Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Zaraz setki lubelskich forumowych specjalistow wypowie sie na temat tego trolejbusu. Co prawda nigdy on jeszcze nie wyjechal z montowni na regularne trasy, nikt go dobrze jeszcze nie widzial, nie jechal w srodku, ale oni juz wiedza, bo przeciez to forumowi specjalisci, i zaraz beda sie wypowiadac...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyjedża !!!! heheheh
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja jechałem wczoraj , jechał na linii 151, pozytywne odczucia, dobrze się prezentuje z zewnątrz w środku tez nawet tylko plastiki trochę gorsze jak w solarisie, ale wiadomo jest droższy a poza tym w Lublinie może w końcu powstanie konkurencja, bo jak narazie to solaris dyktuje ceny. Co ważne podkreślenia trochę się ruszyło z tą komunikacją w Lublinie, a trolejbus naprawdę ładny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
student napisał:
Ja jechałem wczoraj , jechał na linii 151, pozytywne odczucia, dobrze się prezentuje z zewnątrz w środku tez nawet tylko plastiki trochę gorsze jak w solarisie, ale wiadomo jest droższy a poza tym w Lublinie może w końcu powstanie konkurencja, bo jak narazie to solaris dyktuje ceny. Co ważne podkreślenia trochę się ruszyło z tą komunikacją w Lublinie, a trolejbus naprawdę ładny
a jak zbadales jakosc plastyków? organoleptycznie? czy przeprowadziles szybkie badanie tribologiczne?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
TURYSTA napisał:
a jak zbadales jakosc plastyków? organoleptycznie? czy przeprowadziles szybkie badanie tribologiczne?
nie rozumiem takiego podejścia to ze pan/pani zna takiego pojęcia to nie oznacza ze zaraz się musi nimi chwalić. Normalnie zbadałem według podanej terminologii organoleptycznie. Poza tym jak się wchodzi to dacii i mercedesa to od razu widać różnice.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A po co lepsze plastiki żeby lubelska dzicz miała co niszczyć, to ma na siebie zarabiać a nie wyglądać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Komu poytzebny trolejbus skoro urzędnicy z ratusza likwidują komunikację na Osiedlu Świt
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A dziś jeździł na linii 155. Fajnie wygląda i fajnie,że jest niskopodłogowy-oby więcej takich!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proszę opublikować poprawiony tekst, bo to co jest teraz to gra słów z pominięciem istotnych faktów: Trolejbus powstał na bazie nadwozia białoruskiego autobusu MAZ 203. Trolejbusy oparte na tych nadwoziach jeżdżą od ponad 3 lat na Białorusi czy też w Rumuni. Pracownicy MPK uzbroili je w polskie podzespoły. Wóz jest gotowy od dłuższego czasu, ale przed wysłaniem go na regularne kursy z pasażerami MPK musiało postarać się o homologację pojazdu. Wszystkie dokumenty są już w komplecie. Dwa lata temu Solaris przeprowadzał testy do homologacji trolejbusu w Lublinie, właśnie z napędem firmy Medcom. Od przyjazdu do zarejestrowania go na stałe (zdobycia homologacji) zajeło im to niespełna 3 miesiące. Trolejbus w tym czasie pokonał 5000km, bezawaryjnie. I czy Prezes uwzględnia koszty pośrednie (utrzymanie hal, prąd itp.) jakie poniosło MPK przy montażu tego pojazdu ?? – Produkcja tego prototypu kosztowała niecały milion złotych – mówi Czesław Rydecki, prezes MPK Lublin. – Przy montażu na większą skalę koszty na pewno będą niższe. Spółka zamierza produkować więcej takich pojazdów. Czy prezes Rydecki uwzględnił koszt samego motażu wykonanego przez pracowników, koszty jakie poniosło mpk przez inwestycje w pojazd który stał ponad 9 miesięcy i nie jeździł ?? Rozumiem że mierna jakość nadwozia jest związana z prototypem ?? Bo te trzeszczące plastiki i całe wnętrze prezentuje sie w pierwszym dniu kursowania tego pojazdu, gorzej niż w Jelczach złożonych w MPK 5 lat temu. – Chcemy zacząć w październiku – zapowiada prezes. Część wozów może być wykorzystywana na własne potrzeby przewoźnika. MPK planuje ogłosić w maju przetarg na dostawę 30 niskopodłogowych trolejbusów, z czego 15 miałoby być dostarczonych jeszcze w tym roku. Po co rozpisywać przetarg skoro już Pan Prezes ustalił ze wygra go MAZ ?? I przetarg miał być ogłoszony już w marcu, potem w kwietniu... Najpierw była mowa o 30 trolejbusach, teraz moze 30, a skończy sie jak zawsze na 3. Rydecki chce, by zwycięzca przetargu złożył pojazdy w zajezdni na Hellenowie, zatrudniając do tego pracowników MPK, którzy u swojego macierzystego pracodawcy byliby w tym czasie urlopowani. Lubelski trolejbus mógłby konkurować ceną z montowanym pod Poznaniem solarisem trollino. Prywatny zatarg obecnego Prezesa z Solarisem jest znany powszechnie od czasów Łódzkich. Jeśli Prezes nie wie że MPK ma podpisany list intecyjny z Solarisem na montaż trolejbusów w Lublinie, to co on jeszcze tam robi ?? Złożony w Lublinie MAZ może zabrać 76 pasażerów, ma 30 miejsc siedzących. Jest w pełni niskopodłogowy, ma zamontowane kamery i jest wyposażony w system głosowego zapowiadania przystanku. Obecnie nie produkuje się trolejbusów ani niskowejściowych ani wysokopodłogowych, więc po co te głupie stwierdzenia ?? I dla czego solatis może zabrać ponad 10 pasażerów więcej ?? Nowością, której nie mają inne lubelskie trolejbusy jest ekran z wyświetlaną informacją o trasie przejazdu i znajdujących się na niej przystankach. Szkoda z enikt tej nowości nie umył przed wyjazdem na miasto, bo biega po nim HIV. Zresztą i tak przy słonecznym dniu jak wczoraj czy dziś praqktycznie nic na nim nie widać. – W przyszłości można będzie wyświetlać informacje o tym, w jakie linie można się przesiąść na danym przystanku – wyjaśnia prezes. W takie wyświetlacze mają być wyposażone wszystkie nowe trolejbusy MPK. – Ale ekrany będą większe. Nie 21-calowe jak ten, ale 30- lub nawet 40-calowe. Mozna to zamontować w każdym trolejbusie i nie musi być to MAZ. Równie dobrze można zamontować to w autobusach, tylko po co, skoro jest to nieczytelne dla pasażerów ?? MAZ mieści 76 pasażerów, ma 30 siedzeń. Niech MPK znajdzie u siebie tego palanta co zamówił taki układ wnętrza poprzednich solarisów. Te pojazdy jak rozplanował ktoś normalny np. ostatnie dwa dla Gdyni, biją MAZa na głowe, acz trzeba przyznać że jak na zamówienie MPK pojazd ma dość przemyślane wnętrze. Jest też wyposażony w monitoring, a w kabinie kierowcy jest klimatyzacja. Klimatyzacja kabin kierowcy w trolejbusach jest montowana w Lublinie do 2005 roku. Bez maza posiada ją 5 trolejbusów, w tym dwa zmodernizowane jelcze. Sensacja by była jakby to była klimatyzacja dla pasażerów. Ma również – sporadycznie wykorzystywaną – pochylnię ułatwiającą wjazd wózkiem. Którą i tak MPK zlikwiduje podczas remontu, jak to uczyniło w większości niskowejsciowych jelczy 121. I taka pochylnia jest wyposażeniem standartowym !!! produkowanych obecnie nowoczesnych pojazdów komunikacji miejskiej. Mechanicy z lubelskiej zajezdni mają już doświadczenie w montażu trolejbusów, wcześniej m.in. złożyli na potrzeby MPK pojazd na bazie nadwozia jelcza. Doświadcznie mają, tylko z G. nie zrobi się cuda. Zakup mazów jako alternatywa remontów owszem, ale one są o 1/4 mniej pojemne niż obecnie zapchane nieraz do granic możliwości wysłużone Jelcze.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pochylnia na wjazd wózkiem inwalidzkim(tym bardziej elektrycznym)jest bardzo potrzebna!-zawsze z niej korzystam,gdy jadę gdzieś na miasto z żoną.Przydało by się,aby na linii 155 codziennie jeden z tych niskich/nowoczesnych kursował-a na pewno będziemy z niego korzystać...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Doświadcznie mają, tylko z G. nie zrobi się cuda. Zakup mazów jako alternatywa remontów owszem, ale one są o 1/4 mniej pojemne niż obecnie zapchane nieraz do granic możliwości wysłużone Jelcze.
