Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin: W obronie linii 150

Utworzony 25 stycznia 2016 o 11:12 Powrót do artykułu
Zaprezentowane zmiany są bardzo słabe, ale akurat likwidacji 150 nie ma się co czepiać - po uruchomieniu nowego przystanku na Kunickiego ta trasa w 100% jest obsługiwana przez 151, które ma kursować częściej, no a w drugą stronę będzie 13 (docelowo też częściej) i 20, więc to akurat jest OK. Inna kwestia, że jak przyjeżdża ostatni pociąg z m. in. Warszawy o 23:06 to aktualnie 13, 34, 45 i 150 są już po zakończeniu swojego kursowania, a 28 ma jeszcze tylko kursy w stronę Felina - mogłoby to się zmienić ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tu nawet nie chodzi o numer linii tylko o fakt ,że chcą zlikwidować przystanek początkowy naprzeciwko przepięknego budynku dworca PKP w Lublinie a przyjeżdżających oraz wyjeżdżających kierować w stronę ulicy Kunickiego nowo otwartym tunelem . Gdybym była pasażerem i wydostała się z dworca na ulicę Kunickiego ,to szybko cofnęłabym się z powrotem i wyszła na plac przed dworcem i tam szukała podwody. Lublin - miasto kultury musi szczycić się swoją stacją PKP i tam ma zaczynać się oglądanie miasta .Co na to rady dzielnic i Radni miejscy ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No i co po protestach!Nasza dzielnica też walczyła i "gucio".Konsultacje?Kpina!Rozmowy?Owszem były.Nic nie dało!Może kierownictwo przesiądzie się na kilka tygodni do mpk?Chyba że mieszkają tam, gdzie trasy nie są zmieniane.Wtedy nic się nie zmieni.....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CO ZA GŁUPIE/ zmiany całkiem bez sensu np 160 skierować na węglin - chyba ktoś tu chce zarobic na biletach bo 30 minut nie wystarczy by dojechac na osiedle widok - po jakiego wała te nowe trakcje autobusy trolejbusy ...jak mpk utrudnia zycie mieszkancom i pasazerom.....to sposob prezesa na premię ?szkoda tylko ze z naszej kieszeni WYBIERAM TAXI !!!!!! PO PODWYZKACH CEN BILETÓW TO CALKIEM PODOBNY KOSZT !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. teraz pasażer będzie musiał się przesiąść i kupi 2 bilety zamiast jednego. Ale tu raczej ZTM się przeliczył i pasażerowie wybiorą taksówki. Koszt PKP-Racławickie to około 15 zł,czyli mniej więcej tyle ile musiałyby zapłacić 2 osoby za MPK, No chyba, że się wsiądzie do taksówkarza niezrzeszonego, wtedy wychodzi 30-60 zł. Warto zapytać o cenę przed, a nie po. Albo po prostu patrzeć w co się wsiada i na cennik naklejony na szybie, a nie wsiadać w to, co stoi najbliżej, bo najbliżej stoi najdroższy  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
2 osoby za MPK zapłacą 2x3,2=6,40 zł. To nie jest mniej więcej 15 zł :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Likwidacja biletu 30 minutowego jest na rzecz 60. Za komunikację miejską płacimy i tak stosunkowo niewiele, bo w innych miastach jest dużo drożej. A jeśli chodzi o zmiany? Bardzo dobrze ze są. Po co dwie linie, a w zasadzie 4 przez 90% trasy mają jeździć tak samo. Likwidacja jednego połączenia wiąże się z wykreowaniem co najmniej kilku innych. A to ze ktoś się przyzwyczaił biedny i od 10 lat jeździ na dworzec 150 to się przecież może nauczyć ze teraz może dojechać 161, 13 czy 20. A nie przepraszam ludzie nie mogą mieć wyboru bo nie mogą się zdecydować ;-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To mi się podoba, że radny upomina się o swoją dzielnicę. Szkoda że radni Felina, Bronowic, Kośminka nie upominają się o 158
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zaprezentowane zmiany są bardzo słabe, ale akurat likwidacji 150 nie ma się co czepiać - po uruchomieniu nowego przystanku na Kunickiego ta trasa w 100% jest obsługiwana przez 151, które ma kursować częściej, no a w drugą stronę będzie 13 (docelowo też częściej) i 20, więc to akurat jest OK. Inna kwestia, że jak przyjeżdża ostatni pociąg z m. in. Warszawy o 23:06 to aktualnie 13, 34, 45 i 150 są już po zakończeniu swojego kursowania, a 28 ma jeszcze tylko kursy w stronę Felina - mogłoby to się zmienić ...
Nowy przystanek na Kunickiego owszem jest, ale nie polecam gdyż i tak trzeba dotrzeć na dworzec od strony ul. Dworcowej i jest to jednak bardzo duża odległość. Ten przystanek jest dobry dla przyjeżdżających do Lublina, ale ....ile osób jedzie z dworca ulicą Kunickiego?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tu nawet nie chodzi o numer linii tylko o fakt ,że chcą zlikwidować przystanek początkowy naprzeciwko przepięknego budynku dworca PKP w Lublinie a przyjeżdżających oraz wyjeżdżających kierować w stronę ulicy Kunickiego nowo otwartym tunelem . Gdybym była pasażerem i wydostała się z dworca na ulicę Kunickiego ,to szybko cofnęłabym się z powrotem i wyszła na plac przed dworcem i tam szukała podwody. Lublin - miasto kultury musi szczycić się swoją stacją PKP i tam ma zaczynać się oglądanie miasta .Co na to rady dzielnic i Radni miejscy ?
Wpis słuszny, gdyż nowy przystanek na Kunickiego owszem jest, ale nie polecam gdyż i tak trzeba dotrzeć na dworzec od strony ul. Dworcowej i jest to jednak bardzo duża odległość. Ten przystanek jest dobry dla przyjeżdżających pociągiem do Lublina, ale ....ile osób pojedzie z tego przystanku ulicą Kunickiego? Może parę osób.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zamiast likwidować linię 150 , można skierować ją następująco: WĘGLIN -Al. Kraśnicka -Al. Racławickie -Lipowa -Narutowicza -Nadbystrzycka -Krochmalna -Gazowa -Pl. Dworcowy -DWORZEC GŁÓWNY PKP. Trakcja tam świeżutka i tylko czeka na rozsądne wykorzystanie, co więcej studenci politechniki będą mieć połączenie z Dworcem, a z kolei na przystanku ''Muzyczna'' jest zawsze dużo ludzi, nie tylko emerytów, na pewno skorzystaliby na tym bezpośrednim połączeniu z dworcem. Ja tu widzę same zalety, aczkolwiek trzeba by w niedalekiej przyszłości przebudować Narutowicza, bo stoi się w korkach nie miłosiernie długo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Likwidacja biletu 30 minutowego jest na rzecz 60. Za komunikację miejską płacimy i tak stosunkowo niewiele, bo w innych miastach jest dużo drożej. A jeśli chodzi o zmiany? Bardzo dobrze ze są. Po co dwie linie, a w zasadzie 4 przez 90% trasy mają jeździć tak samo. Likwidacja jednego połączenia wiąże się z wykreowaniem co najmniej kilku innych. A to ze ktoś się przyzwyczaił biedny i od 10 lat jeździ na dworzec 150 to się przecież może nauczyć ze teraz może dojechać 161, 13 czy 20. A nie przepraszam ludzie nie mogą mieć wyboru bo nie mogą się zdecydować ;-)
może nie wszystkim teraz pasuje dojeżdżanie z kilkoma przesiadkami zamiast dojechanie jednym autobusem?
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: