mi się ten pomysł bardzo podoba:)
|
|
dobra akcja...mi tez sie podoba...marchewa najlepsza....ale - te napisy LUBLIN na tabliczkach powinny byc bardziej widoczne - wieksze i grubsza czcionka powinny byc napisane....bo jak sie jedzie szyciej samochodem to trudniej zobaczyc co takiego pisze na takich tabliczkach....bo z daleko to wiadomo, nie zobaczy sie, a jak sie dojezdza do takiej osoby, to jest to sekunda zeby przyswoić tresc .....co nie zawsze sie udaje
|
|
Wygląda to bardzo profesjnalnie, no i nietuzinkowo.
Świetna reklama bardzo dobrze zrobiona.
|
|
Jestem pod wrażeniem. Wzieli sie do roboty. Najpierw fajny i ostry spot o studiowaniu a teraz taka akcja. Jak nie Lublin. Czekamy co dalej. Go Looblyn
|
|
Gratulacje dla pomysłodawców - świetny, niekonwencjonalny pomysł promocji miasta
|
|
O nie mogę! Mistrzostwo świata! Na wylotówkach są korki, szczególnie w łikend w wawie, w innych miastach pewnie też, więc każdy dokładnie przeczyta co mają na tych tabliczkach. GRATULACJE!!! CZad
|
|
Bardzo fajna promocja i "akcja" - więcej takich. A może by tak wzorem Wrocławia (który ma swoje krasnoludki w różnych punktach miasta) w Lublinie zacząć "stawiać" koziołki. Myślę, że takie małe figurki fajnie by wyglądały w różnych punktach miasta.
|
|
Super!!! Pomysł rewelacyjny!
|
|
Michał Krawczyk z zespołem - GENIUSZE !!!!!
|
|
200 tys. zl - to trzeba przyznac ze jest tu element zaskoczenia, przynajmniej dla mnie. Mogli za te pieniadze kupic przynajmniej dwa niezle auta do wozenia autostopowiczow i wtedy im opowiadac o Lublinie.
|
|
To coś przypomina mi bardziej tirówki z Konopnicy
|
|
Fajny pomysł jeżeli chodziłoby o jakieś małe podmiejskie miasteczko z atrakcjami pół godziny drogi samochodem. Mnie, ani marchewka, ani pietruszka nie przekonałaby o konieczności/przyjemności odwiedzenia Gorzowa Wlkp. Schabowego z bigosem zjem wszędzie. Akcja jeżeli będzie o niej info w mediach, tak samo szybko zniknie jak się pojawiła, razem z 200tys. zł. Konkretna zachęta, ślad - to np jakiś mini przewodnik z dobrą (nie szkicową!!!) kartograficzną mapą tematyczną np dla cyklistów, muzułmanów czy... Jeżeli nawet wyjazd by nie wypalił, to taka konkretna i dokładna mapa informator zostanie w szufladzie lub na półce. Tyle, że to koszty większe... Dzienniki wydają np. kalendarze na nowy rok. Może jakieś DVD do kolorowanki, jednak robić dobry reklamowy i niekontrowersyjny film to większy problem.
|
|
Mam wrażenie, że wszystkie te akcje mają na celu oprócz wiadomego poprawić nastrój mieszkańcom Lublina i wojewódzctwa, że żyjemy w takim fajnym miejscu. Niestety jeżeli nic konkretnego nie dostanę, to po takiej akcji pozostanie ślad jedynie w lokalnych gazetach. Bilbordy, marchewki są wszędzie i jeżeli zostaną dostrzeżone między skrzydełkami, burgerem i nowym orzeźwieniem to na krótko i bez śladu.
|
|
http://change.menelgame.pl/change_please/6839607/
|
|
- tak, bo znaleźli agencję w wawie |
|
Jak kampania miała być wizytówką miasta to dlaczego nie postawiono żuli z tabliczkami i ogolonych na łyso dresów ? pytam się
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|