Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: Przedłużają trakcję trolejbusową. Wiadomo ile to będzie kosztować

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 16 lutego 2017 o 14:52 Powrót do artykułu
I to jest dobra wiadomość dla miasta :-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trolejbusy powinny mieć jak najbardziej proste trasy, także w przypadku linii 151 jest to jak najbardziej słuszne, tym bardziej, że jeździ niebywale często, bo co 7-8 minut. Dlaczego trolejbusy 151,159,158,155,153 odniosły taką popularność? - ano właśnie dlatego, że nie robią zbędnych zakrętów, a ich trasy przebiegają przez centrum. Owszem linie 156 i 160 są też popularne, bo w okolicach Chodźki wsiada bardzo dużo ludzi. Natomiast linie 152,154 i 157 to naprawdę niewykorzystane linie. Linia 152 jadąc ul. Filaretów w kierunku Poręby dubluje się z 31 i 42, powinna pojechać prosto Nadbystrzycką i Jana Pawła i na Granitowej kończyć - połączenie z politechniką nie zostanie utracone, bo z filaretów jeździ linia 32. Jeśli chodzi o 154 to tutaj jest duże pokrycie trasy z linią 153, która jest atrakcyjna i mimo wszystko stanowi korzystniejszą opcję podróży. Linia 157 ogromnie pokrywa się ze 160, tylko że jej jedynymi pasażerami są ci którzy wsiadają przy Leclercu czy ZUS-ie i dopiero na Kunickiego jest większe zainteresowanie tą linią. 157 w kierunku Leclerca powinno pojechać przez Filaretów i Zana .161 ma bardzo fajną trasę, atrakcyjną i dosyć prostą i wszelkie wydłużanie tej linii może być niekorzystne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I tak wożą powietrze. To samo autobus. Marnotrawstwo trwa w najlepsze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję, aby rozważyć także zawieszenie trakcji trolejbusowej na ul. Narutowicza, na ul. Filaretów na odcinku przy osiedlu Widok, na Krakowskim Przedmieściu, na 3 Maja i al. Tysiąclecia do Lwowskiej, po to aby mogły tam jeździć trolejbusy na liniach, na których teraz są autobusy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin powinien projektować nowe ulice z rezerwą pod TOROWISKA TRAMWAJOWE. Trolejbus to zawalidroga, przyszłością jest TRAMWAJ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po co na osiedle widok? tam się nic już więcej nie zmieści, chyba że ma jedynie coś zajeżdżać, ale i tak z tym byłby problem
Proponuję, aby rozważyć także zawieszenie trakcji trolejbusowej na ul. Narutowicza, na ul. Filaretów na odcinku przy osiedlu Widok, na Krakowskim Przedmieściu, na 3 Maja i al. Tysiąclecia do Lwowskiej, po to aby mogły tam jeździć trolejbusy na liniach, na których teraz są autobusy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bez metra to miast udusi się w spalinach. Ograniczyć transport indywidualny!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
osiedle widok - sama hołota, nie potrxzeba tam komunikajci
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: