Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nie ma się co spieszyć z oddaniem mostu do użytku, najlepiej zrobić to tuż przed wyborami:)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokąd nim pojada kierowcy .Najdroższa inwestycja marszałka sosnowskiego i sobczaka.Kolejna nietrafiona inwestycja chłopa z Radzynia Po co komu kiedy prowadzi w pola.Wystarczylo droge zmodernizowac a pieniądze przeznaczyc na remonty dróg wojewódzkich.Tyle ich jest i tak wiele w katastrofalnym stanie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokąd nim pojada kierowcy .Najdroższa inwestycja marszałka sosnowskiego i sobczaka.Kolejna nietrafiona inwestycja chłopa z Radzynia Po co komu kiedy prowadzi w pola.Wystarczylo droge zmodernizowac a pieniądze przeznaczyc na remonty dróg wojewódzkich.Tyle ich jest i tak wiele w katastrofalnym stanie
głupi jesteś tyle ci powiem. Ten most baaardzo skraca drogę i dla wielu osób jest bardzo ważny (np dl a mnie). ale rozumiem, że ty byś wolał jakiś pomnik tupolewa walnąć zamiast tego mostu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ależ odbierano już przed wyborami :-) Była feta i połączenie brzegów i co tam jeszcze... ;-) sobie przed wyborami wymyślili. Sukces ;-)  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla całej idei budowy mostu, który jest bardzo potrzebny, brakuje odcinka przyzwoitej drogi z Iłży do Skarżyska Kamiennej. Byłaby to wtedy najkrótsza droga z Lublina do Krakowa i Katowic. Na razie nie zapowiada się budowa S12 z Puław do Radomia, a jazd przez Olbięcin i Gościeradów nie należy do najszybszych. Proponuję skończyć z tymi idiotycznymi wpisami, bo odcinek 74 km z Annopola do Puław bez mostu należy do najdłuższych w Unii Europejskiej. Alternatywna droga z Lublina na zachód i odwrotnie pozwoli omijać pełną TIR-ów drogę 74.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mam wrazenie czasem ze na forum dziennika dyskutuje ze sobą sam jakis koles z pisu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma się co spieszyć z oddaniem mostu do użytku, najlepiej zrobić to tuż przed wyborami:)
Pisior chciałby pewnie by to już jego wataha przypisała sobie ten sukces.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z pewnością most się ludziom bardziej przyda, niż lubelski stadion. Ludzie nawet za darmo nie chcą przychodzić na koncert za 750 tys. zł, wydanych z ratusza i nie chcą wydać kilkudziesięciu złotych na turniej piłkarski, który kosztował 1 milion złotych, wydanych z budżetu Urzędu Marszałkowskiego. Ależ stadion przynosi nam dochody - w ciągu 2 tygodni - prawie 2 miliony strat!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"alternatywny dojazd do Warszawy w czasie budowy S17 od Kurowa do planowanego węzła Zakręt" Chyba ty ciulu nigdy mapy nie widziałeś ......... czy dwunastka ma być zamknięta w czasie budowy S12? A jedyną alternatywą są dwa mosty w Puławach! Za kom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oto Polska właśnie. Od ładnych paru lat planowano przebudowę drogi woj. 747 wraz z budową mostu w Kamieniu i przy całej tej przyjaźni lubelsko-mazowieckiej nie zauważono, że po stronie mazowieckiej brak jest 1 kilometra drogi, która odpowiadałaby standardom drogi 747. I teraz most gotowy(oddanie do użytku do nie biurokracja tylko umowa z sąsiadem) a my musimy czekać na zakończenie budowy kilometrowej drogi. Ręce opadają. Zaznaczyć należy, ze woj. mazowieckie dołożyło się do budowy mostu. A to wszystko robią ELYTY z PSL-u. I dlatego ręce opadają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
motorem był lublin mazowsze jest duze i ma swoje poblem nie zalezy az na tej drodze nadrabiaja zaleglosci ale nie ma sie co czepiac szukac jakies afery dziury w calym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z pewnością most się ludziom bardziej przyda, niż lubelski stadion. Ludzie nawet za darmo nie chcą przychodzić na koncert za 750 tys. zł, wydanych z ratusza i nie chcą wydać kilkudziesięciu złotych na turniej piłkarski, który kosztował 1 milion złotych, wydanych z budżetu Urzędu Marszałkowskiego. Ależ stadion przynosi nam dochody - w ciągu 2 tygodni - prawie 2 miliony strat!
A ile, wg Ciebie, dochodów przyniesie ten most?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
most w kamieniu jest gotywy po polrocznym opuznieniu a wladze mazowieckie zalapaly w lutym ze brak jest drogi dojazdowej .w tym kraju robi sie wszystko odwrotnie a nasze wladze to bezmuzgowce
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Most w Kamieniu... a potem wojna? Słyszeliście pewnie, że kiedy oddają most w Kamieniu wybucha wojna. Tak było w 1914 r., tak było w 1939 i tak ma być i teraz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wkrótce minie 76 lat od czasu wybudowania i oddania do użytku w 1939 roku drewnianego mostu na Wiśle. Most na Wiśle który w założeniach miał  łączyć ośrodki przemysłowe COP, przetrwał zaledwie 2 miesiące. Dokładnie w miejscu ,gdzie  11 września 1939, wycofujące się oddziały WP spaliły drewniany  most na Wiśle(w celu utrudnienia  przeprawy przez Wisłę wermachtowi) ,pobudowano nowoczesny o długości 1080 m i szerokości prawie 20m. Aktualnie przeprowadzane są próby obciążeniowe..  Trzy pokolenia  mieszkańców prawo i lewo brzeżnej Wisły musiały czekać na nową przeprawę przez Wisłę .Natomiast  informacje jakoby Rosjanie jako zaborcy wybudowali przed  I wojną  most w Kamieniu należy uznać za nieprawdziwe. Most na którym mieściła się "taczanka" i jeden piechur owszem powstał , ale pod Józefowem  i miał ułatwić  odwrót wojsk rosyjskich po przegranej bitwie- co się spełniło...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wkrótce minie 76 lat od czasu wybudowania i oddania do użytku w 1939 roku drewnianego mostu na Wiśle. Most na Wiśle który w założeniach miał  łączyć ośrodki przemysłowe COP, przetrwał zaledwie 2 miesiące. Dokładnie w miejscu ,gdzie  11 września 1939, wycofujące się oddziały WP spaliły drewniany  most na Wiśle(w celu utrudnienia  przeprawy przez Wisłę wermachtowi) ,pobudowano nowoczesny o długości 1080 m i szerokości prawie 20m. Aktualnie przeprowadzane są próby obciążeniowe..  Trzy pokolenia  mieszkańców prawo i lewo brzeżnej Wisły musiały czekać na nową przeprawę przez Wisłę .Natomiast  informacje jakoby Rosjanie jako zaborcy wybudowali przed  I wojną  most w Kamieniu należy uznać za nieprawdziwe. Most na którym mieściła się "taczanka" i jeden piechur owszem powstał , ale pod Józefowem  i miał ułatwić  odwrót wojsk rosyjskich po przegranej bitwie- co się spełniło...
http://www.wielkawojna.az.pl/galeria7.php?nr=171, a to dowód do powyższego komentarza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...