Widocznie to jest ten znak dobrobytu Polaków wg der Tusk von POWłodek napisał:Użytkownik niezarejestrowany napisał:TRUDNO ŻEBY NIE BYŁO KORKÓW JEŚLI W LUBLINIE NA 1000 MIESZKAŃCÓW PRZYPADA 2 RAZY WIĘCEJ SAMOCHODÓW NIŻ W BERLINIE
|
|
NIC DZIWNEGO SKORO W RATUSZU ZATRUDNIA SIĘ SPRAWNYCH UMYSŁOWO INACZEJ - PRZEBUDOWA D.M.M. ZASŁUGUJE NA TYTUŁ DEBILA WSZECHCZASÓW
|
|
Inteligentny System Sterowania Ruchem miał się nauczyć, a się nie nauczył? To może mu zafundujemy korepetycje u wykonawcy za następne 28 milionów?
Inny kapitalnie glupi pomysł to zamknięcie szerokiego Krakowskiego przy poczcie i puszczenie komunikacji miejskiej przez wąskie Kołłątaja, Hempla i Okopową. Czekamy na następne "genialne" pomysły, wiemy, że lubelski urzędnik potrafi. Może zamknięcie Lubartowskiej przy Bramie i puszczenie całego ruchu z centrum przez 3-go Maja?
|
|
|
|
co ty bredzisz? |
|
a co na to dream team czyli Zarząd Dróg i Mostów? na czele z dyrektorem Kazimierzem Pidkiem?
|
|
A może Pan Redaktor Dominik Smaga napisze artykuł o zatrzymanej budowie biurowca na Spokojnej/Wieniawskiej? W Śródmieściu mieszka bardzo wiele starszych osób dla których zamknięta ulica i chodniki na Jana Karskiego i zamknięte chodniki na Spokojnej , Wieniawskiej, de Tramencourta są ogromnym problemem.
|
|
Prawda:
wylot na świat jest, ale w tym mieście nic nie ma.
Na drogi po prostu wydano za dużo pieniędzy - ale to jest sterowane z Unii.
Samorząd od tych kilku lat jest dla samego siebie raczej.
NIKT NIE KONTROLUJE ZADŁUŻENIA.
|
|
No trudno zeby nie bylo korków większych niż rok czy dwa lata temu skoro od dwóch lat lublin przypomina plac budowy. Bzdurą jest tez ze w stolicy sa mniejsze korki. Statystyki i średnie.... Na prostym przykładzie - skoro ja zarabiam 1tys a mój sąsiad 5000 to średnio zarabiamy 3tys i i nijak sie to ma do rzeczywistosci. Jeżdżę przez lublin każdego dnia, przez 6 lat mieszkałem w krakowie. No sorry ale nie ma nawet co porównywać. Wiadomo, ze jak ktoś jedzie z jednego końca miasta na drugi to jest sporo dluzej w godzinach szczytu niż poza nimi, to raczej normalne.
|
|
więcej niepotrzebnych buspasów niech robią i bałaganu z remontami
|
|
Lublin się wyludnia - w 2016 miasto straciło 1639 osób, liczba aut przybywa,nakłady na drogi rosną, a korki stale wzrastają.. czyżby Nasz Prezydent przyjął złą strategię rozwoju miasta?
|
|
Dlaczego Prezydent Żuk nie zatrudnił światowego doradcy Prof. Jana Gehla? szkoda, że skończyło się na PRowym wystąpieniu...
|
|
Problem zmniejszania się liczby mieszkańców Lublina wymaga podjęcia działań zmierzających do zmiany sytuacji.
|
|
bzdura, nie ma żadnego problemu, przecież mamy super prezi, był taki super że nawet w PZU zgodzili się żeby na był gwizdka pracował. a korki, to wina aut, tylko jeżdżą, korkują i smog produkują. Żuk jest super gości dla mnie. dewelocwaniak.
|
|
Nie bardzo wiem jak skomentować intencję napisania tego artykułu ? Chociaż domyślam się dlaczego powstał i na czyje zlecenie powstał raport. Kto przyjął wskaźniki ? Tylko człowiek bez rozeznania może w to wierzyć. Ostatnio przez Warszawę jechałem 2,5 godziny !!!!! tam to standard. W łodzi też byłem kilka razy w ostatnim czasie . Teraz śmiga się w kilknascie minut z jednego końca na drugi.
Prosze popatrzec jakie miasta są najgorsze: Łódz ( chociaż przeżyła gigantyczny skok cywilizacyjny ) bo prezydentem jest Zdanowska z PO i Lublin ( j.w) bo prezydentem jest Żuk Prosze pojechać do Łodzi . Większość mieszkańców jest zachwycona tym co się tam dzieje po latach rzadów nieudaczników , w Lublinie mamy to samo . Komuś to przeszkadza i trzeba zepsuć aby było jak kiedyś zacofanie i bajzel...... gratuluję wpisów tym którzy nie widza "grubych nici "......
|
|
Tak dodatkowo to skierowałbym przynajmniej połowe kierowców na szkolenie z szybkiego ruszania , nie zostawiania kilometrowych odstepów, i nie hamowania z byle powodu To usprawniłoby ruch min o 30%
|
|
Dzięki Twojemu wpisowi wiemy, że Prezes ma w garści nawet analityków od Tom Toma i robią oni analizy by pomóc mu w walce z przeciwnikiem politycznym, a Inteligentny System Sterowania Ruchem pięknie hula i w Lublinie wcale nie ma korków, to tylko źli ludzie tak gadają. |
|
Jednym słowem samochód na powrót musi stać się dobrem luksusowym. Tak jak w krajach 3-go świata i po problemie. Mądrych na swoją miarę dobrał sobie Żuk rzeczników. Podstawowy problem w Lublinie to przejazd północ-południe i tutaj Żuk poza Skrzyżowaniem Deweloprera nie zrobił prawie nic. Aaa tylko obiecał jak był vice u Wasilewskiego tunel pod Racławickimi. Szkoda,że zdanie zmienił na "nie da się"
|
|
Poszerzanie ulic tylko zwiększa korki. To dawno udowodnione na świecie, tylko nie w Lublinie. Najważniejsza jest płynność i tani dostęp do komunikacji miejskiej. Lublin bez porządnego tunelu dla tramwajów pod centrum i budowie linii, nic nie zdziała. Jeszcze raz - tańsze bilety, tak by się nie opłacało jeździć samochodami. I reorganizacja sieci komunikacyjnej.
|
|
Zeby odciązyć jana pawła trzeba wybudowac droge obok torów(zaczynajać od kraśnickiej), ona chyba jest w planach
|
Strona 4 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|