Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
już sie ZMYWAKI cieszą :p
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do antwerpi albo eidhoven ;) 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak do Londynu startuje, to ja widząc samolot, kiełbasę pokitraną w podręcznym wyczuwam :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech troche obniza ceny bo jak narazie lepsza opcja na dotarcie z Londynu jest lot do Warszawy-Modlin ... czasowo troche dluzej, ale cena duuuuuzo nizsza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a Dublina juz w tym roku nie będzie, do tej pory nie można rezerwować biletów, na innych lotniskach zawieszone loty w sezonie letnim już powróciły w rezerwacji w sezonie zimowym
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Eindhoven też mógłby być,ale jakby był Amsterdam,to już by było cudo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Wąchocka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
każdy wie że tu nie chodzi o obłożenie ale o haracz. Lublin nie chce płacić haraczu sorry "za reklamę" i dlatego stracił Liverpool i Dublin. Np. Bydgoszcz i Rzeszów płaci kroci i stąd ma loty. A sam fakt wysokiego obłożenia przełożył się na większość ilość maszyn z Rzeszowa które miały przejąć ludzi z Lublina
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Frankfurt to okno na świat, stamtąd można wszędzie i na dodatek taniej. To bardzo dobra decyzja. Naprawdę dobre posunięcie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
na którym lotnisku będzie lądował we Franfurcie? Mam nadzieje że nie tym co jest 100 km odalone w szczerym polu i też sie reklamuje jako Frankfurt.Pytam poważnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżeli z tego dalekiego lotniska jest dobry dojazd do miasta, to nie widze problemu. Z Beauvais do Paryza sa autobusy co pół godziny, wysadzaja ludzi w samym centrum, prawie przy samych Polach Elizejskich. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Normalny, Lufthansa ląduje tylko we Frankfurcie am Main (Największe lotnisko przesiadkowe w europie) . W Frankfurt Hann, który jest oddalony o 80 km od Frankfurtu lądują tanie linie.   JEśli chodzi o to połączenie to nie wiem czy one przetrwa bo bilet powrotny do Lublina kosztuje jedyne 370€ więc więcej jak podróż własnym samochodem z Frankfurtu do Lublina w dwie strony ;/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do Dan: najwiekszym portem przesiadkowym w Europie jest LHR wiec zanim cos napiszesz to sprawdz swoje dane :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech troche obniza ceny bo jak narazie lepsza opcja na dotarcie z Londynu jest lot do Warszawy-Modlin ... czasowo troche dluzej, ale cena duuuuuzo nizsza
latam trochę z lublina i powiem ci szczeże że wole wydać trochę więcej i wylądować w lbn niż później tłuc się autobusem, pociągiem czy nawet wołać kogoś znajomego żeby zawiózł i odebrał z lotniska z modlina bo suma sumarum wychodzi praktycznie tyle samo co za lot do modlina i późniejsze płacenie za bilety żeby dostać się do lublina czy dać komuś na paliwo ... wystarczy pomyśleć i przekalkulować
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to jest,że na lotnisku statystyka się poprawia ,a stan finansów pogarsza.Co rok więcej dopłacają?Może by to publicznie wyjaśnił jeden z większych cwaniaków PO i jednoczesnie przewodniczący RN lotniska!!!?????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak to jest,że na lotnisku statystyka się poprawia ,a stan finansów pogarsza.Co rok więcej dopłacają?Może by to publicznie wyjaśnił jeden z większych cwaniaków PO i jednoczesnie przewodniczący RN lotniska!!!?????
Wszystko zostało już powiedziane, a raczej napisane w raporcie ekspertów, który następnie przy akceptacji właścicieli został przez PLL utajniony.   Jedynie co się zmieniło przez 1,5 roku od powstania dokumentu, to ponad 3 krotny wzrost strat. Zobowiązania krótkoterminowe w tym czasie wzrosły o 183 tysiące 600%.   Wyobraź sobie, że we własnym domu zobowiązania wzrosłyby  o ponad 180 tysięcy procent...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przestańcie płakać nad tym Dublinem, a jak macie pretensje to zgłaszajcie je do Ryanair, bo to on, a nie lubelskie lotniska zlikwidował loty (nie opłacały mu się tak jak z innych miejsc - za mało płaciliście i za mało dodatkowych usług podczas lotów wykupywaliście).     Możecie teraz polecieć do Dublina na jednym bilecie z przesiadką we Frankfurcie jak biali ludzie, a nie tłuc się busami,pociągami i samochodami jak zwierzęta po Modlinach i innych Rzeszowach, gdzie dojazd zajmie wam znacznie więcej czasu niż oczekiwanie na lotnisku we Frankfurcie na przesiadkę.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszystko zostało już powiedziane, a raczej napisane w raporcie ekspertów, który następnie przy akceptacji właścicieli został przez PLL utajniony.   Jedynie co się zmieniło przez 1,5 roku od powstania dokumentu, to ponad 3 krotny wzrost strat. Zobowiązania krótkoterminowe w tym czasie wzrosły o 183 tysiące 600%.   Wyobraź sobie, że we własnym domu zobowiązania wzrosłyby  o ponad 180 tysięcy procent...
Powinni tam zatrudnić ciebie. Ty na pewno nie narobiłbyś strat. W internecie można napisać wszystko, bo i strona przyjmie wszystko. Więc zamknij lotnisko, bo przynosi straty. W taki sposób większość lotnisk w Polsce należałoby zamknąć, bo tylko kilka nie ma strat, a jedynie same zyski. A jak tam w porcie lotniczym w Lublinie pracujesz, to spróbuj coś zmienić, a nie wyżalać się na forum. Port istnieje dopiero niecałe 2 lata. Na zyski trzeba jeszcze poczekać. Nie od razu Rzym zbudowano.. Najmłodsze lotnisko w Polsce (Lublin) na pewno ma sens i powinno się wciąż rozwijać poprzez zwiększenie liczby połączeń.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Normalny, Lufthansa ląduje tylko we Frankfurcie am Main (Największe lotnisko przesiadkowe w europie) . W Frankfurt Hann, który jest oddalony o 80 km od Frankfurtu lądują tanie linie.   JEśli chodzi o to połączenie to nie wiem czy one przetrwa bo bilet powrotny do Lublina kosztuje jedyne 370€ więc więcej jak podróż własnym samochodem z Frankfurtu do Lublina w dwie strony ;/
Nie martw się, przetrwa. Jak przetrwało w takim Rzeszowie to i tu przetrwa. Problem w tym, że ludzie z USA o nim nie wiedzą i wciąż latają do Warszawy..np. Polonia..Wielu mówiło, że Lufa do LUZ nie wejdzie!! I co ?? Jest?? Oby tak dalej! LUZ
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie martw się, przetrwa. Jak przetrwało w takim Rzeszowie to i tu przetrwa. Problem w tym, że ludzie z USA o nim nie wiedzą i wciąż latają do Warszawy..np. Polonia..Wielu mówiło, że Lufa do LUZ nie wejdzie!! I co ?? Jest?? Oby tak dalej! LUZ
lublin przy Rzeszowie to taka skala jakby porównać rzeszów do okęcia - sam sobe odpowiedz na swoje wywodyi ich sens - świdnickie lotnisko przy tym natężeniu ruchu to właściwie lotnisko aeroklubowo-powiatowe  - ograniczone popytem i podażą a właściwie ich brakiem - nawet gdyby zamknięto wszystkie lotniska w promieniu trzystu kilometów to i tak nie osiągnęłoby nawet pół miliona pasażerów - tak to wygląda od strony realnej - wiec zejdż na ziemie cebulaku i zdejm różowe brile z czoła....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: