Z ciekawości - ile samochodów w ostatnich pięciu latach kupił/wynajmował/leasingował Urząd Miasta Lublin, jego jednostki organizacyjne i spółki miejskie?
|
|
Zakorkowany praktycznie o każdej porze, a chcą jeszcze robić bus pasy. A co z systemem "zielonej fali", które też kosztowało nie mało? przyjechali "specjaliści" z innego miasta, wzięli kasę i tyle ich było.
|
|
No to macie tego genialnego prezydenta Miasta, Wielkiego Budowniczego, Człowieka 60-lecia. Ile to on ulic wybudował, jak poprawił komunikację. Ile poszło kasy na system kierowania ruchem, może któryś z troli z Urzędu Miejskiego nam przypomni?
|
|
Ło Bosze, Zielona Fala Qumaka nie działa, czy jest po prostu niewystarczająca?
|
|
Haha korki w Lublinie, chyba żartujecie. Co to za korki, błagam. Chcecie zobaczyć korek to spróbujcie o 7:30 przejechać Puławską z Piaseczna do Warszawy to wtedy możecie coś pisać o korkach.
|
|
zielona fala i 28mln poszlo dziekujemy panie ZUK TYM POWINIEN SIE ZAJAC PROKURATOR
|
|
Korki gorsze niż w San Francisco a wynagrodzenie i POziom życia ? Chyba slabiutkie ? A my cały czas słyszymy propagandę jak to Lublin już prawie najlepszy w świecie. Oto POziom propagandy. Panie prezydencie z PO czy nie czas już odejść ? Jak pisał klasyk "kończ wpaść wstydu oszczędź"
|
|
A Kieliszek mówi że Ratusz jest zadowolony że wydał dwadzieścia parę miliomów zł . na t.z. zieloną falę . Zadowoleni to mogą być , ale ci co przyjęli tę kasę z Ratusza , ale nie kierowcy i pasażerowie komunikacji miejskiej - panie Kieliszek .
|
|
Jak się mieszka w Lublinie i jeździ po mieście to trochę pomyślunku nie zaszkodzi. Po pierwsze: w ocenie tego całego rankingu, bo zdaje się, że opracowano go w ciągu 2016 roku. Czyli wtedy, gdy były remonty Narutowicza i zaczęło iść skrzyzowanie Sikorskiego i Solidarności, zamknięta była kładka na Sowińskiego i piesi na przejściu blokowali przejazd. No to nic dziwnego że były korki. Pan dziennikarz o tym nie wspomni, bo mu to nie leży i rozwala tezę. Do komentarzy debili nie odniosę się, bo jam widocznie cham, a oni pany. Po drugie: jak ktoś od paru lat jeździ po mieście to potrafi pokombinować i objechać np. zakorkowaną Narutowicza, czy np. Sowińskiego. Po trzecie: patrzę po rejestracjach innych samochodów i ilość blach LSW, LUB, LLB, LLE czy innych jaką widzę codziennie na ulicach miasta jest ogromna. Czyli jak ma nie puchnąć cały układ drogowy skoro my z Lublina wsiadamy do samochodów, dochodzą do tego przyjezdni z pobliskich okolic i jeszcze studenci przyjezdni, którzy przyjeżdżają i jeżdżą po mieście (rejrestracje z podkarpacia, świętokrzyskiego i okolic radomia też nie rzadkość). Może z ocenami czy korki większe czy mniejsze poczekać np na jesień jak będzie po remoncie Solidarności, będzie nowa Muzyczna?
|
|
Gdyby rządził Pruszkowski to tak by nie było... bo nikogo nie byłoby stać na samochód. :)))
|
|
Spokojnie. Już się płatne trolle odezwały a sprawa jest prosta. Oprócz szybko wzrastającej liczby samochodów na ulicach o czym wspomniał Pan Kieliszek ranking zakorkowanych miast Tom Tom obejmuje rok 2016 a więc przed wprowadzeniem w Lublinie zakazu wjazdu dla TIR-ów na początku stycznia 2017 oraz otwarcia Zachodniej Obwodnicy. Od tamtej pory WYRAŹNIE zmniejszyła się liczba aut, zwłaszcza TIR-ów na lublelskich drogach. A trzecia sprawa to właśnie odbywające się właśnie remonty drów w tym największej arterii czyli Alei Solidarności i budowa dwupoziomowego skrzyżowania bezkolizyjnego. Do tego należy dodać budowę ulicy Muzycznej która odciąży ulicę Krochmalną i ułatwi dojazd z dworca PKP, czy stadionu do dzielnic zachodnich. Ponadto rozpoczyna się budowa przedłużenia ulicy Boh Monte Cassino. Przedłużana będzie także ulica Krańcowa zamykając tzw wewnętrzną obwodnicę Lublina. Poczekajmy na koniec robót drogowych i efekty otwarcia Zachodniej Obwodniy w tym rankingu.
|
|
Układ zamknięty codziennie rano organizuje blokady na drodze wyborców PiS z domu do Miejskiego Urzędu Pracy na Niecałej. Cały ten diaboliczny plan służy zwiększeniu zadłużenia miasta i nie dopuszczaniu wysoko wykwalifikowanych zwolenników PiS do osiągnięcia należnych im etatów w miejskich spółkach.
|
|
Przecież od odkorkowania Lublina jest Ratusz czyż nie. Jeden krok udrożnienie u. Muzycznej już prawie gotowe. Jeszcze kilka estakad, tuneli i wiaduktów i nie będzie korków. Tylko do pracy drodzy rodacy z Ratusza.
|
|
Ech, gdyby tak rządzili piękni chłopcy prawicy o pszenno-rumianych licach i magisteriach z teologii wszystkie korki uciekły by z miasta ze wstydu, wszędzie powstałyby tunele za kilkaset milionów (ale bez zwiększania zadłużenia miasta!) a korki by znikły pomimo braku budowania masońsko-chińskiej infrastruktury rowerowej.
|
|
efekt 500 plus, nasciagane tyle szrotów że głowa mała. golfy 3 za 1500 zł z 92 roku gdzie ani to jedzie ani wygląda ale co tam, jest 2 samochody w rodzinie. To się musi menatlność ludzka zmienić żeby korków nie było.
|
|
to duży sukces Krzysztofa kredyt zuka prezydenta wszystkich deweloperów nagrodę powinien dostać może punkty na człowieka stulecia rządzi w końcu ponad 8 lat jako prezydent i wiceprezydent!!!!!!!!!!!!!
ale H...J Z TA POLSKĄ WSCHODNIĄ jak mawia jego partyjny przełożony
|
|
Nie ma to jak POkraczna klaka. My już obijamy się w Lublinie 7 lat tj. Łysoń i Jego sekta ale winni są: Pruszkowski I Wasilewski??? Czyli to nie tak jak mawiają dzieci tonie ja to syn Macieja. Gorzej wyglądałaby sytuacja przejezdności ulic Lublin gdyby Pan Wasilewski nie założył ZTM. Ale niby kumple ta paka na węgiel Łysonia ale, żeby nasi byli dobrzy to utopiliby nawet kumpla tj Pana Wasilewskiego. Ale jak trzyma się 3 sroki za ogon i wynik jest mizerny. I PO co było PZU.
|
|
zaraz zaraz... wasilewski był z PO a jego wice był Krzysztof kredyt zuk prezydent wszystkich deweloperów!!!! więc miał czas i dziś rządzi dłużej niż pruszkowski za którego niestety środków ue nie było!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
korki w lublinie to często wina świateł tzw czerwonej fali
|
|
Stawiajcie więcej świateł gdzie tylko popadnie to na pewno korków nie będzie.
|
Strona 1 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|