gdyby byly parkingi - najlepiej w stosunku "jedno mieszkanie - jedno miejsce parkingowe" - nie było by takich problemów.
Ten problem dotyczy całego Lublina - nie tylko Czechowa.
Hotel Polonia zmienia się w blok mieszkalny - ciekawe gdzie tamci mieszkańcy (i okoliczni) będą parkować samochody.
|
|
masz przeciez przy polonii potezny parking, takze parkowac jest gdzie. poza tym w tamtym miejscu mozna zrobic rownie dobrze parking wielopietrowy.
|
|
samochodów przybywa, żadna inwestycja parkingowa nie zaspokoi potrzeb, szczególnie, że jeśli powstanie to nie będzie ona pod oknami bloków, a przecież dzisiejsi kierowcy muszą parkować tuż pod oknami, bo przejście 200 metrów z parkingu do domu jest hańbą. To dobrze widać przy supermarketach - trzy godziny będzie jeździł, aż znajdzie miejsce koło wejścia. W oddali pełno miejsc, a przy wejściu nawet chodniki zastawią.
wniosek jest jeden: miasto nie inwestuje w parkingi, inwestuje tylko w komunikację zbiorową, zamyka ulice dla ruchu prywatnego (warszawski Nowy Świat), tworzy bus pasy tam gdzie się da.
|
|
W takim razie pokaż wolne miejsca parkingowe - przy hotelu polonia i na czechowie ???? kazdy parkuje samochod tam gdzie moze i w miare możliwosci. Czasami wystarczy poszerzyc chodnik o 1m aby mogly wzdluz niego parkowac samochody - a to naprawde nie jest duzo i nie sa to kolosalne fundusze - trzeba tylko chcec - a z ta checia u urzedasow jest naprawde kiepsko. Kolo rogowskiego (czechow) jest teren - niestety spoldzielnia twierdzi ze to teren miasta i miasto powinno tam robic parking - miasto twierdzi ze jest odwrotnie i ze to spoldzielnia powinna stowrzyc parking. Nie da sie tam normalnie parkowac po deszczu bo sa niesamowite koleiny i kupa błota |
|
To jest Lublin, miasto inspiracji. Obie strony mają rację. Ulica Rogowskiego w stronę Spółdzielni jest miejska, a w stronę głównej ulicy (nie pamiętam jej nazwy) należy do Spółdzielni |
|
co się stało z tymi komentarzami, które zostały wcześniej umieszczone?
|
|
To fakt - "miasto inspiracji" |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|