Hala peronowa super ale znowu dziennikarze budzą się z dyskusją, kiedy już żadnej możliwej dyskusji nie będzie bo projekt został dawno zatwierdzony. A cała ta przebudowa E7 to... ah szkoda gadać.
|
|
Polska B , a może obniżyli nam ranking !
|
|
Widzę znowu przereklamowany Mojrzeszow się udziela. Im chyba ten kompleks mniejszości nigdy nie minie. Hehe
|
|
Wiaty wiatami, ale sam budynek dworca wygląda strasznie nienowocześnie. Powinno sie go już zastąpić nowocześniejszym!.Ty tak całkim serio ? czy poprostu nie zastanawisz sie nad tym co piszesz.Wiesz co proponuje tobie pojechać do Wroclawia żeby podpowiedzieć mieszkańcom tego miasta,żeby zburzyli swój budenek Głównego PKP i wybudowali nowy,bo stary wygląda nie nowocześnie.Jest ciekaw jaka będzie ich reakcja?,wyśmieją ciebie?czy wyniosą na kopach z Wrocławia.
|
|
co tam pasażerowie, sobie przy zachodnim w Wawie piękne biurowce powstają to kasa potrzebna ! Niech ten cały pkp w końcu upadnie bo mentalnie są nadal w głebokiej komunie
|
|
Rozmawiamy o zadaszeniu peronów i dworcu, a nie o dostawach wody we Lwowie.Dworzec we Lwowie wybudowano 103 lata temu i o tym pisałem.Porównwjmy dawne i obecne mozliwosci i poziom techniki.
|
|
Na ślunsku pobudowali dworce, to i kasy już nie ma. Ogólnie to omijam PKP szerokim łukiem. Wystarczyło mi przejechać się raz Bolkiem do Wrocławia. Syf, chamstwo, hałas, wygwizd w wagonach i popieprzone, dwudziestominutowe postoje w Kielcach i Katowicach. Na stoliku strach coś postawić, bo telepie jak na gruntówce. Natomiast w miarę normalny Darth z Katowic jedzie 5 i pół godziny przez Warszawę. Na świecie 300 km pokonuje się dzisiaj w góra dwie godziny. Rozkład i skomunikowanie podmiejskich linii i dalekobieżnych to jakiś kabareciarz układał - patrz Gliwice, gdzie pociąg, z którego trzeba się przesiąść na dalekobieżny Bolko, przyjeżdża 5 minut po odjeździe IC... Myślcie w tym PKP! Naprawdę nie ma potrzeby na każdej stacji, czasem co 10 minut wysłuchiwać: "życzymy udanego pobytu lub dalszej dobrej podróży".
|
|
czyli dalej dla pasażerów będzie zwykłe dziadostwo. bo przecież jaka to korzyść dla kolei ? jedno jest pewne pkp potrafi tylko zniechęcać pasażerów.
|
|
'Samo' nie 'zabrakło'. Konkretni ludzie tak zdecydowali. Którzy? Publikować imiona, nazwiska, pełnione funkcje.
|
|
Stacja kolejowa Lublin Zachód upchnięta bez dojazdu i parkingów w rezerwacie przyrody Stasin z tunelem w las = Lublin miasto inspiracji bez wizji rozwoju i poszanowania naturalnych terenów zielonych. Likwidacja dróg i parkingów w centrum miasta. Wycinka i dewastacja naturalnych zielonych terenów pod miastem = LUBLIN MIASTO INSPIRACJI
|
|
Niech lepiej nic nie robią szmaciarze !!! Jest komuna ale zrobią dwudziestolecie międzywojenne !!!
|
|
jeden z drugim pajac z kolei wozi się służbowym samochodem, to jemu wszystko jedno, czy pasażer na peronie zmoknie, czy go wiatr przewieje...
|
|
Zadaszenie peronów na dworcu Lublin taka sama kicha jak wymyślona przez POwców psełdo ekspresówka Lublin - Rzeszów. Trasa międzynarodowa w systemie 1-2 to tylko nasi taką prowizorkę na viaCarpati mogą wymyślić. Jeszcze nie zbudują a już trzeba będzie remontować. Jak traktowano wschód Polski jako BBBBB tak nadal jest BBBBB
|
|
to po co nas informujecie o tym ?
Gdyby premier był z Lublina była by stacja perfekcyjna na nasze czasy
nie ważna jaka partia podkreślam i tak uważa się Lublin za miasto gorsze niestety
ale powoli się to zmienia m.in dzieki obwodnicy
|
|
Wladze Lublina posłowie wszystkich parti mieszkańcy Lublina i regionu -proszę walczyć o prawdziwą hale zadaszenia na peronach dlaczego Lublin i region tak traktuje miszkanców ,dlatego Lublin powinien zrezgnować z wiat przystankowych ,podziękujcie PKP i nowemu rządowi
|
|
Stacja kolejowa Lublin Zachód upchnięta bez dojazdu i parkingów w rezerwacie przyrody Stasin z tunelem w las = Lublin miasto inspiracji bez wizji rozwoju i poszanowania naturalnych terenów zielonych. Likwidacja dróg i parkingów w centrum miasta. Wycinka i dewastacja naturalnych zielonych terenów pod miastem = LUBLIN MIASTO INSPIRACJI
Fajnie jest jeszczcze wiedziec o czym sie pisze/bredzi. Lokalizacja w rezerwacie Stasin owszem byla preferowana przez ratusz ale pkp sie na nia nie zgodziło i na dzien dzisiejszy stacja bedzie budowana na wysokosci koscioła na JP 2. Z tego miejsca do rezerwaru jest jakies 2 km, moge zmierzyc co do metra bo czesto tam jezdze rowerem. Czasem warto zasiegnac wiedzy, zamiast robic z siebie misiewicza na forum, mimo wszystko pozdrawiam.
|
|
Kolej to niereformowalne przedsiebiorstwo.Biurokracja.Skostniale struktury.Doprowadzili swoim nieudacznictwem do opoznien.Nie poteafia wykorzystac unijnych pieniedzy.Teraz majac mozliwosc pod pretekstem aby nie bylo dalszych opoznien rezygnuja z hali.Trzeba byc kopniety aby majac pieniadze podjac taka decyzje.
|
|
stacja kolejowa lublin zachód upchnięta bez dojazdu i parkingów w rezerwacie przyrody stasin z tunelem w las = lublin miasto inspiracji bez wizji rozwoju i poszanowania naturalnych terenów zielonych. likwidacja dróg i parkingów w centrum miasta. wycinka i dewastacja naturalnych zielonych terenów pod miastem = lublin miasto inspiracji fajnie jest jeszczcze wiedziec o czym sie pisze/bredzi. lokalizacja w rezerwacie stasin owszem byla preferowana przez ratusz ale pkp sie na nia nie zgodziło i na dzien dzisiejszy stacja bedzie budowana na wysokosci koscioła na jp 2. z tego miejsca do rezerwaru jest jakies 2 km, moge zmierzyc co do metra bo czesto tam jezdze rowerem. czasem warto zasiegnac wiedzy, zamiast robic z siebie misiewicza na forum, mimo wszystko pozdrawiam.
wiedza dla misiewicza
******dziennikwschodni.pl/lublin/nowy-przystanek-kolejowy-powstanie-na-czubach-ale-jak-do-niego-dojedziemy,n,1000192028.html
|
|
Odległość między ul. Granitową a planowanym przystankiem to ok. 150 m, a różnica poziomu terenu wynosi 14 m. W związku z tym stworzenie odpowiedniego dojazdu, mieszczącego się w przepisach dotyczących dopuszczalnego spadku drogi, stanowi spore wyzwanie – przyznaje Karol Kieliszek z Urzędu Miasta
|
|
kole lubelska jest zacofana i głupia - zmienić mentalnośc czyli wymienić kadry zarządzające
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|