Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
ZTM, ZUS itp ścierwo państwa demokratycznego. Amen  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niekompetencja ZTM w kwestii układania rozkładów (stada pojazdów o jednej godzinie, dublowanie się linii, przypożądkowanie pojazdów przegubowych do rozkładów bez żadnych analiz) i gospodarowania taborem jest żenująca. Ale stołeczki trzeba było dać swoim pupilkom... W MPK też można było powołać wewnętrzną komórkę zajmującą się organizowaniem przewozów....
  To mało wiesz. Miasto było zobowiązane ustawowo do powołania zarządu transportu. Jakoś ztm też pozyskał pieniądze na zakup pojazdów, czego nie mogło zrobić mpk jako spółka, na dodatak z o.o. A ZTM oprócz rozkładów wydaje on pozwolenia, czego nie mogło by robić mpk. A i co z tego ze ZTM przypisuje tabor wielkopojemny do danej linii, jak mpk nie ma takich pojazdów za mało jak na potrzeby lublina, a w mpk i tak wiedzą lepiej i wysyałają stare autobusy Jelcz (te głośne, z wysoką podłogą) nawet na linię 152. Rozwiązaniem problemu jest likwidacja MPK, do czego obecny pan prezes zmierza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Och, chciałoby się... ale to KOSZTUJE. A chętnych do płacenia - mało...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZTM, ZUS itp ścierwo państwa demokratycznego. Amen
Nie ma to jak porządna dyktatura... przynajmniej idiotycznych wpisów na forum by nie było. Bo nie było by forum...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te stare, wysłużone powinny jeździć ale na liniach nocnych kiedy dochodzi do największej liczby dewastacji autobusów :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Braki taborowe swoją drogą... Najgorsze są braki KADROWE. Polityka Fulary prowadzi do ogromnego deficytu wśród kierowców w MPK. Głodowe stawki początkowe i brak perspektyw podwyżek to największe problemy. Kogo stać na prawo jazdy kategorii D? Ludzie, niech Bóg Was broni przed pracą w MPK. 1300 zł średnio na początek i żadnej gwarancji podwyżki przez lata.
Moj brat jest bardzo mlodym kierowca w MPK nie pracuje nawet roku i na pasku widzialem miedzy 1700 a 2000 wiec nie sciemniaj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moj brat jest bardzo mlodym kierowca w MPK nie pracuje nawet roku i na pasku widzialem miedzy 1700 a 2000 wiec nie sciemniaj.
      To rzeczywiście rewelacja za wstawanie o 3 w nocy, a kurs D z kwalifikacjami to prawie 10 000 zł...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ZTM-ie miało pracować ok. 30 osób , a jest ponad 100 . Połowa z nich pewnie nie załapała sie do Ratusza i pracuje w owej "córeczce " . Może bilety dlatego są tak drogie , by utrzymać tą biurokrację i ich prezesów . Niech podadzą ile zarabiają netto , to nam oko zbieleje .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja pracuję w MPK od 4 lat i zarabiam 1600 - 1700 zł. Z pewnością młody kierowca zarabia wiecej... Ktoś dobrze napisał, 1400 i koniec. Żenua
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapraszam do częstochowy tam trupki jezdza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to są auta -trupy -- proponuję wozić nimi prezesa  --MPK oczywiście
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...