Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
No i oczywiście nowe ceny biletów mają mnie zachęcić do przesiadki z mojego auta do autobusów ZTM...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i oczywiście nowe ceny biletów mają mnie zachęcić do przesiadki z mojego auta do autobusów ZTM...
  z twojego postu wynika, że i obecne cię nie zachęcają, więc co się pienisz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
polityka. zaraz będzie wysyp pisowców w komentarzach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Inni znoszą całkowicie opłaty, żeby ludzie korzystali, a nasz Ratusz chce podnosić. Tak to jest jak się nabrało kredytów i banki cisną.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Platformen guten morgen - tylko PO z miasta czekało na koniec wyborów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z twojego postu wynika, że i obecne cię nie zachęcają, więc co się pienisz?
  przylazł żeby bić pianę w komentarzach i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z twojego postu wynika, że i obecne cię nie zachęcają, więc co się pienisz?
  przylazł żeby bić pianę w komentarzach i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja twardo stoję na stanowisku że to dobry pomysł(znaczy żadna podwyżka nie jest dobra). Ale tutaj sytuacja jest następująca: mieszkańcy korzystający z MPK domagają się nowych tras, wydłużenia starych i większej częstotliwości kursów. Brakuje 1.5 mln wozokilometrów. I teraz trzeba je jakoś wyczarować. Opcje są dwie: podwyżka cen biletów bądź podwyżka podatków. Opcja numer jeden bije w przede wszystkim w studentów i ludzi którzy do Lublina przyjeżdżają okazjonalnie czyli ogólnie w grupy które tu nie płacą żadnych podatków. Opcja druga to uderzenie w kieszenie podatników którzy często gęsto jeżdżą samochodami a nie autobusami i to oni musieliby zasponsorować studentom nowe trasy z własnej kieszeni. Która opcja lepsza? Pytanie retoryczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja twardo stoję na stanowisku że to dobry pomysł(znaczy żadna podwyżka nie jest dobra). Ale tutaj sytuacja jest następująca: mieszkańcy korzystający z MPK domagają się nowych tras, wydłużenia starych i większej częstotliwości kursów. Brakuje 1.5 mln wozokilometrów. I teraz trzeba je jakoś wyczarować. Opcje są dwie: podwyżka cen biletów bądź podwyżka podatków. Opcja numer jeden bije w przede wszystkim w studentów i ludzi którzy do Lublina przyjeżdżają okazjonalnie czyli ogólnie w grupy które tu nie płacą żadnych podatków. Opcja druga to uderzenie w kieszenie podatników którzy często gęsto jeżdżą samochodami a nie autobusami i to oni musieliby zasponsorować studentom nowe trasy z własnej kieszeni. Która opcja lepsza? Pytanie retoryczne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przejazdówka zdrożeje o całe 8 zł, faktycznie jest o co kruszyć kopię. Fajnie się jeździ nowymi trolejbusami, fajnie się patrzy na wyświetlacze na przystankach czy kupuje bilet w biletomacie ale żeby tak dołożyć parę zł miesięcznie to już problem. Typowo polskie, wszyscy chcą brać nikt nie chce dawać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolega Guest ma rację. Dlaczego dodatkowe wozokilometry mają sponsorować podatnicy? Czy nie wystarczy, że miasto czyli my podatnicy dołoży ze swojej kieszeni 10 mln a drugie tyle dołożą bezpośrednio poprzez wyższe ceny biletów ci co je kasują? To uczciwy układ.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie do osób uważających ,że MPK i miasta działa dobrze : Jak osoby z Biłgoraja mają się dostosować do apeli o zostawienie samochodu na przedmieściach. Załóżmy ,że 4 osobowa rodzina chce odwiedzić chorego w szpitalu na Jaczewskiego. Gdzie w Abramowicach zostawić samochód? Kiedyś można było dojechać z tego miejsca 160..teraz trzeba się przesiadać więc na jednym zwykłym bilecie się nie da. Wyjdzie w dwie strony pewnie ponad 30zł. Logiczne jest ,że dojadę w okolice szpitala i będę szukać miejsca na małych osiedlowych uliczkach bo przy szpitalu są straszne opłaty za parking... chyba nie jest wszystko OK? Gdzie w ostatnich czasach powstał parking P&R?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomstujecie ludzie na korki w mieście a więcej autobusów na ulicach to mniejsze korki bo część ludzi z wielką przyjemnością przesiądzie się z auta do komunikacji miejskiej jeśli będą mieli wygodne połączenie do miejsca do którego chcą się udać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie do osób uważających ,że MPK i miasta działa dobrze : Jak osoby z Biłgoraja mają się dostosować do apeli o zostawienie samochodu na przedmieściach. Załóżmy ,że 4 osobowa rodzina chce odwiedzić chorego w szpitalu na Jaczewskiego. Gdzie w Abramowicach zostawić samochód? Kiedyś można było dojechać z tego miejsca 160..teraz trzeba się przesiadać więc na jednym zwykłym bilecie się nie da. Wyjdzie w dwie strony pewnie ponad 30zł. Logiczne jest ,że dojadę w okolice szpitala i będę szukać miejsca na małych osiedlowych uliczkach bo przy szpitalu są straszne opłaty za parking... chyba nie jest wszystko OK? Gdzie w ostatnich czasach powstał parking P&R?
