Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin zakorkowany bardziej niż San Francisco czy Hongkong

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 lutego 2017 r. o 11:15 Powrót do artykułu
Dzień dobry Drodzy Internauci. Jestem byłym urzędnikiem z nadania PiS. Wywalono mnie na zbity pysk za wyjątkowe dokonania w zakresie tańczenia na stołach, organizowania szopek z żywą zwierzyną, budowania hal sportowych nie spełniających wymogów i budowania z publicznych pieniędzy uliczek do swojego miejsca zamieszkania. Do moich dodatkowych osiągnięć należy też dodać wytwarzanie POdwójnych planów zagosPOdarowania przestrzennego oraz zaplanowanie powstania kilkunastu hipermarketów. Udowodnię teraz swoje kompetencje w każdej dziedzinie pisząc każdą zbitkę liter P i O wielkimi literami. Dzięki temu będziecie wiedzieć jaką perłę intelektu i wiedzy samorządowej utraciło to miasto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyżby miliony zainwestowane w inteligentny system zarządzania ruchem poszły w błoto?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedobry ten Żuk prezydent wszystkich deweloperów (ale nie pana Muszyńskiego! pan Muszyński to dobry deweloper i jego lubimy! Tak jak spółkę Srebrna i 200metrowy wieżowczyk w Warszawie!). A kiedyś było tak fajnie, senator PiS pan Grzegorz Czelej: "Chciałem rozwinąć tenis w Lublinie i zainwestować dwa miliony w całoroczne korty. Zderzyłem się z biurokracją, w urzędzie usłyszałem, że inwestycja im się podoba, ale dzierżawę dostanę na trzy lata. Prezydent był z PiS, poszedłem więc do polityków PiS, aby pomogli. Dostałem dzierżawę na 25 lat, mogłem zainwestować, zbudowałem korty - wyjaśnia".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przecież ubywa ludzi to skąd tyle zarejestrowani? chyba pejsaci i ukraińcy , pisałem wiele razy trzeba robić przejścia dla pieszych niekolizyjne a nie na odcinku 100 metrowym co najmniej 3 przejścia w tym 2 ze światłami, dobrze że mamy ten super Inteligentny System Zarządzania Ruchem w Lublinie za miliony hahahahahaha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Prezydent był z PiS, poszedłem więc do polityków PiS, aby pomogli. Dostałem dzierżawę na 25 lat, mogłem zainwestować, zbudowałem korty - wyjaśnia". " Dobre :D Gdyby to było: "poszedłem do polityków PO żeby pomogli i dostałem dzierżawę na 25 lat" to pisrańce by się zasikały z podniecenia a opowieściom o układzie i szarej sieci powiązań nie byłoby końca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja się nie dziwię u mnie pod blokiem wiele rodzin ma minimum 2 samochody, a jeszcze parkują samochodami firmowymi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Winny takiemu stanowi rzeczy jest bałagan w Lublinie, bo ludzi z każdym rokiem ubywa, a inne miasta też remontują ulice i generalnie mają takie same zadania do rozwiązania. Ale co zrobić, jeśli gospodarz ma ważniejsze sprawy na głowie, niż zarządzanie miastem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na forum pojawiło się dziesiątki urzędników Ratusza zatrudnionych przez PO i przerażonych co będą robić jak Źuk przegra wybory. Więc muszą wytłumaczyć że raport najlepszej w tej dziedzinie firmy na świecie jest nieprawdziwy. Zaraz zaczną tłumaczyć że Żuk ma włosy ale aby je zobaczyć trzeba się patrzeć na jego głowę pod specjalnym kątem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z analizy Pana Kieliszka wynika, że pilnie potrzebna jest budowa południowo - wschodniej trasy obwodowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dopóki nie zostaną przebudowane Głęboka, Sowińskiego i Poniatowskiego to będą gigantyczne korki. Konieczny jest wiadukt na skrzyżowaniu Raclawickich i Sowińskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Należy budować drogi zamiast pustych stadionów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trudno się dziwić jak Żuk zgodził się na biurowce w centrum miasta do których muszá dojechać hordy urzędników i petenci do nich. Oprócz tego powinny być parkingi na obrzeżach śródmieścia i ograniczenie wjazdu do centrum
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozwiązanie jest dziecinnie proste. My jako Partia Razem błyskawicznie byśmy sobie z tym poradzili. Należy skonfiskować pojazd mechaniczny każdemu mieszkańcowi, który posiada ich więcej niż średnia i przekazać tym, którzy nie mają ich wcale. Innym rozwiązaniem może być skonfiskowanie 75% pojazdów, a należącym do 1% najbogatszych mieszkańców skonfiskować nawet 95%. Problem od razu zniknie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chciałbym Cię bardzo serdecznie poprosić o wskazanie przepisu prawa, który pozwalałby Żukowi na "nie zgodzenie się na biurowce w centrum miasta". Masz szansę się wykazać - który to przepis robaczku? Odpowiem, bo cię to przerośnie - nie ma takiego przepisu debilu bo to gospodarka rynkowa a nie centralnie planowana.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Spokojnie. Już się płatne trolle odezwały a sprawa jest prosta. Oprócz szybko wzrastającej liczby samochodów na ulicach o czym wspomniał Pan Kieliszek ranking zakorkowanych miast Tom Tom obejmuje rok 2016 a więc przed wprowadzeniem w Lublinie zakazu wjazdu dla TIR-ów na początku stycznia 2017 oraz otwarcia Zachodniej Obwodnicy. Od tamtej pory WYRAŹNIE zmniejszyła się liczba aut, zwłaszcza TIR-ów na lublelskich drogach. A trzecia sprawa to właśnie odbywające się właśnie remonty drów w tym największej arterii czyli Alei Solidarności i budowa dwupoziomowego skrzyżowania bezkolizyjnego. Do tego należy dodać budowę ulicy Muzycznej która odciąży ulicę Krochmalną i ułatwi dojazd z dworca PKP, czy stadionu do dzielnic zachodnich. Ponadto rozpoczyna się budowa przedłużenia ulicy Boh Monte Cassino. Przedłużana będzie także ulica Krańcowa zamykając tzw wewnętrzną obwodnicę Lublina. Poczekajmy na koniec robót drogowych i efekty otwarcia Zachodniej Obwodniy w tym rankingu
Jaka to obwodnica ulicą Krańcowa? Piszesz człowieku wielkie bzdury. Krańcowa biegnie między blokami dwóch dużych dzielnic. Już teraz mieszkańcy mają dość hałasu i spalin. To jest właśnie przykład najgłupsze to projektowania niby obwodnic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ten wynik to efekt rządów Pruszkowskiego - podróżnika. Teraz trzeba budować i modernizować nadrabiając zaległości. Za rok będzie już zupełnie inaczej. Czy ktoś w ogóle jeszcze pamięta np. jakie były autobusy MPK za Pruszkowskiego? jaki był asfalt wszędzie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poczekamy na efekty przebudowy układu drogowego. Jak się przebudowuje od podstaw tak ważne punkty komunikacyjne to nic dziwnego, że sytuacja nie jest normalna. Efekty otwarcia zachodniej obwodnicy już widać, a jak dojdzie do tego jeszcze nowe BMC pozwalające ominąć Al. Kraśnicką i nowe skrzyżowanie Ducha/Solidarności odkorkowujące północ to powinno być naprawdę dobrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sas napisał:
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Trudno się dziwić jak Żuk zgodził się na biurowce w centrum miasta do których muszá dojechać hordy urzędników i petenci do nich. Oprócz tego powinny być parkingi na obrzeżach śródmieścia i ograniczenie wjazdu do centrum
bajeczki dla nawinych ........ a wcześniej to gdzie miałeś poszczególne wydziały urzędu? na obrzeżach miasta? nie, też w centrum ....... nie próbuj więc wmawiać, że nagle w centrum pojawili się urzędnicy a wcześniej to ich w ogóle nie było
A tyłu nie było gdyż no nie było na Racławickiej Urzędu Marszałkowskiego, nie było Centrum Szkolenia dla sądownictwa, nie było tylu biur w każdym budynku na Krakowskim gdzie miasto sprzedało budynki komunalne itp itd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Chciałbym Cię bardzo serdecznie poprosić o wskazanie przepisu prawa, który pozwalałby Żukowi na "nie zgodzenie się na biurowce w centrum miasta". Masz szansę się wykazać - który to przepis robaczku? Odpowiem, bo cię to przerośnie - nie ma takiego przepisu debilu bo to gospodarka rynkowa a nie centralnie planowana.
Trudno z kimś takim dyskutować, kto wyzywa piszącego i dlatego pewnie bliższy jesteś do debilizmu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na nic budowa nowych drog skoro wszedzie wpycha sie buspasy ograniczajac przepustowaosc ulic
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...