Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nadal ogromny problem ze Strefą Płatnego Parkowania. Zielona, Jasna i inne przypadki

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 5 lipca 2016 r. o 21:42 Powrót do artykułu
Ciekawostka "Tu miejsca są wyznaczone konstrukcyjnie, innym kolorem kostki" - Od kiedy kolor kostki to znak poziomy wg prawa o ruchu drogowym znaki poziome są koloru białego lub tymczasowe żółtego. Miejsce parkingowe płatne aby spełniać wymagania musi być wyznaczone znakami pionowymi i poziomymi (białymi a nie czerwonymi) i dopiero wtedy można pobierać opłaty, albo trzeba zmienić prawo i dodać że znaki poziome mogą być czerwone lub innego koloru innego niż powierzchnia parkingu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Ciekawostka "Tu miejsca są wyznaczone konstrukcyjnie, innym kolorem kostki" - Od kiedy kolor kostki to znak poziomy wg prawa o ruchu drogowym znaki poziome są koloru białego lub tymczasowe żółtego. Miejsce parkingowe płatne aby spełniać wymagania musi być wyznaczone znakami pionowymi i poziomymi (białymi a nie czerwonymi) i dopiero wtedy można pobierać opłaty, albo trzeba zmienić prawo i dodać że znaki poziome mogą być czerwone lub innego koloru innego niż powierzchnia parkingu
Też o tym samym pomyślałem. I jaki to kolor kostki, bo tego w kodeksie o ruchu drogowym nie mogę znaleźć że to jest znak poziomy. Sprawą tego co się dzieje powinno już zająć się CBA, bo to co się wyprawia od tygodnia w tej sprawie to kpina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A i jeszcze jedno, dlaczego pozostawiono w wielu miejscach mniej jak 1m szerokości chodnika ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To co oni zrobili na Jasne, że zabrano połowę chodnika to skandal. Było parkowanie równoległe, a teraz kierowcy będą wjeżdżać na chodnik. Połowa nie zatrzyma się na białej linii i chodnika będzie jeszcze mniej. Poza tym czy ten chodnik wytrzyma nacisk samochodowych kół? Czy będzie do wymiany za rok?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przez usunięcie miejsc parkingowych z zielonej zmniejszy sie o jakieś 30 ich liczba w centrum. ich pogięło! i oczywiście najważniejsze są rowery!! a co z właścicielami lokali na zielonej, co z dostawami, kto to *** wymyślił??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O kórwa, ja pierrdole, jaki hóójowy bórdel.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin miasto inspiracji - radosna twórczość urzędników Prezydenta w dziedzinie ruchu drogowego. Ale pamiętajmy że to miasto jest według sponsorowanych rankingów jedne z najlepiej zarządzanych w Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ratusz wprowadzając strefę płatnego parkowania i wskazując miejsca do parkowania, które do tej pory były niezgodne z przepisami ruchu dziś już można parkować na krzyżówkach przy przejściach dla pieszych itp. przypadków jest wiele to tak w majestacie prawa łamie przepisy ruchu drogowego! Teraz czekam kiedy policja bedzie sprawdzac zaparkowane samochody czy sa zachowane odległości.Czekam kiedy tez za opłatą będzie można w parku saskim wzdłuż alejek zaparkować bo do tego dąży ta chęć pozyskania pieniądza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na zielonej zabiora na hipotecznej tylko rownolegle wiec tez abiora tyle miejsc wiec gdzie zaparkowac, chocby jako interesant urzedu skarbowego czy miejskiego? dodatkowo jakies smieszne tlumaczenie kolorem kostki-to juz żart i wolnoamerykanka, nie ma takiej opcji zeby ktos mial zwracac uwage na kolor kostki!!! a juz opis oplat zupelnie nie zrozumialy: jedna godzina... druga...,trzecia godzina.. i czwarta godzina..piata... i tu najlepsze: kazda godzina powyzej trzeciej... to czyli ta stawka dla czwartej i piatej obowiazuje czy juz nie bo nalezy przeliczac wg stawki za kazda powyzej trzeciej, bo nie rozumiem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prosta sprawa - bilety spokojnie mogłyby kosztować 10 zł za pierwszą godzinę. Przeszedłem się wczoraj na miasto zobaczyć czy mimo podwyżek i rozszerzenia strefy są wolne miejsca parkingowe i jest rotacja. Gdzie tam....!  Zasr..ne samochodami, oblepione złomami ulice, piesi się przeciskają. Skoro stać na samochód to i stać na opłaty jak widać. Niech bulą! Jak będzie 10 zł za jedną godzinę to wreszcie MOŻE się rozluxni i osoba chcąca załatwić sprawę w urzędzie skarbowym przyjedzie na pół godziny zapłaci 5 zł załatwi sprawę i bedzie spier...lać aby nie bulic więcej zostawiając wolne miejsce partkingowe dla innego użytkownika. A jak będzie chiało się w wolny dzień odwiedzić starówkę, czy różne atrakcje w centrum to polecam korzystać z MPK, tabor, nowoczesny, klimatyzowany, punktualny, z GPS-em na aplikacki mozna śledzić gdzie jest nasz autobus. Bedzie można sobie chlapnąć coś mocniejszego w restauracji i ze spokojnym sumieniem wrócić do domu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stety, niestety czytając artykuły doszłam do wniosku, że skoro nie ma znaków poziomych (namalowanych białych pasów) to nie mam obowiązku wykupić biletu. Dziś auto zaparkowałam pod Plazą, od ulicy Obrońców przy wyjazdach z parkingu podziemnego. No i niestety dostałam mandat. Czy ktoś wie w jaki sposób mam się odwołać od niego i powołać na przywoływane w artykułach przepisy ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Prezydencie Żuk!zatrudnił Pan oficera pieszego i mimo to są nawet większe utrudnienia dla pieszych!Po co taka nam osoba - Pan Aleksander Wiącek?skoro nie ma żadnego wpływu na ZDiM... Czy wyciągnie Pan konsekwencje za unieruchomienie w terminie strefy parkowania?to są straty dla budżetu miasta!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miało być lepiej, a jest gorzej. Pan Wiącek to niedoszły radny z klubu Wspólny Lublin
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...