Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
myślę,że wszystkie trolejbusy są na prąd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Trolejbus montowany w Lublinie będzie na prąd", a może być na coś innego ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahahahahahahahaha.... słabo mi sie ze śmiechu robi .... wczoraj artykuł żeby kotletów nie jeść dziś że trolejbus na prad ....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo odkrywczy tytuł. Moja sokowirówka też jest na prąd bo żona nie lubi spalin w kuchni, pralka także. Tylko telewizor mamy w dieslu. Ale od kiedy cena oleju napędowego przekroczyła 1,50zł oglądamy na ukraińskim lub opałowym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za łeb to pisał? Czy teraz wystarczy złożyć CV, żeby byc dziennikarzem? Trolejbus będzie na prąd? A na co k.. ma być??? Na wode z zalewu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taaa już jeden jeździł a dla wzmocnienia konstrukcji kazali nam wstawić rury od poręczy pod superkondensatory bo dach nie wytrzymywał i giął się jak plastelina, cewki się paliły aż miło, a potem i tak wszystko w pi..u zostało wymontowane z powrotem. Do tego nie jeden miał podniete bo bez pał jeździ... a i tym razem niech kabli nie powiercą jak będą zakładać tapicerkę. Swoją drogą ciekawe czy tyle samo kasy utopią w tym powtórnym projekcie czy więcej? bo to nie jelcz przecież.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
He he, niestety Dominik S. już kolejny tekst wrzuca, za który należy mu się solidna zjebka, ale nie od internautów, tylko od naczelnego. Jedyne co go usprawiedliwia to to, że pracuje dla dawnego Sztandaru Ludu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trwają już także rozmowy z Czechami, którzy oferują Lublinowi system pozwalający trolejbusowi samodzielnie sterować zwrotnicami zamontowanymi na drutach.
Patrzcie, a ja myślałem że piloty do zwrotnic sterowanych radiowo(większość w Lublinie) przez które trolejbus nie musi zwalniać(przejazd Vmax>40km/h bo kąty rozjazdu są mniejsze podobnie jak na nowych zjazdach) są w każdym trolejbusie bo niby jak by jeździły? Chyba że dziennikarz lubelski jak zwykle coś namieszał i rozmowy z firmą Elektroline są prowadzone o jakimś systemie który odczytuje trasę zapisanej linii np. ze sterownika wyświetlaczy lub z komputera i na podstawie tej trasy sam bez naciskania guzika przez kierowce przestawia zwrotnice przed jadącym trolejbusem. Jednak autor nie napisał że to ma być system automatyczny, a to o czym napisał jest już od wielu lat obecne w Lubelskich trolejbusach. No ale grunt że artykuł napisany...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
poza tytułem /obłęd!/ a dotychczasowe to nie jeździły, gdy im szelki spadły?? Lepszą propozycją byłyby trajdki z zasilaniem bezprzewodowym -
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapomniałem w swoim poście dodać że trolejbus na zdjęciu to nie jest MAZ! To jest ten cały AKSM i pokazywanie tego jako MAZ-a jest czystą manipulacją faktami, zresztą żadna nowość w lubelskich gazecinach...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
......Trolejbus montowany w Lublinie będzie na prąd......... Jakiś dziwny będzie ten trajtek,Ktoż to widział,aby trolejbus był na prąd. Trolejbus - drogowy pojazd komunikacji miejskiej napędzany energią elektryczną pobieraną z sieci trakcyjnej. Posiada dwa odbieraki prądu połączone z zawieszoną nad jezdnią parą przewodów. W Polsce trolejbusy korzystają z prądu stałego o napięciu 600V vide:http://www.zgapa.pl/zgapedia/Trolejbus.html http://www.slownik-online.pl/kopalinski/29...5B000059685.php
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
półtora volta napisał:
Trolejbus - drogowy pojazd komunikacji miejskiej napędzany energią elektryczną pobieraną z sieci trakcyjnej.
Jak słusznie kolega zacytował, można wnioskować, że tytuł artykułu wymyśliła jakaś techniczna kaleka.... co nie ma pojęcia o tym, czym jest trolejbus.... Mamy tutaj do czynienia z podwójnym daniem du**. Po pierwsze napisanie, że trolejbus jest na prąd - przecież to jasne, a po drugie, że pojedzie tam, gdzie nie ma sieci trakcyjnej - a to świadczy przecież o tym, że to już nie jest trolejbus - bo nie ma owych pałąków. Jak już się coś takiego pisze, to chociaż piszący mógłby się pofatygować i sięgnąć chociażby do googl'a, zanim coś chlapnie.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Witam! Rzecz jasna, wszystkie trolejbusy są na prąd i co do tego wątpliwości nie ma. Stali Czytelnicy wiedzą, że ja też to wiem. Kolega, który publikował tekst w Internecie widocznie na chwilkę o tym zapomniał. Wskazywać go z imienia i nazwiska nie będę, wystarczy mu, że się sam zarumieni ze wstydu po wpadce, nie trzeba mu jeszcze czytać kąśliwych uwag o "Sztandarze Ludu", w którym z racji wieku pracować zwyczajnie nie mogłem. Pozdrawiam wszystkich mniej lub bardziej wyrozumiałych. Tych niewyrozumiałych również. Życzę udanego poniedziałku. Dominik Smaga
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trolejbus (bynajmniej nasze)jeździ nie na prąd stały a na prąd STABILIZOWANY.Bardzo duża różnica jak się chce udawać fachowca.Trochę inna amplituda i właściwości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale tu chyba chodzi o duo bus taki trolejbus który ma i silnik elektryczny jak i silnki diesla który "pozwala mu" w kazdej chwili odpiąc sie od trakcji i pojechać gdzies indziej.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...