają z wiosek zostawialiby pojazdy daleko od centrum i kontynuowali dojazd do pracy środkami komunikacji miejskiej.Mniejszy tłok na ulicach centrum. Co do parkingu podziemnego .Zamiast wydawać kasę na fontanny na Placu Litewskim powinien być wielki podziemny parking pod placem .Samochody powinny zniknąć z chodników.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polska to dziwny kraj. Tworzy się strefy płatnego parkowania aby zachęcić do jazdy komunikacją miejską, a jednocześnie podnosi się ceny biletów tej komunikacji. A to wszystko w momencie kiedy ceny paliw mocno spadają.
  Zauważ, że ceny lubelskich biletów są jednymi z najtańszych w kraju. Jak sobie wyobrażasz rozwój komunikacji miejskiej bez inwestycji? A na inwestycje skądś trzeba wziąć pieniądze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy może ktoś wyjaśnić ile płacą za parkowanie aut prywatnych urzędnicy zatrudnieni w urzędach w centrum. Jeżeli nie to jest to nieprawidłowe.Pod urzędami bezpłatnie powinny parkować tylko pojazdy służbowe.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: