Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Już nie moge sie doczekać,co ciekawego wykmini ZTM.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tomaszowice doczekają się lini z Mpk? z jednej strony super ale czy taka linia się utrzyma? Było pare linii do Tomaszowic bo np w latach 80tych Celinka, po tem 33, później PKS trase obsługiwał, znowu MPK, a na końcu Linia komercyjna T. Tak niedawno busiki jeździły specjalnie do Tomaszowic (Krzysztof bus), A może byt tak do Nałeczowa taką linię puścić?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trudno będzie coś ciekawego wymienić bo mało jest kasy na wozokolometry a każdy by chciał autobus pod sam dom co 5 min. Ale zobsczymy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście, że można coś sensownego wymyślić. Nawet przy tak niedużej liczbie wzozokilometrów, ale to po pierwsze musiałaby się zmienić mentalność ludzi, którzy chcą mieć bezpośrednie linie autobusowe dowożące ich spod domu wszędzie. Pierwsza rzecz to trzeba skrócić takie dziwolągi jak 26 czy 44 na Czubach, czy 13 na Czechowie. Tylko, że zaraz będzie straszny płacz, bo trzeba będzie się przesiadać, a to ponad siły (umysłowe zazwyczaj) niektórych ludzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linia EKO będzie wozić powietrze, dopóki nie skieruje się na jakąś normalną trasę. Np. idealnie by się nadawała do połączenia Dworca PKP z PKS (Dworzec Główny PKP - Rondo Lubelskiego Lipca - Zamojska - Brama Krakowska - Dworzec Główny PKS - Unii Lubelskiej - Targ Pod Zamkiem - Stolarska - Rondo Lubelskiego Lipca - Dworzec Główny PKP). Albo nawet jako linia przyspieszona mogłaby omijać przystanki Targ Pod Zamkiem i Stolarska.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"skrócenie linii 26 do pętli na Węglinie" - ciekawe ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...."Tylko, że zaraz będzie straszny płacz, bo trzeba będzie się przesiadać, a to ponad siły (umysłowe zazwyczaj) niektórych ludzi. ...." - przecież tu nie chodzi o przesiadki, tylko o kasowanie następnego biletu, czy to również ponad twoje umysłowe możliwości aby pojąć!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Super że będzie nowa linia do Świdnika, bardzo ciekawa trasa :D
Zaloguj się, aby oddać głos
0
...."Tylko, że zaraz będzie straszny płacz, bo trzeba będzie się przesiadać, a to ponad siły (umysłowe zazwyczaj) niektórych ludzi. ...." - przecież tu nie chodzi o przesiadki, tylko o kasowanie następnego biletu, czy to również ponad twoje umysłowe możliwości aby pojąć!
Mamy przecież bilety czasowe, na których można się przesiadać do woli. Zachęcam do pojęcia tego. Można zaoszczędzić pieniądze i nerwy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mamy przecież bilety czasowe, na których można się przesiadać do woli. Zachęcam do pojęcia tego. Można zaoszczędzić pieniądze i nerwy.
Bilety czasowe, bilety okresowe. Nawet na zwykłym bilecie można jechać 30 minut, co w większości przypadków wystarcza na podróż z przesiadką. A jak nie to jest właśnie bilet 90 minutowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście, że można coś sensownego wymyślić. Nawet przy tak niedużej liczbie wzozokilometrów, ale to po pierwsze musiałaby się zmienić mentalność ludzi, którzy chcą mieć bezpośrednie linie autobusowe dowożące ich spod domu wszędzie. Pierwsza rzecz to trzeba skrócić takie dziwolągi jak 26 czy 44 na Czubach, czy 13 na Czechowie. Tylko, że zaraz będzie straszny płacz, bo trzeba będzie się przesiadać, a to ponad siły (umysłowe zazwyczaj) niektórych ludzi.
Może i zgodziłbym się na skrocenie linii typu 26 ale pod warunkiem, ze w Lublinie było by kilka lini priorytetowych jezdzacych cały rok  co 5-6 minut. jesli skrocisz np. linie 26 i mam sie przesiasc i czekac na nastepny autobys 10-12 minut to ja dziekuje za taka komuniakcje. bedzie podrozowac wolniej niz 2 razy wiekszych miastach...  w lublinie autobusy jezdza ze zbyt mała czestotilowoscia zeby przyjac towj pomysł przesiadek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziennikarz odkrył wielką tajemnicę: nikt nie ma nic przeciwko wydłużaniu linii i nowym liniom, wszyscy protestują przeciw skracaniu i likwidacji :) Tyle, że w większości przypadków za likwidowaną linię/odcinek wchodzi inna linia, w większości przypadków synchronizowana z pozostałymi. Ale żeby to wiedzieć trzeba przeczytać coś więcej niż artykuł na Dzienniku Wschodnim.    Inna sprawa to fakt, że wozokilometrów jest za mało, poza tym czy doczekamy się kiedyś w końcu buspasów??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Linię Eko powinni puścić tak zeby jechała blisko przychodni np Hipoteczna lub Weteranów i Narutowicza (obok taniej apteki) a wtedy nie będzie wozić powietrza. Ciekawe jak długo by bateria takie obciążenie by wytrzymała.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: