To idioci układają trasy, nie dziwię się że je później likwidują, ja by dojechać do pracy muszę się przesiadać 3 razy, polityka krótkich linii to głupota, więc jeżdżę prywatnym autem przejazd w szczycie zajmuje mi 20 min. a MPK 2,5 godziny. Potrzeba jest całkowita zmiana systemu komunikacji, moja propozycja to: wszystkie linie dojeżdżają do centrum i problem się rozwiązuje.
|
|
zmiany proponowane przez ZTM mają wymusić jak najczęstsze przesiadki jak wiadomo nowe bilety np. 30 minutowy nie uprawnia już do przesiadek.czemu siejesz ferment i wypisujesz głupoty??? wypowiedź z cyklu - "nic na ten temat nie wiem więc się wypowiem!" sprawdź najpierw zanim piszesz: wszystkie bilety czasowe uprawniają do przesiadek!!! |
|
Hm czytam tylko Poręba,Węglin, Zana..a ja do pracy z dziesiątej na majdanek od lat jeżdżę na 3 przesiadki. W końcu blisko mam.
|
|
dla mnie akurat to są dobre zmiany, więc nie piszcie,że wszyscy pasażerowie krytykują, tylko piszcie precyzyjniej, że część pasażerów krytykuje.
|
|
dla mnie akurat to są dobre zmiany, więc nie piszcie,że wszyscy pasażerowie krytykują, tylko piszcie precyzyjniej, że część pasażerów krytykuje.dla mnie i większości też |
|
Lublin powinien być przyjazny dla turystów , nie tylko jeżdżących swoimi samochodami.Komunikacja z dworca PKP powinna być wzorcowa .Lublin ma jeden z piękniejszych dworców na terenie kraju od strony ulicy 1 Maja . Wymuszanie chodzenia tunelem do Kunickiego to paranoja ,niech ten co to wymyślił weźmie walizki i tam idzie aż do Kunickiego ,szuka przejścia na drugą stronę ulicy bardzo ruchliwej , znajdzie przystanek dopiero przy komisariacie ,żeby dojechać do miasta przez tunel .I o to chodzi, abyś się przesiadł i kupił dwa bilety. Przy dwóch osobach lepiej wychodzi wziąć taksówkę za 15 złotych. |
|
Zmniejszenie częstotliwości 158 to chyba jakiś żart. To gówna linia obsługująca Felin i Bronowice z Centrum i śródmieściem. Już teraz jest mocno zatłoczona, ZTM nie słucha mieszkańców. Skończy sie tym, że ludzie przesiądą się do swoich samochodów.
|
|
Sprawdź chory człowieku najpierw gdzie ta 10 pojedzie. Pojedzie głąbie kapuściany tam gdzie teraz zaczyna tylko, że nie skończy przy al. Kraśnickiej, a właśnie na Gęsiej koło Selgrosa tłumoku.ty chyba dawno tam nie byłeś i pie***** jak potłuczony, Dycha w tej chwili zaczyna koło Selgrosa, a skoro chcą ją przenieść to chyba tylko na Gesią pod Biedrę, nie mogę pojąć jak 18 metrowy przegubowiec tam zawróci :blink: |
|
Sprawdź chory człowieku najpierw gdzie ta 10 pojedzie. Pojedzie głąbie kapuściany tam gdzie teraz zaczyna tylko, że nie skończy przy al. Kraśnickiej, a właśnie na Gęsiej koło Selgrosa tłumoku.ty chyba dawno tam nie byłeś i pie***** jak potłuczony, Dycha w tej chwili zaczyna koło Selgrosa, a skoro chcą ją przenieść to chyba tylko na Gesią pod Biedrę, nie mogę pojąć jak 18 metrowy przegubowiec tam zawróci :blink: |
|
Sprawdź chory człowieku najpierw gdzie ta 10 pojedzie. Pojedzie głąbie kapuściany tam gdzie teraz zaczyna tylko, że nie skończy przy al. Kraśnickiej, a właśnie na Gęsiej koło Selgrosa tłumoku.ty chyba dawno tam nie byłeś i pie***** jak potłuczony, Dycha w tej chwili zaczyna koło Selgrosa, a skoro chcą ją przenieść to chyba tylko na Gesią pod Biedrę, nie mogę pojąć jak 18 metrowy przegubowiec tam zawróci :blink: |
|
Sprawdź chory człowieku najpierw gdzie ta 10 pojedzie. Pojedzie głąbie kapuściany tam gdzie teraz zaczyna tylko, że nie skończy przy al. Kraśnickiej, a właśnie na Gęsiej koło Selgrosa tłumoku.Przecież teraz Dycha startuje spod Selgrosa a nie z pętli Węglin, o to chodzi, że zabiorą 10-tkę spod Selgrosa (Węglinek) i będzie kończyć na Gęsiej gdzie 45? Jak 18-metowy przegubowiec tam zawróci??? :blink: |
|
Zmniejszenie częstotliwości 158 to chyba jakiś żart. To gówna linia obsługująca Felin i Bronowice z Centrum i śródmieściem. Już teraz jest mocno zatłoczona, ZTM nie słucha mieszkańców. Skończy sie tym, że ludzie przesiądą się do swoich samochodów.będzie większy autobus |
|
będzie większy autobusJuż teraz jeżdzą przegubowce a i tak w godzinach szczytu jes scisk. |
|
Ale tylko na niektórych kursach, teraz mają być przeguby na wszystkich 158.
@Whoop, do parku bronowickiego jest kilka linii z Dziesiątej i kilka linii z Majdanka, wystarczy się przesiąść w tym miejscu, nie trzeba trzech przesiadek, ja często jeżdżę 21, bo mi pasuje i bez przesiadki
|
|
Likwidacja 150 to akurat najlepszy pomysl ZTM tym razem, jej trasa w 99,9% pokrywa sie ze 151- to nie ma sensu...jak rowniez duzego sensu nie ma dzielenie dwudziestki na "20" i "30", ktorych trasy pokrywac sie beda w zdecydowanej wiekszosci...Zeby to mialo sens nalezaloby puscic "30" przez Zamojska i Plac Wolnosci do Krakowskiego Przedmieścia. Nie jest w porzadku pisanie o liini 38 od miesiecy, ze linia ta wychodzi naprzeciw oczekiwaniom mieszkancow, ze byla zglaszana w budzecie obywatelskim itp..To wszystko prawda tylko dlaczego w momencie jej oglaszania okazuje sie ze to ma byc linia tylko na lato, sezonowa...Bardzo nie fair! Ta linia jest potrzebna przez caly rok! Dobre posuniecie z nowa "11" i nowa trasa 157 na wzmocnienie Zemborzyckiej, po odebraniu "17" z tej czesci miasta jeden trolejbus(160) nie wyrabia...
|
|
[quote name="Arek" post="1268268" timestamp="1453401314"]
Przecież ma być 11 przez Nowy Świat.[/quote
Jasne.. Na stronie ZTM.. Linia 11 planowana jest na 3 lub 4 kwartał 2016 r. Z częstotliwością 30 minut.. Cuda na kiju...
Pozdrawiam
|
|
Zmiany traktujemy jako ostateczne, tworzą pewną spójność całość – odpowiada Góźdź.
Ciekawe jaką całość ?? Bo ja tu widzę totalne dno.Ludzie pisza skarza a pani Góżdź czyt.ZTM ma lublinian w D...e. Klapki na oczy i udaje ze nic nie słyszy.Proponuje tak jak ostatnim razem przy podwyżkach wzmocnić akcję PRZEKAŻ BILET JAK WYSIADASZ.Może tak trzeba do nich przemawiac wtedy usłyszą!!!!
|
|
Jesteście bandą łobuzów co nie mają pojęcia o komunikacji bo jeździcie swoimi samochodami . Za nasze podatki bo jesteście przecież urzędnikami państwowymi zabawiacie się w "pracę"
|
|
Zmiany ogłosił ktoś kto w ogóle nie korzysta z MPK , zapowiadana podwyżka biletów ma się nijak do tego co mamy w rzeczywistości ,czekanie na mrozie 30 min. na autobus to jakieś żarty chyba , dojazd do pracy z trzema przesiadkami zajmuje prawie 1,5 godz mimo że odległość nie taka wielka , tylko problem z brakiem połączeń .
W święta i niedziele to lepiej zupełnie z rezygnować z komunikacji jak stać i marznąc i tak jeszcze coś nie przyjedzie , sytuacja podobna do tej jak kiedyś na wsi ludzie czekali na PKS przyjedzie albo nie tyle że Lublin to nie wieś .
Druga sprawa zbyt mała ilość tablic elektronicznych na przystankach , i za co te podwyżki biletów ? za poskracanie tras, eliminacje połączeń i udawania głupa po czym będą mówić że Lublin ma najlepszą komunikacje w kraju , pewnie uwierzy ten kto nigdzie nie wyjeżdżał .
|
|
Lublin powinien być przyjazny dla turystów , nie tylko jeżdżących swoimi samochodami.Komunikacja z dworca PKP powinna być wzorcowa .Lublin ma jeden z piękniejszych dworców na terenie kraju od strony ulicy 1 Maja . Wymuszanie chodzenia tunelem do Kunickiego to paranoja ,niech ten co to wymyślił weźmie walizki i tam idzie aż do Kunickiego ,szuka przejścia na drugą stronę ulicy bardzo ruchliwej , znajdzie przystanek dopiero przy komisariacie ,żeby dojechać do miasta przez tunel .Niestety w Lublinie jest duży problem zarówno z komunikacją miejska jak i przemieszczania się po Polsce . Komuś bardzo zależy na tym aby tylko busy jeździły z Lublina do Krakowa , Warszawy , Zakopanego , przecież ktoś kto przejechał się nawet 3 godz to już więcej do busa nie wsiądzie , ciasnota taka że po opuszczeniu busa wszystko boli człowieka , często jest zimno w busie , kierowcy nie zatrzymują się na WC tylko szybka wymiana pasażerów i to ma być miasto przyjazne turystom ? tylko dlaczego blokuje się inne firmy z autobusami ? Podobnie sytuacja w Lublinie z komunikacją, gdzie na autobus niejednokrotnie czekać trzeba 30 minut , dodatkowo brak połączenia np z Felina do Spółdzielczości Pracy i problemy dojazdu z innymi dzielnicami a tu jeszcze likwidacja linii 150 , zmiana numeracji autobusów ,ciągle zmiany w rozkładzie widać że decyzje podejmuje ktoś kto zupełnie nie ma pojęcia o komunikacji i pasażerach , tylko próbuje niby to likwidacją i skracaniem linii uzyskać zyski . Tylko prawda jest taka ze przy obecnych cenach paliwa autobusami będą jeździć tylko studenci i emeryci ze zniżką na bilety , jak to mówią chytry traci dwa razy :) Lublin jest jednym z najgorszych miast z komunikacja pozamiejska i miejską !!! |
Strona 3 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|