Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
szkoda, że wciąż tak mało ludzi z tego korzysta, a większość niestety nadal uważa, iż autobus to także dodatkowo jest kiosk... najgorzej w weekendy. Swoją drogą to już trzeci system "za", żeby wycofać i skończyć ze sprzedażą biletów u kierowcy, po co ich rozpraszać, a dodatkowo spowalniać cały pojazd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
BEZ SENSU, NIE JEŻDŻĘ AUTOBUSEM ZBYT CZĘSTO, WIĘC NIE MAM SZAN SKORZYSTAĆ BO NAJPIERW KONTO POTEM DOŁADOWAĆ A POTEM KUPIĆ BILET CZY NIE PROŚCIEJ BY BYŁO PO PROSTU WYSYŁAJĄC ODPOWIEDNI KOD NA NUMER ODPOWIEDNI WYŻEJ PŁATNY I ESEMES ZWROTNY BY BYŁ BILETEM ? ? ? ? CZY NIE BYŁO BY PROŚCIEJ
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@MARCIN wyłącz Caps Lock (nie krzycz), racz przeczytać pierw netykietę. Do tego pomyśl, bo w przypadku takich "premium numerów" lwią część z każdego sms'a zabiera sobie zwykle operator prowadzący. Ot, bilet ulgowy za 2,4 zł czy 3,6 zł - kto według Ciebie by to kupił? Do tego sam sobie szukasz problemów, takie konto zakłada się raz i jest to szybkie podobnie jak jego doładowanie poprzez jakiś z systemów e-płatności. Tu wedle własnych potrzeb, doładowujesz w zależności czy jeździsz często, czy też rzadko... no i wygodne bo nie trzeba szukać kiosku czy męczyć kierowcy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MARCIN napisał:
BEZ SENSU, NIE JEŻDŻĘ AUTOBUSEM ZBYT CZĘSTO, WIĘC NIE MAM SZAN SKORZYSTAĆ BO NAJPIERW KONTO POTEM DOŁADOWAĆ A POTEM KUPIĆ BILET CZY NIE PROŚCIEJ BY BYŁO PO PROSTU WYSYŁAJĄC ODPOWIEDNI KOD NA NUMER ODPOWIEDNI WYŻEJ PŁATNY I ESEMES ZWROTNY BY BYŁ BILETEM ? ? ? ? CZY NIE BYŁO BY PROŚCIEJ
w pełni zgadzam się z Marcinem, sama kiedyś chciałam skorzystać z biletu przez sms.. wybierałam sie do centrum na imprezę, postanowiłam skorzystać z MPK, zajrzałam na stronę i jak zobaczyłam ile ceregieli mnie czeka by skorzystać z tej usługi stwierdziłam, że szybciej będzie u kierowcy kupić bilet
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgadzam się, najgorsi są studenci i uczniowie, stoją na przestanku opierają się o kiosk albo biletomat i wraz kupują te bilety u kierowcy, trzeba byś totalnym deb***em!!! ZTMmie zlituj się i zlikwiduj te bilety w autobusach, przeciwni są wszyscy i pasażerowie i kierowcy!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja lubię mieć kontakt z kierowcami.Są tacy męscy.Parę razy udało mi się nawet umówić,są wyśmienici w tym.Bo kolegom z roku po dopalaczach to nawet się nie podnosi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to samo co było mpay czy skycash dla przypomnienia pierwszy był dotpay.pl polski portal oczywiście i nie ma problemów z gwarancją potwierdzenia zapłaty a możne zwykły sms na zwykły numer czterocyfrowy bez żadnych kont cały świat tak kupuje u nas musi być na odwrót
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten system to kompletna bzdura. Jeżeli muszę założyć konto i przelać tam jakieś pieniądze, to przecież prościej jest za te pieniądze kupić sobie zapas biletów i nie męczyć się z komórką. pozdrawiam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na razie to tam jest tylko Olsztyn, Warszawa i Wrocław. A gdzie ten Lublin?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Moim zdaniem-głupota. Rozumiem,że system ma służyć ludziom korzystającym z MPK okazjonalnie.Mają zakładać konto,przelewać pieniądze,które nie wiadomo kiedy wykorzystają. Powinno być prościej:wysyłam sms na odpowiedni numer,w odpowiedzi dostaję sms zwrotny z "biletem" a należność zostaje pobrana z mojego konta telefonicznego-wtedy to ma sens. A tak-to ja pieprzę!(cytując dźwigowego Kotka z Alternatyw)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@józio - dotpay to zło: - z każdego SMS'a zabierają 60%, a ty dostajesz tylko 40% - numery telefonów są zbierane i przekazywane niefajnym firmom, a potem zaczyna przychodzić mnóstwo sms śmieci, nachalnych reklam. Niestety jak widać powyżej, mentalności ludzi się tak łatwo nie zmieni, to jak walka z wiatrakami, najprościej napisać "głupota", "bzdura" czy czekać w niedzielę 10 minut na jednym przystanku aż wszyscy kupią bilety. Po prostu, ktoś powinien radykalnie powiedzieć i zdecydować, że biletom u kierowców dziękujemy - macie trzy systemy, automaty, kioski, kupujcie sobie tam na zapas, zatrudnić wielkie stado kontrolerów i się skończy :> Jesteście zacofani, a przez was długo jeszcze zacofane będzie to miasto, co tu ukrywać, jeśli mPAY miałby sporą rzeszę klientów, pewno nie ograniczał by się tylko do biletów (autobusowych czy za parkowanie), płacenia za rachunek telefoniczny, a używać by go można wszędzie, czyli tak jak to zakładano, płacąc sobie rano w kiosku za fajki czy gazetę, czy np. w McDonald'zie [:
olo napisał:
Rozumiem,że system ma służyć ludziom korzystającym z MPK okazjonalnie.
system służy każdemu, bez względu czy jeździsz często czy rzadko.
Ostatnio edytowany 25 marca 2011 o 15:13
Zaloguj się, aby oddać głos
0
abc napisał:
@józio - dotpay to zło: - z każdego SMS'a zabierają 60%, a ty dostajesz tylko 40% - numery telefonów są zbierane i przekazywane niefajnym firmom, a potem zaczyna przychodzić mnóstwo sms śmieci, nachalnych reklam. Niestety jak widać powyżej, mentalności ludzi się tak łatwo nie zmieni, to jak walka z wiatrakami, najprościej napisać "głupota", "bzdura" czy czekać w niedzielę 10 minut na jednym przystanku aż wszyscy kupią bilety. Po prostu, ktoś powinien radykalnie powiedzieć i zdecydować, że biletom u kierowców dziękujemy - macie trzy systemy, automaty, kioski, kupujcie sobie tam na zapas, zatrudnić wielkie stado kontrolerów i się skończy :> Jesteście zacofani, a przez was długo jeszcze zacofane będzie to miasto, co tu ukrywać, jeśli mPAY miałby sporą rzeszę klientów, pewno nie ograniczał by się tylko do biletów (autobusowych czy za parkowanie), płacenia za rachunek telefoniczny, a używać by go można wszędzie, czyli tak jak to zakładano, płacąc sobie rano w kiosku za fajki czy gazetę, czy np. w McDonald'zie [: system służy każdemu, bez względu czy jeździsz często czy rzadko.
Panie "Europejczyk" z Koziej Wólki-jeżeli ktoś jeździ często,to chyba lepiej i wygodniej jest kupić bilet okresowy. A na marginesie-może jestem zacofany jak to całe miasto ale wiem,że zwrotu McDonald's się nie odmienia. Z europejskimi pozdrowieniami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ja korzystam z mpaya bo jest prosty w obsludze. czasem kupuje bilety w kiosku, a kiedy nie mam takiej opcji wybieram kupno przez telefon. szybko i sprawnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: