Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Proponuję zjechać do Ułanów i zawrócić pod wiaduktem. Najbezpieczniej.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a wjechać od T.Zana się nie da?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Większym absurdem jest przejście dla pieszych na Ruskiej w odległości 50 metrów od przejścia ze światłami....ale temat mimo licznych moich telefonów nie był podjęty przez redaktorów lubelskich mediów
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja rozumiem, jakby ten dystans trzeba było przejść. Ale przejechać autem 500m pod dachem, w cieple, na miękkim fotelu, z muzyką z radia?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale przecież taki układ ruchu była zawsz odkąd jest Bohaterów Monte Casino, skąd taki problem teraz?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W latach osiemdziesiątych i na początku dziewięćdziesiątych był bezpośredni skręt w lewo z Bohaterów Monte Casino w ul Krasińskiego! Ciekawe komu to przeszkadzało??? - a mówi się tyle o ekologii
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale przecież taki układ ruchu była zawsz odkąd jest Bohaterów Monte Casino, skąd taki problem teraz?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Chyba jesteś bardzo młody skoro nie wiesz że taki zjazd już kiedyś był.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Był wyprofilowany zjazd z lewego pasa w lewo przez pas zieleni. Wiem to bo mieszkałem na tym osiedlu 30 lat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Był wyprofilowany zjazd z lewego pasa w lewo przez pas zieleni. Wiem to bo mieszkałem na tym osiedlu 30 lat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No przecież można Ułanów, Zana. Szczaw i ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pan Drozd prawa jazdy ma chyba takie jak Jaro Kaczyński
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ilu mieszkańców wjeżdża od strony Kraśnika? Na pewno mniej niż mieszkańców os. Ruta wyjeżdżających w kierunku centrum. Można ze Skarpy w obie strony mimo gorszej widoczności a z Ruty tylko w prawo przez rondo. Samochody stoją i smrodzą bez potrzeby a w szczycie to dwa albo 3 cykle świateł. Z Nadbystrzyckiej w Zana też nie można wjechać jednocześnie. Dlaczego? pewnie to wymysły specjalistów od ruchu szarych komórek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po to są drogi dwupasmowe aby były bezpieczne a nie w każdym miejscu "leweskręty" albo "zawrotki"
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zawsze przed skrzyżowaniem można zrobić zawrotkę co np. w Kielcach jest standardem natomiast w Lublinie ich przerasta. Po wymianie sygnalizacji narobili lewoskrętów i oczywiście zawrócić się już na nich nie da. To nie tylko problem os. Krasińskiego a wielu innych osiedli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z dobrobytu sie mieszkańcom w dupach poprzewracało, jakby jezdzili rowerem albo mpk to by problemu nie było.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obserwuję ostatnie remonty i inwestycje drogowe i stwierdzam, że poza nowym asfaltem wszystko wychodzi na gorzej, przeciwko kierowcom... nie robi się w ogóle rond bez świateł, co w wielu krajach zachodu jest metodą na upłynnienie ruchu i na zwiększenie bezpieczeństwa, no bo czerwone można przejechać, a przy rondzie trzeba zwolnić... generalnie wszędzie jest coraz więcej świateł, coraz mniej strzałek, albo zapalają się bez sensu na chwilę, myślę, że uczniowie samochodówki lepiej by zaprojektowali te nasze nowe inwestycje, ja np. coraz częściej jadę na czerwonym bo już mam dość stawania co chwilę na czerwonej fali na głównych ulicach. A np. po co w nocy światła na Warszawskiej nad Solidarności? jeden samochód na 5 minut, bez sensu. Albo jadąc Warszawską od Skansenu, nad Solidarności są takie światła przy przejściu, gdzie czerwone zapala się gdzieś na 1 czy 2 sekundy to ja nie wiem co to ma być w ogóle, czy ktoś zdąży nogę postawić na tym przejściu? czy może chodzi o żeby wszystkich zwalniać przez górką, żeby się toczyli pod górkę bo jest ograniczenie do 40 (bez sensu)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
więcej tego typu udanych inwestycji a zdobędziemy miano najbardziej zakorkowanego miasta Polski z najniższą sredniąprędkością
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" Teoretycznie możliwe jest takie przeprogramowanie sygnalizacji," - uwielbiam pana kieliszka. Wspaniały teoretyk. A co z praktyką??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brawo dla Autora za mapę! powinna być przy każdym drogowym artykule, dzięki!:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: