Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Najstarsze autobusy znikną z ulic Lublina. Jest przetarg na nowe pojazdy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 czerwca 2017 r. o 14:53 Powrót do artykułu
Nareszcie. Jechałam po godzinie 15 linia nr 2. To bardzo głeboki PRL. Zastanawiałam sie czy dojade, czy nas wysadzi kierowca.O jakimkolwiek komforcie jazdy-zapomnij.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co najmniej o 10 lat za późno
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"3" na zdjęciu to linia miejska. Na podmiejskich takich zabytków nie uświadczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mieszkając w Warszawie nie mam poczucia, żeby tramwaje szczególnie zwiększały komfort podróży i skracały jej czas, nawet w godzinach szczytu. a co do marudera, że 10 lat za późno - lepiej późno niż później/wcale, więc skończ szczekać i doceń, co masz. pięknie się rozwija nasz Lublin :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro tramwaje to może i metro?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie po to nad lubelskimi ulicami zawieszono setki kilometrów trolejbusowych drutów, żeby teraz puszczać pod nimi tramwaje. Inna sprawa, że dzisiaj trolejbusy to przeżytek. Niegdyś wszystkie kraje bloku wschodniego zaimportowały ten "cud cywilizacji" z byłego ZSRR i teraz nie bardzo wiedzą co z tym dalej począć. Wiele miast (również w Polsce) zrezygnowało z trajtków - np. Warszawa, Poznań, Wałbrzych, Olsztyn. W Lublinie jest inaczej - tu dominuje kult przeszłości. Tak, wiem, trajtki jeżdżą również w Szwajcarii, ale tam to właśnie ze względu na "pagórkowatość".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ziu-tek napisał:
Nie po to nad lubelskimi ulicami zawieszono setki kilometrów trolejbusowych drutów, żeby teraz puszczać pod nimi tramwaje. Inna sprawa, że dzisiaj trolejbusy to przeżytek. Niegdyś wszystkie kraje bloku wschodniego zaimportowały ten "cud cywilizacji" z byłego ZSRR i teraz nie bardzo wiedzą co z tym dalej począć. Wiele miast (również w Polsce) zrezygnowało z trajtków - np. Warszawa, Poznań, Wałbrzych, Olsztyn. W Lublinie jest inaczej - tu dominuje kult przeszłości. Tak, wiem, trajtki jeżdżą również w Szwajcarii, ale tam to właśnie ze względu na "pagórkowatość".
  Zwinięcie drutów to żaden problem, to nie asfalt. Zresztą i tak te druty nie byłyby zwijane natychmiast. Przestawienie się na system tramwaje + autobusy to i tak kwestia najwcześniej 10-15 lat, a do tej pory niedawno pobudowane linie zdążą się już "zamortyzować".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
qwerty napisał:
Skoro tramwaje to może i metro?
  no i po co takie durne komentarze? Rozumiem że to ma sugerować że tramwaje to s-f, tak jak metro. Tymczasem koszt budowy metra jest minimum 10x większy niż tramwajów. Z kolei budowa sieci tramwajowej, przy szybko rosnącym z roku na rok budżecie miasta i dużej dotacji unijnej, byłaby do udźwignięcia finansowo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ziu-tek napisał:
Nie po to nad lubelskimi ulicami zawieszono setki kilometrów trolejbusowych drutów, żeby teraz puszczać pod nimi tramwaje. Inna sprawa, że dzisiaj trolejbusy to przeżytek. Niegdyś wszystkie kraje bloku wschodniego zaimportowały ten "cud cywilizacji" z byłego ZSRR i teraz nie bardzo wiedzą co z tym dalej począć. Wiele miast (również w Polsce) zrezygnowało z trajtków - np. Warszawa, Poznań, Wałbrzych, Olsztyn. W Lublinie jest inaczej - tu dominuje kult przeszłości. Tak, wiem, trajtki jeżdżą również w Szwajcarii, ale tam to właśnie ze względu na "pagórkowatość".
jakie znowu setki kilometrów?? w Lublinie masz może 60-70 km linii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prosiłbym redakcję żeby zainteresowała się sprawą zewnętrznych głośników które oznajmiają po wjeździe autobusu na przystanek jaka to linia i w jakim kierunku jedzie byłoby to ułatwienie dla osób starszych i słabowidzących skoro wymieniamy autobusy to może warto było by coś takiego uruchomić. Taki system działa we Wrocławiu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Heniek napisał:
Ziu-tek napisał:
Nie po to nad lubelskimi ulicami zawieszono setki kilometrów trolejbusowych drutów, żeby teraz puszczać pod nimi tramwaje. Inna sprawa, że dzisiaj trolejbusy to przeżytek. Niegdyś wszystkie kraje bloku wschodniego zaimportowały ten "cud cywilizacji" z byłego ZSRR i teraz nie bardzo wiedzą co z tym dalej począć. Wiele miast (również w Polsce) zrezygnowało z trajtków - np. Warszawa, Poznań, Wałbrzych, Olsztyn. W Lublinie jest inaczej - tu dominuje kult przeszłości. Tak, wiem, trajtki jeżdżą również w Szwajcarii, ale tam to właśnie ze względu na "pagórkowatość".
jakie znowu setki kilometrów?? w Lublinie masz może 60-70 km linii
 Każda linia to cztery druty - dwa w jedną i dwa w przeciwną stronę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
KM napisał:
Każda linia to cztery druty - dwa w jedną i dwa w przeciwną stronę
  a, to tak licząc każdy drucik z osobna i każdą linkę to zaryzykuję że nawet tysiące kilometrów pewnie nad ulicami wiszą
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a zwinąć to można w kilkanaście dni
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nowe autobusy z automatycznymi skrzyniami biegów startując z przystanku robią taki hałas że trudno wytrzymać a mieszkaniu z zamkniętymi oknami. Silniki wchodzą na tak wysokie obroty że aż szyby drżą w oknach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I zajeżdżą je tak jak Citara, gdzie przeguby już piszczą jak oszalałe? Zamiast kupić więcej krótkich i zwiększyć częstotliwość kursów, mamy nagle boom na jamniki. Jeszcze 25-metrowe kupcie, może minister da zezwolenie na poruszanie się po drogach....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...