Za komuny były inne normy pojemności osób na metr kwadratowy... A co do zapełnienia to niech lepiej zaczną myśleć o trolejbusach przegubowych bo na 158 jest HORROR i niczym nie różni się on od jazdy solowym autobusem na linii 57 czy 26. Tylko dziwnym trafem MPK broni się przed takimi trolejbusami a pasażerowie głupi zamiast takich wymagać wolą tłuc się jak bydło w wagonach...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
co znaczy około 1mln za MAZa ?? Gdynia ostnią kupiła dwa Solarisy po około 1,5mln za szt, z tym ze pojazdy są wyposażone w naped akumulatorowy, klimatyzacje dla pasażerów czy tez automatyczne pałąki. Ale tanie mięso psy jedzą. W tym mieście nigdy nie można zrobić czegoś normalnie, tylko kombinuje sie jak koń pod góre. tubtin - miasto frustracji
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a dlaczego w lublinie nie ma tramwajów? bardzo by sie przydały, lublin jest najwiekszym miastem na scianie wschodniej połmilionowa metropolia. tramwaje rozwiazałyby kłopoty komunikacyjne lublina i usprawniłyby przemieszczanie sie po miescie. Duzo mniejsze miasta takie jak grudziadz czy elbląg o dużych nie wspominając
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a napisał:
a dlaczego w lublinie nie ma tramwajów? bardzo by sie przydały, lublin jest najwiekszym miastem na scianie wschodniej połmilionowa metropolia. tramwaje rozwiazałyby kłopoty komunikacyjne lublina i usprawniłyby przemieszczanie sie po miescie. Duzo mniejsze miasta takie jak grudziadz czy elbląg o dużych nie wspominając
zeby odpowiedziec na to pytanie trzeba wróci do podstawówki, wystarczy spojrzec na jakiej wysokosi lezy lublin no i nie powiem czasami trzeba jechac po górke wiec jak dal mnie budowa linii tramwajowej z wyciągarkami jak dla mnie jest nieopłacalna.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
skoro w lublinie potrafią montować trolejbusy to powinni montowac też szynobusy/ np w hrubieszowie w znkt/ , bo sa bardzo potrzebne w regionie a koszt zakupu jest duzy.montujac/produkujac/ szynobysy na lubelszczyznie udałoby sie wprowadzic wieksza ilosc tych pojazdow na tory.Byłoby to też dobrym impulsem dla gospodarki w regionie.Moze wtedy udałoby sie poprawic komunkacje w regionie np zamosc łuków stalowa wola rzeszów. warte rozpatrzenia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
o_O napisał:
Zaraz setki lubelskich forumowych specjalistow wypowie sie na temat tego trolejbusu. Co prawda nigdy on jeszcze nie wyjechal z montowni na regularne trasy, nikt go dobrze jeszcze nie widzial, nie jechal w srodku, ale oni juz wiedza, bo przeciez to forumowi specjalisci, i zaraz beda sie wypowiadac...[/quote] [quote name='~Zuza~' post='271281' date='25.04.2010, 19:01:32']co znaczy około 1mln za MAZa ?? Gdynia ostnią kupiła dwa Solarisy po około 1,5mln za szt, z tym ze pojazdy są wyposażone w naped akumulatorowy, klimatyzacje dla pasażerów czy tez automatyczne pałąki. Ale tanie mięso psy jedzą. W tym mieście nigdy nie można zrobić czegoś normalnie, tylko kombinuje sie jak koń pod góre. tubtin - miasto frustracji
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ddddd napisał:
skoro w lublinie potrafią montować trolejbusy to powinni montowac też szynobusy/ np w hrubieszowie w znkt/ , bo sa bardzo potrzebne w regionie a koszt zakupu jest duzy.montujac/produkujac/ szynobysy na lubelszczyznie udałoby sie wprowadzic wieksza ilosc tych pojazdow na tory.Byłoby to też dobrym impulsem dla gospodarki w regionie.Moze wtedy udałoby sie poprawic komunkacje w regionie np zamosc łuków stalowa wola rzeszów. warte rozpatrzenia
Bardzo dobry pomysł!-jestem ZA !
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: