Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
O wydłużenie tras i nowe linie od dawna zabiegali sami mieszkańcy ztm miał mnóstwo zgłoszeń chcieli wyjść naprzeciw potrzebom mieszkańców to wydłużli niektóre trasy, dorzucili całkiem nowe , więc chyba oczywiste ,ze musiało to się odbić na cenach biletów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Paliwo w dół o 20% a ceny biletów min. 15% w górę...a inflacji podobno nie ma....wszędzie podwyżki a wynagrodzenia w miejscu, wolna kwota od podatku 3 tys a minimum egzystencjalne to 8,5 tys. rocznie...płać, płać tylko płać podatki, które są wszędzie...współczesne niewolnictwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podwyżka cen biletów ma pozwolić na dalszą poprawę jakości komunikacji miejskiej w Lublinie. Więcej linii i większa częstotliwość kursowania na najbardziej obleganych liniach - za to mogę zapłacić 8,00 zł. miesięcznie więcej. To nie jest wielki koszt.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 Kazdy  z nas chce jezdzic nowymi autobusami, zeby autobus podjezdzal jak najbliżej pod nasz dom, a to kosztuje. Jezeli ktos nie zgadza sie z moja opinia to trudna ale takiej osobie proponuje aby policzyl sobie ile kosztuje jazda wlasnym samochodem w godzinach szczytu do pracy szkoly?
rozumiem że dzieci i żonę odwozisz też MPK...?  Ja policzyłem ile by mnie miesięczne kosztowały bilety (rodzina 2+2) a ile samochód na gaz i rozwiezienia wszystkich z punktu a do punktu b bez zastanawiania się ile trzeba jeszcze z dziećmi na zajęcia dodatkowe dodreptać od przystanku... I wyszło taniej autem...! Jak ktoś jest singlem a rodzinę ma na miejscu to fakt nie musi mieć auta... ale z rodziną niezaprzeczalnie praktyczniejsze i przy obecnych cenach paliw tańsze jest auto...!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co mam zrobić z 8 biletami normalnymi które mi właśnie zostają ? Wyrzucić je do kosza ( ~22 zł) ? Bo jakoś nie widzę tak jak w latach ubiegłych przychylności MPK/ZTM w postaci możliwości ich wyjeżdżenia przez np. najbliższe 1 - 2 miesiące. Odkupić albo zamienić za dopłatą też już chyba nie proponują. Jakaś cisza zaległa w temacie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Paliwo w dół o 20% a ceny biletów min. 15% w górę...a inflacji podobno nie ma....wszędzie podwyżki a wynagrodzenia w miejscu, wolna kwota od podatku 3 tys a minimum egzystencjalne to 8,5 tys. rocznie...płać, płać tylko płać podatki, które są wszędzie...współczesne niewolnictwo.
  wynagrodzenia w miejscu? się nie zgodzę bo pensje idą w górę cały czas
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BIELTY MAMY NAJTAŃSZE W KRAJU, więc pomimo podwyżki i tak nie jest najgorzej
  Najzabawniejsze jest, że część osób w ogóle taki fakt ignoruje. Co tam, że mamy tanie bilety i nowe autobusy, ważne, żeby protestować!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cóż, mieszkańcy się dopominali o nowe trasy i zmiany w rozkładzie jazdy to dostali. Na dodatkowe wozokilometry skądś pieniążki trzeba wziąć bo na drzewie nie rosną a budżet miasta nie jest z gumy. Cieszcie się drodzy pasażerowie korzystający z komunikacji miejskiej, że połowę wydatków na nowe trasy pokryją wszyscy podatnicy z budżetu miasta a wy w nieco droższych biletach musicie dołożyć brakujące 50%. Nie 100 a tylko 50%.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co z biletami za 1zl w strefie ? 1.40?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto zamiast tracić fortunę na głupoty typu stadion czy basen które służą jedynie garstce ludzi, mogłoby te pieniądze przeznaczyć na dofinansowania do biletów, bo w sprawie korków to ratusz nic nie zrobił(no może tylko kompromitujący cały proces wprowadzania "niby" inteligentnego sterowania sygnalizacją), co się nie chwycą to jeszcze gorzej! Rozumiem, że jak mamy najniższe prace w Polsce, to ludziom trzeba dać igrzyska?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  Do dnia dzisiejszego radni nie znają kalkulacji stawek tzw. wozokilometrów, które są najwyższe w kraju dla trolejbusów
  A pisowski troll dalej swoje - natrętnie wkleja swoją propagandową papkę pod każdym artykułem. Z tą różnicą, że ciągle podpisy zmienia. Zapytam raz jeszcze - czy to nie brzmi komicznie, jeśli wziąć pod uwagę, że trolejbusy jeżdżą w ... TRZECH polskich miastach, z czego dwa pozostałe są kilkukrotnie mniejsze od Lublina??? Manipulacja pierwszej klasy  :) 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Głupota MPK sięgnęła szczytu... Przy obecnych cenach paliwa (gazu/benzyny) bardziej mi się opłaca wsiąść w samochód przyjechać do centrum zapłacić 3zł za parkowanie. załatwić wszystkie sprawy i spokojnie w ciepełku bez ścisku wrócić do domku. Jeśli o to chodziło urzędnikom to tak! gratuluję!!! własnie wygoniliście pasażerów z autobusów i przesiedliście ich do tych strasznych samochodów których próbujecie się tak pozbyć. Podniesienie cen parkowania wam nie pomoże bo w dalszym ciągu będzie mnie kosztować mniej niż kilka biletów mpk jakie musiałabym kupić. Po drugie to jest skandal że nie ma biletu dobowego. Przy tej ilości przejezdnych (szpitale, uczelnie) mało komu będzie się opłacało kupowanie biletu 120-godzinnego za jakieś kosmiczne pieniądze. kto bogatszy pojedzie taksówką a kogo nie stać i tak kupi najtańszy albo żaden. Obudźcie się z tego amoku zarabiania na mieszkańcach za wszelką cenę a zacznijcie racjonalnie zarządzać tym miastem.
A co z tym wszystkim ma wspólnego MPK? Głupota i brak elementarnej wiedzy sięgnęła szczytu. :lol:
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
stadion czy basen to cześć infrastruktury każdego normalnie rozwijającego się miasta i proszę nie pisać, że służy to garstce ludzi bo przez stadion za chwilę przewinie się 400 000 osób a basen odwiedza po 20-30 tyś ludzi na miesiąc jak ktoś uważa że to niepotrzebne inwestycje to proponuję przeprowadzić się do Kraśnika gdzie PiS wydaje pieniądze podatników wyłącznie na remont dachu kościoła i pielgrzymki urzędników do Częstochowy tylko potem proszę nie płakać, że trzeba na basen jeździć kilkadziesiąt km do Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
migawka czyli karta elektroniczna ze zdjęciem na cały m-c (emeryt do 70 - tki - 42 zł ) przy kupowaniu jej po raz pierwszy była wypełniana i okazywana w MPK podstawa prawna ulgi czyli 50 % . W Kasach budynku nie istniejącym już przy ul.Bajkowskiego . Po co kontrola ma nękać takiego pasażera ,żeby sprawdzać ,że należy się ulga ? Nie każdy nosi dowód i legitymacje emeryta na co dzień . Zróbcie sobie w systemie elektronicznym zakładkę o tej uldze .Ostatnio zaobserwowano w MPK : "wielki gabarytowo " kontroler po prostu "czepia się" starych ludzi po 80 t- ce ,żeby okazywali mu dowód . Sytuacja staje się śmieszna ,widać przecież na oko ."Pan" nie rozróżnia starca od młodzieży .Bilety drogie ,kary za wysokie, stale zmiany rozkładów jazdy , mam aplikację MPK w telefonie kom. uaktualniam ją na bieżąco . Jest różnica co najmniej o 3 minuty ( to dużo )między wskazaniem odjazdów z przystanku a papierowym rozdziałem jazdy wywieszonym na przystanku . Np.6 z ronda lubelskiego Lipca .MPK jeździ głównie młodzież studencka i uczniowska oraz emeryci posiadający ulgę 50% oraz emeryci korzystający z innych ulg z racji wieku bez żadnych biletów . Studenci i uczniowie mają wakacje w tym okresie powinno zastosować się ulgę dla ludzi jeżdżących w komfortowych warunkach swoimi samochodami . Może przesiądą się do MPK w przeciwnym razie w lecie nie będzie stałego "łatwego" dochodu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skomentować można to tylko w jeden sposób: ceny ropy znacząco spadły a ceny biletów znacząco wzrosły. Dalej trwa wyzysk Lublinian przez pazernych włodarzy miasta, którzy kosztem w przeważającej mierze ubogich klientów MPK chcą finansować swoje sukcesy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co mam zrobić z 8 biletami normalnymi które mi właśnie zostają ? Wyrzucić je do kosza ( ~22 zł) ? Bo jakoś nie widzę tak jak w latach ubiegłych przychylności MPK/ZTM w postaci możliwości ich wyjeżdżenia przez np. najbliższe 1 - 2 miesiące. Odkupić albo zamienić za dopłatą też już chyba nie proponują. Jakaś cisza zaległa w temacie.
Na stronie ZTM-u jest informacja, że można je wymienić w siedzibie na Kraśniciej. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowy tabor, ciągle zakupowane sa nowiuteńkie autobusy, to latami nam posłużą, nie trzeba będzie martwić się czy naprawiać a i komfort jazdy jak się poprawił.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skomentować można to tylko w jeden sposób: ceny ropy znacząco spadły a ceny biletów znacząco wzrosły. Dalej trwa wyzysk Lublinian przez pazernych włodarzy miasta, którzy kosztem w przeważającej mierze ubogich klientów MPK chcą finansować swoje sukcesy.
  Ahh ta pazerność włodarzy. Są tak pazerni, że aż postanowili na wniosek rad dzielnic dać ludziom więcej połączeń. Miałeś podwyżki cen biletów gdy ceny ropy rosły? więc o czym piszesz? Inwestycje w komunikację miejską kosztują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba kupic przejazdówkę na wszystkie linie autobusowe dużo taniej wychodzi 1,23 licząc tylko 2 przejazdy dziennie, ta podwyżka w przeliczeniu na 1 bilet to 0,026 gr. A liczę ze tylko jadę do pracy i z powrotem, a czasami i częściej przecież sie jeździ i przesiada  więcej niż tylko 2x.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ahh ta pazerność włodarzy. Są tak pazerni, że aż postanowili na wniosek rad dzielnic dać ludziom więcej połączeń. Miałeś podwyżki cen biletów gdy ceny ropy rosły? więc o czym piszesz? Inwestycje w komunikację miejską kosztują.
W normalnym mieście wraz ze wzrostem strefy płatnego parkowania ceny biletów spadają by zachęcić mieszkańców do przesiadki z osobówek korkujących miasto do komunikacji publicznej. W pazerny platformianym Lublinie ceny biletów rosną i poszerza się strefę płatnego parkowania by drylować kieszenie mieszkańców. To nie polityka to łupiestwo.   A i nie jestem z PiSu żeby nie było ciecie platformiane.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...