Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Podobno hiszpanie mają w Kazimierzu Dolnym szkołę odbudować, już się boję pomyśleć co z tego będzie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pytanie za 100 punktów:  A kto "klepał" te faktury bez sprawdzenia faktycznego stanu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tyle razy na forum mówiłem, że miastu potrzeba kilku wiaduktów i kilku tuneli i nie będzie potrzeby "sterowania" ruchem! Ten cudowny system miał spowodować "płynność" ruchu ale ilość czasu na na przejechanie miasta będzie taki sam, cudu nie będzie! A teraz wydane kilka milionów, miało być pięknie a wyszło tak jak zwykle i dalej będziemy się "przedzierać" przez miasto.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy przewidziano przy okazji instalację wyświetlaczy odliczania czasu świecenia zielonego światła, albo mrugającego przed zmianą (jak na przejściach)?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak chcesz mieć odliczanie w instalacji z adaptacyjnym cyklem świateł? Odliczanie ma sens tam, gdzie z góry wiadomo na jak długo zapali się dany sygnał. W planowanej instalacji system może na przykład "przytrzymać" zielone dla spóźnionego autobusu KM. Wszelkie odliczanie w takim wypadku szlag trafia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tyle razy na forum mówiłem, że miastu potrzeba kilku wiaduktów i kilku tuneli i nie będzie potrzeby "sterowania" ruchem! Ten cudowny system miał spowodować "płynność" ruchu ale ilość czasu na na przejechanie miasta będzie taki sam, cudu nie będzie! A teraz wydane kilka milionów, miało być pięknie a wyszło tak jak zwykle i dalej będziemy się "przedzierać" przez miasto.
I tu się mylisz. Nawet jeśli wszystkie arterie udrożnisz do takiego stopnia, że nie trzeba się będzie zatrzymywać na skrzyżowaniach, to korki będą się tworzyć w centrum miasta i na uliczkach osiedlowych, bo ciężko się będzie na taką arterię dostać kiedy ruch na nich będzie ciągły. Musiałbyś większość skrzyżowań w mieście przerobić na wielopoziomowe tak aby włączanie się do ruchu było szybkie i bezpieczne (koszt wielomiliardowy :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pragnę przypomnieć,że jeszcze za byłej komuny w Lublinie funkcjonował system przejazdu przez Lublin (wschód-zachód-wschód) bez zatrzymania z podawaniem szybkości przejazdu do następnego skrzyżowania.Gwarantowało to przejazd bez zatrzymywania się,bez postojów.Gdzie to się podziało dzisiaj po ok.30-latach?.Dzisiaj sugerują nie którzy,że tylko wiadukty,tunele mogą rozwiązać sprawy sprawnej komunikacji.Myślę,że są tańsze rozwiązania.Mamy już XXI wiek. Pozdrawiam wszystkich pamiętających rewolucyjne na owe czasy rozwiązanie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Do jOOj,Zapisz się do TR-startuj na "posioła"-mój głos masz "zapewniony"
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: