Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Lublin zakorkowany bardziej niż San Francisco czy Hongkong

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 22 lutego 2017 r. o 11:15 Powrót do artykułu
Włodek napisał:
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
TRUDNO ŻEBY NIE BYŁO KORKÓW JEŚLI W LUBLINIE NA 1000 MIESZKAŃCÓW PRZYPADA 2 RAZY WIĘCEJ SAMOCHODÓW NIŻ W BERLINIE  
Widocznie to jest ten znak dobrobytu Polaków wg der Tusk von PO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIC DZIWNEGO SKORO W RATUSZU ZATRUDNIA SIĘ SPRAWNYCH UMYSŁOWO INACZEJ - PRZEBUDOWA D.M.M. ZASŁUGUJE NA TYTUŁ DEBILA WSZECHCZASÓW
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Inteligentny System Sterowania Ruchem miał się nauczyć, a się nie nauczył? To może mu zafundujemy korepetycje u wykonawcy za następne 28 milionów?  Inny kapitalnie glupi pomysł to zamknięcie szerokiego Krakowskiego przy poczcie i puszczenie komunikacji miejskiej przez wąskie Kołłątaja, Hempla i Okopową. Czekamy na następne "genialne" pomysły, wiemy, że lubelski urzędnik potrafi. Może zamknięcie Lubartowskiej przy Bramie i puszczenie całego ruchu z centrum przez 3-go Maja?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Spokojnie. Już się płatne trolle odezwały a sprawa jest prosta. Oprócz szybko wzrastającej liczby samochodów na ulicach o czym wspomniał Pan Kieliszek ranking zakorkowanych miast Tom Tom obejmuje rok 2016 a więc przed wprowadzeniem w Lublinie zakazu wjazdu dla TIR-ów na początku stycznia 2017 oraz otwarcia Zachodniej Obwodnicy. Od tamtej pory WYRAŹNIE zmniejszyła się liczba aut, zwłaszcza TIR-ów na lublelskich drogach. A trzecia sprawa to właśnie odbywające się właśnie remonty drów w tym największej arterii czyli Alei Solidarności i budowa dwupoziomowego skrzyżowania bezkolizyjnego. Do tego należy dodać budowę ulicy Muzycznej która odciąży ulicę Krochmalną i ułatwi dojazd z dworca PKP, czy stadionu do dzielnic zachodnich. Ponadto rozpoczyna się budowa przedłużenia ulicy Boh Monte Cassino. Przedłużana będzie także ulica Krańcowa zamykając tzw wewnętrzną obwodnicę Lublina. Poczekajmy na koniec robót drogowych i efekty otwarcia Zachodniej Obwodniy w tym rankingu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Zwróćcie uwagę na trolejbusy i autobusy - nie dość, że w godz. szczytu całkowicie blokują centrum (jest ich za dużo), to w dodatku w większości czasu wożą powietrze (za co również płacimy). A już zupełnie nie rozumię, po co te długie przegubowce latają po godz. 17. - siedzi w nich 5-10 osób max.
co ty bredzisz? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co na to dream team czyli Zarząd Dróg i Mostów? na czele z dyrektorem Kazimierzem Pidkiem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może Pan Redaktor Dominik Smaga napisze artykuł o zatrzymanej budowie biurowca na Spokojnej/Wieniawskiej? W Śródmieściu mieszka bardzo wiele starszych osób dla których zamknięta ulica i chodniki na Jana Karskiego i zamknięte chodniki na Spokojnej , Wieniawskiej, de Tramencourta są ogromnym problemem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prawda: wylot na świat jest, ale w tym mieście nic nie ma. Na drogi po prostu wydano za dużo pieniędzy - ale to jest sterowane z Unii. Samorząd od tych kilku lat jest dla samego siebie raczej. NIKT NIE KONTROLUJE ZADŁUŻENIA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No trudno zeby nie bylo korków większych niż rok czy dwa lata temu skoro od dwóch lat lublin przypomina plac budowy. Bzdurą jest tez ze w stolicy sa mniejsze korki. Statystyki i średnie.... Na prostym przykładzie - skoro ja zarabiam 1tys a mój sąsiad 5000 to średnio zarabiamy 3tys i i nijak sie to ma do rzeczywistosci. Jeżdżę przez lublin każdego dnia, przez 6 lat mieszkałem w krakowie. No sorry ale nie ma nawet co porównywać. Wiadomo, ze jak ktoś jedzie z jednego końca miasta na drugi to jest sporo dluzej w godzinach szczytu niż poza nimi, to raczej normalne. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
więcej niepotrzebnych buspasów niech robią i bałaganu z remontami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin się wyludnia -  w 2016  miasto straciło 1639 osób, liczba aut przybywa,nakłady na drogi rosną,  a korki stale wzrastają.. czyżby Nasz Prezydent przyjął złą strategię rozwoju miasta?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego Prezydent Żuk nie zatrudnił światowego doradcy Prof. Jana Gehla? szkoda, że skończyło się na PRowym wystąpieniu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problem zmniejszania się liczby mieszkańców Lublina wymaga podjęcia działań zmierzających do zmiany sytuacji. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
bzdura, nie ma żadnego problemu, przecież mamy super prezi, był taki super że nawet w PZU zgodzili się żeby na był gwizdka pracował. a korki, to wina aut, tylko jeżdżą, korkują i smog produkują. Żuk jest super gości dla mnie. dewelocwaniak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie bardzo wiem jak skomentować intencję napisania tego artykułu ? Chociaż domyślam się dlaczego powstał i na czyje zlecenie powstał raport. Kto przyjął wskaźniki ? Tylko człowiek bez rozeznania może w to wierzyć. Ostatnio przez Warszawę jechałem 2,5 godziny !!!!! tam to standard. W łodzi też byłem kilka razy w ostatnim czasie . Teraz śmiga się w kilknascie minut z jednego końca na drugi. Prosze popatrzec jakie miasta są najgorsze: Łódz ( chociaż przeżyła gigantyczny skok cywilizacyjny ) bo prezydentem jest Zdanowska z PO i Lublin ( j.w) bo prezydentem jest Żuk Prosze pojechać do Łodzi . Większość mieszkańców jest zachwycona tym co się tam dzieje po latach rzadów nieudaczników , w Lublinie mamy to samo . Komuś to przeszkadza i trzeba zepsuć aby było jak kiedyś zacofanie i bajzel...... gratuluję wpisów tym którzy nie widza "grubych nici "......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak dodatkowo to skierowałbym przynajmniej połowe kierowców na szkolenie z szybkiego ruszania , nie zostawiania kilometrowych odstepów, i nie hamowania z byle powodu To usprawniłoby ruch min o 30%
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Nie  bardzo wiem jak skomentować  intencję napisania  tego artykułu ?  Chociaż domyślam się  dlaczego powstał i na czyje zlecenie powstał raport.   Kto przyjął wskaźniki ?  Tylko człowiek bez rozeznania może  w to wierzyć. Ostatnio przez Warszawę jechałem 2,5 godziny !!!!!  tam to standard.   W łodzi też byłem kilka razy w ostatnim czasie . Teraz śmiga się w kilknascie minut z jednego końca na drugi. Prosze popatrzec jakie miasta są najgorsze:  Łódz  ( chociaż przeżyła gigantyczny  skok cywilizacyjny )   bo prezydentem jest Zdanowska  z PO  i Lublin ( j.w) bo prezydentem jest Żuk   Prosze pojechać do Łodzi . Większość mieszkańców jest zachwycona tym co się tam dzieje po latach rzadów nieudaczników , w Lublinie mamy to samo . Komuś to przeszkadza  i trzeba zepsuć aby  było jak kiedyś zacofanie i  bajzel...... gratuluję wpisów tym którzy nie widza  "grubych nici "......
Dzięki Twojemu wpisowi wiemy, że Prezes ma w garści nawet analityków od Tom Toma i robią oni analizy by pomóc mu w walce z przeciwnikiem politycznym, a Inteligentny System Sterowania Ruchem pięknie hula i w Lublinie wcale nie ma korków, to tylko źli ludzie tak gadają. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jednym słowem samochód na powrót musi stać się dobrem luksusowym. Tak jak w krajach 3-go świata i po problemie. Mądrych na swoją miarę dobrał sobie Żuk rzeczników. Podstawowy problem w Lublinie to przejazd północ-południe i tutaj Żuk poza Skrzyżowaniem Deweloprera nie zrobił prawie nic. Aaa tylko obiecał jak był vice u Wasilewskiego tunel pod Racławickimi. Szkoda,że zdanie zmienił na "nie da się"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poszerzanie ulic tylko zwiększa korki. To dawno udowodnione na świecie, tylko nie w Lublinie. Najważniejsza jest płynność i tani dostęp do komunikacji miejskiej. Lublin bez porządnego tunelu dla tramwajów pod centrum i budowie linii, nic nie zdziała. Jeszcze raz - tańsze bilety, tak by się nie opłacało jeździć samochodami. I reorganizacja sieci komunikacyjnej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zeby odciązyć jana pawła trzeba wybudowac droge obok torów(zaczynajać od kraśnickiej), ona chyba jest w planach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...