  Ratusz już się tym zajmuje :) Projekt za 20 mln :   Budowa, modernizacja przystanków, wiat przystankowych i węzłów przesiadkowych zintegrowanych z innymi rodzajami transportu dla potrzebLOF. Budowa zespołu przystanków przesiadkowych i pętli komunikacji miejskiejintegrującej najważniejsze węzły przesiadkowe K+R, B+R. Budowa węzłów, i pętli komunikacji miejskiej wraz z przyległymi parkingami    P+R, B+R Budowa i modernizacja wiat przystankowych Budowa ok 10 szt. stacji do ładowania pojazdów elektrycznychProjekt zapewnieni mieszkańcom LOF poprawę infrastruktury obsługi pasażeróworaz jak najszerszy wybór sposobów przemieszczania, pozwoli na osiągnięcieprzewagi transportu zbiorowego nad samochodami prywatnymi uzupełniającofertę transportu zbiorowego o alternatywne środki komunikacji pod względemczasu dojazdu do centrum, niezawodności odbywania podróży oraz płynnościprzejazdu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z twojego postu wynika, że i obecne cię nie zachęcają, więc co się pienisz?
Mnie także nie zachęcą do przesiadki z samochodu do autobusu. Te sporadyczne razy kiedy jednak decydowałem się na komunikację miejską pójdą do lamusa. Ponadto rodzicom, którzy mają zawieźć dzieci do szkoły także wyjdzie tanie wziąc taxi niż jechać MPK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NAPISZCIE JAKI JEST KOSZT ZATRUDNIANIA RODZINY KAMIŃSKICH W ZTM I PODLEGŁYCH FIRMACH. ROZKŁADY JAZDY NIE MAJĄ NIC WSPÓLNEGO Z LOGIKĄ. NP. TRZEBA BYĆ IDIOTĄ, BY LINIA TROLEJBUSOWA PRZEBIEGAŁA W MIEJSCACH POZBAWIONYCH SIECI . CZY ARCYDYREKTOR A.KAMIŃSKA KIEDYKOLWIEK JECHAŁA BATERYJNYM RZĘCHEM POD GÓRĘ BERNARDYŃSKĄ. ZANIM TA URZĘDNICZA ZARAZA PODWYŻSZY CENY BILETÓW, TO NAJPIERW NIECH DOSTOSUJE ROZKŁADY DO POTRZEB PASAŻERÓW.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszkowski zabronił rozmawiać telefonami komórkowymi w autobusach. Tak było a nie chce żeby wróciło
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zatem ztm lublin niech zacznie jezdzic do pracy na biletach i niech płaci.Dlaczego mają bezpłatne przejazdy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wstyd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie się bawią w tym MPK. Ostatnią się chwalili kolejnym dyplomem jako firma przyjazna seniorom. Wszystko ok, ale konkurs organizował UM Lublin, a MPK podało nieprawdziwe dane bo pisali że mają trolejbusy i autobusy które jedynie dzierżawią od ZTMu... Żenada.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...