Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Miliony na kolej w woj. lubelskim

Utworzony przez olo, 3 lipca 2014 o 07:08 Powrót do artykułu
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy dokończycie remont wiaduktu nad ulicą Kunickiego w Lublinie. Taka wizytówka to wstyd dla miasta i regionu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
drugi tor to by się bardziej przydał do stalowej woli albo chociażby do kraśnika
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mogliby wybudować jakąś nową linię, np. do Opola Lub. a nie tylko modernizacja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
taki ruch tam jest ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
"mogą zawitać również"   umiejętność czytania ze zrozumieniem się kłania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To zgoda z poprzednikami: 1. linia 30 Lublin-Łuków pełna zgoda remont i elektryfikacja - jak najbardziej, ale drugi tor to przesada (tym bardziej że dalej nie ma połączenia np. Siedlce-Małkinia na Olsztyn/Białystok - przynajmniej jednotorowego zelektryfikowanego, 2. linia 68  (ważniejsza od 30) dokończenie remontu i elektryfikacja i raczej tu przydałby się drugi tor do Stalowej Woli.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
przeczytaj uważnie artykuł,ma zostać zelektryfikowana
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin - Lubartów bilet 3zł , gdzie ekonomia ? Może niech zaczną wozić za darmo , na jedno wyjdzie .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co ma oznaczać CZĘŚCIOWA elektryfikacja linii 68?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co ma oznaczać CZĘŚCIOWA elektryfikacja linii 68?
Zapewneto, że do Zemborzyc drut jest, a do Rozwadowa ni ma, a od Rozwadowa do Preworska znowu jest. Ot, cała filozofia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lublin - Lubartów bilet 3zł , gdzie ekonomia ? Może niech zaczną wozić za darmo , na jedno wyjdzie .
No bez przesady! Wtedy musieliby jeszcze bardziej opodatkować busiarnię, i straciłbyś rację bytu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"Mają one zastąpić przestarzałe "ezety”, tj. elektryczne zespoły trakcyjne. Nowe pojazdy będą zużywały znacznie mniej energii.Takie szynobusy mogą zawitać również na linię kolejową nr 30 prowadzącą do Lubartowa i Parczewa."   - jak wiadomo trasa do Lubartowa czy Parczewa jest niezelektryfikowana, więc wiadomo że mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem) w kontekście porównania ich do starych (elektrycznych) EZ-tów w tym zakresie....??? Zastanawiajcie się.
linia będzie zelektryfikowana
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech sobie kupią od Tuska "Pendolino" bo 8 stoi w zapasie!!! Jak maja budować tory ,to od razu wysokiej klasy,pod nieczynne wysokiej klasy pociągi.Sosnowski ma okazję zrobić sobie bocznicę i nie będzie robił 100000 km/rocznie służbowym samochodem,
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poprawa standardów na kolei pasażerskiej może nastąpić poprzez zmianę przewoźnika. To co prezentują PRy to DNO.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  mowa o pojazdach nie napędzanych elektrycznie lecz spalinowo. Jak mogą więc zużywać mniej energii (elektrycznej jak rozumiem)   
Poczytaj sobie wiecej o pociągach.Działaja na podobnej zasadzie jak trolejbusy hybrydowe.Agregat diesla napędza prądnice,ta zasila prądem silnik elektryczny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A czy nie było by bardziej opłacalne "wyprostowanie" linii kolejowej do Zamościa? Np.w Trawnikach "rozwidlenie" linii w kierunku Chełma oraz (na skróty) budowa nowego toru do Krasnegostawu, gdzie łączył by się z linią z Chełma? Jak dotąd jazda pociągiem do Zamościa (przez Rejowiec i tam postój) jest sporą stratą czasu w podróży do Zamościa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tym drugim torem do Parczewa to będą wozić musztardę? A do Stalowej Woli wciąż jeden tor. Czy ktoś tam myśli?...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: