Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ten projelt to głupota. Jak wiele rzeczy w tym mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
P. Kieliszek chyba nigdy rano albo ok. 15 nie jechal ta ulicą, po zmianach lepiej niech nie przechodzi po pasach bo większość kierowców na jego widok tylko przyspieszy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... a co z tymi "pięknymi budami" spożywczo-warzywno-piekarniczymi na samym środku nowego skrzyżowania, po obu stronach?...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta buspasy - buahahahhaha, to zanim autobus dojedzie do tych busapasów i przejedzie te 300 metrów to będzie stał z godzinę na wąskim odcinku Narutowicza i zakorkowanej już na amen Lipowej, podobnie na Nadbystrzyckiej. Gratuluję głupoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Buspasy mogą być pod warunkiem że by były po obu stronach dwa pasy dla samochodów + po jednym dodatkowym dla autobusów. Wtedy OK, ale jak wiadomo poszerzyć nic się tam nie da, więc zaj**anie po jednym pasie i przerobienie ich na buspasy to jakiś szczyt debilizmu. Tam jest i tak ciasno pomimo 4 pasów,a co dopiero jak zostanie po jednym???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli będą jeszcze większe korki. W trakcie remontu - to oczywiste, to przeżyjemy. Po remoncie - to juz debilizm...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
JESTEM NA TAK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To chyba jakiś żart. Przecież tam na Narutowicza w godzinach szczytu stoją zapchane praktycznie 4 pasy. Jak teraz zabiorą jeszcze 2 na bus pasy, to tam będzie jakaś masakra,a z Piłsudskiego w lewo już w ogóle nie będzie się dało skręcić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw niech poszrerzą UL Nadbystrzycką i wyburza kilka budynków przy skrzyzowaniu, pózniej niech sie biorą za buspasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To chyba jakiś żart. Przecież tam na Narutowicza w godzinach szczytu stoją zapchane praktycznie 4 pasy. Jak teraz zabiorą jeszcze 2 na bus pasy, to tam będzie jakaś masakra,a z Piłsudskiego w lewo już w ogóle nie będzie się dało skręcić
  no to machnijmy po 100 pasów w obie strony, wtedy już napewno zmieszczą się wszystkie 500 000 samochodów jakie ma Lublin na stanie a jak nie to machnie się po 200 pasów, o i problem z głowy Lublin dla mieszkańców a nie dla kierowców! wsiądź raz drugi do MPK to nie będzie korków!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no to machnijmy po 100 pasów w obie strony, wtedy już napewno zmieszczą się wszystkie 500 000 samochodów jakie ma Lublin na stanie a jak nie to machnie się po 200 pasów, o i problem z głowy Lublin dla mieszkańców a nie dla kierowców! wsiądź raz drugi do MPK to nie będzie korków!
  No tak, bo mieszkańcy przecież nie jeżdzą samochodami... A z resztą co ci do tego kto czym jeździ. Jak ktoś dojeżdża tylko z punktu A do punktu B to można się przejechać MPK, ale jak ktoś ma jeszcze do załatwienia milion róznych spraw w różnych częściach miasta, to nie koniecznie chce tracić pół dnia czekając na przystankach na kolejne autobusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super :) Zwłaszcza ta wysepka na pasach. Przydały by się jeszcze wiaty na przystankach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co robić dodatkowy lewoskręt w Muzyczną. Wystarczy umożliwić skręt w lewo koło Victorii w z Narutowicza w Piłsudskiego. Dlaczego? Narutowicza się korkuje z tego powodu, że wszyscy muszą jechać na wprost. jeśli chodzi o buspasy w górę Narutowicza to nie będzie problemu gdy Muzyczna będzie przejezdna do PKP. Teraz ten pas słuzy do skrętu w prawo na Piłsudskiego i do jazdy na wprost w Narutowicza.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problemem jest nie ten odcinek Narutowicza tylko ul. Nadbystrzycka, którą należy i można poszerzyć, przebudować skrzyżowanie z ul. Głęboką. A wyznaczanie jakiś buspasów to chory pomysł. Proponuję projektantowi tegoż wyjście w teren, obserwację w godzinach 7- 8 rano i 14-16 ruchu drogowego wtedy zrozumie co się zacznie dziać gdy ten chory projekt wejdzie w życie. Ja jako mieśzkanka Narutowicza nie mam wyboru w dojeździe do domu natomiast mieszkańcy innych dzielnic może by tak częściej korzystali z MPK i  zostawiali, jak to jest na świecie praktykowane, na obrzerzach miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw niech poszrerzą UL Nadbystrzycką i wyburza kilka budynków przy skrzyzowaniu, pózniej niech sie biorą za buspasy.
Popieram w 100 %.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może w końcu rondo bez świateł zamiast świateł, na skrzyżowaniu Narutowicza z Głęboką...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No tak, bo mieszkańcy przecież nie jeżdzą samochodami... A z resztą co ci do tego kto czym jeździ. Jak ktoś dojeżdża tylko z punktu A do punktu B to można się przejechać MPK, ale jak ktoś ma jeszcze do załatwienia milion róznych spraw w różnych częściach miasta, to nie koniecznie chce tracić pół dnia czekając na przystankach na kolejne autobusy.
Tiaaa to jeszcze parkingi dla takich jak ty zapewne - Caringtonie....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nawierzchnia na tym odcinku katastrofa - popieram koncepcję
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak jest będzie BUS pas a głowę daję, że rowerzyści też upomną się o ścieżkę dla rowerów. W chwili obecnej są dwa pasy w każdą stronę. I teraz Bus pas będzie przy krawężniku. Kierowcy jadący w stronę Pl. Wolności będą mieli do dyspozycji jeden pas do jazdy w trzech kierunkach. Wystarczy ,że jeden kierowca będzie skręcał w lewo i przypuszczał jadących na wprost, korki , korki i jeszcze raz korki.Ten co to wymyślił powinien dostać Nobla za pomysł. Tylko jak zwykle wszystko wygląda ładnie na papierze . Już mamy w Lublinie zieloną falę, tylko kierowcy się czerwienią z nerwów. Remont jest potrzebny ale z głową.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buspas to miałby tam sens jakby od razu poszerzyć Nadbystrzycką do 4 pasów (do skrz. z T. Zana) i wtedy jeden pas w kierunku centrum przeznaczyć na buspas. Buspas jedynie na Narutowicza nic nie pomoże, bo przy takim zwężeniu autobusy może nie będą długo stały na Narutowicza ale za to długo postoją na Nadbystrzyckiej, i nie na wysokości Zana jak obecnie, ale już na Czubach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...