Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Na których ulicach pozwolić jeździć szybciej? Jest zgoda policji

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 31 stycznia 2017 o 08:50 Powrót do artykułu
Ja codziennie jade Jana Pawla od filaretów do nadbystrzyckiej i tam ppodniesienie predkosci bez przestawiena cyklu świateł nie ma sensu musi być zrobione jedno i drugie jednocześnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak pokazuje zdjęcie tam gdzie są trolejbusy nie ma szans na zwiększenie szybkości !!! One skutecznie zweryfikują zapędy Ratusza !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przede wszystkim najpierw powinni wziąć się za ustawienie świateł, na ul. Jana Pawła II na skrzyżowaniu z Roztoczem trafienie na zielone jadąc ul.Jana Pawła graniczy z cudem, mam wrażenie, że więcej czasu trwania zielonego mają kierowcy wyjeżdzający z osiedla z ul.Jantarowej oraz włączający się z Roztocza. Ile razy nie jeżdzę przez to skrzyżowanie zawsze jest czerwone, to chyba coś nie tak jest Panie Kieliszek???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ja codziennie jade Jana Pawla od filaretów do nadbystrzyckiej i tam ppodniesienie predkosci bez przestawiena cyklu świateł nie ma sensu musi być zrobione jedno i drugie jednocześnie.
Jadąć do 45 km/h  da sie wbić w zieloną fale (start zielonego przy LUKOIL). Tam bez regulacji śwaiteł to porażka.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Boh. Września oraz na "nowym odcinku" Solidarności powinno być 80km/h
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zmiana powinna nastąpić na wszystkich ulicach dwujezdniowych w Lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Na al. Witosa z 50 do 70 km/h podniesiona miałaby tu zostać dopuszczalna prędkość od skrzyżowania z Doświadczalną do granicy miasta, zaś na jezdni w stronę centrum od Doświadczalnej do Grygowej." - czy oby tutaj nie jest już 70 i 80 km/h?????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nie lepiej 100? albo 120?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Zmiana powinna nastąpić na wszystkich ulicach dwujezdniowych w Lublinie." - to by miało sens ale przy kilku dodatkowych warunkach: -skrzyżowania małokolizyjne (czyli dopuszczone tylko wjazdy/zjazdy w prawo z pasów włączania/wyłączania) wszystkie inne skrzyżowania koniecznie z sygnalizacją - inaczej będzie dużo wypadków oraz będzie duży problem włączenia się do ruchu -wszystkie przejścia dla pieszych oraz przejazdy dla rowerzystów również koniecznie z sygnalizacją świetlną, bo pieszy będzie musiał krzesełko ze sobą nosić zanim będzie mógł bezpiecznie przejść -zakaz jazdy pojazdów wolnobieżnych (chodzi mi głównie o rowerzystów)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Miasto robi ograniczenie prędkości na wielu ulicach ze względu na hałas który rośnie wraz ze wzrostem prędkości i przekracza dopuszczalne normy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Większość i tak nie przestrzega obowiązujących ograniczeń.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pogorszy to bezpieczeństwo pieszych na pasach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to może na nowym wylocie na Warszawę gdzie postawiliście 60, bo jakimś snowbom za głośno było w ich nowobogackich domach "pod miastem"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja zawsze myślałam, że na Witosa jest 90 km/h o_O
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to może na nowym wylocie na Warszawę gdzie postawiliście 60, bo jakimś snowbom za głośno było w ich nowobogackich domach "pod miastem" Rozumiem, że bogatym można hałasować pod domem, a biednym już nie ? :) Jestem za zwiększeniem prędkości na takich odcinkach, ale nie z takich powodów ..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
70 zaczyna sie przed wiaduktem na grygowej a wczesniej jest tabliczka z terenem zabudowanym. Ale taka informacja w zasadzie dotyczy prawego pasa bo przy lewym nie ma oznaczen typu teren zabudwany. Natomiast w strone swidnika jest obnizona predkosc do 80. Znak widnieje na jednej z latarni zaraz po tym jak konczy sie teren zabudowany
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak się podwyższy prędkość to kierowcy podwyższą ją jeszcze o 20, hałas wzrośnie no i bezpieczeństwo zmaleje. Jedynie na Witosa nie ma to za dużego znaczenia, i tak tam kierowcy jeżdżą szybciej, a przejść tam chyba nie ma.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Szybciej? Szykuje się ustawa by ograniczyć prędkość więc będzie kolejna zmiana znaków?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: