Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Netia nie chce odpowiadać za pomyłki Tele2

Utworzony przez piotrek, 6 września 2010 o 08:54 Powrót do artykułu
bardzo nierzetelny artykuł, proponują dodać w pdf cennik klientki, sam miałem podobną sytuację, poprosiłem o stary cennik z logo tele2 i rzeczywiście miały być minuty na wieczór i weekend, ale w gazecie można gadac ;/
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tu są stare cenniki, można poszukać 20 godzin http://www.netia.pl/tele2
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znam bardzo dobrze temat. Pracowałam w Netii ponad rok czasu na słuchawce. Telemarketer ma pozwolenie na mówienie, czego chce KLIENTOWI (czytaj deb***owi, idiocie). Już po paru dniach dzwonienia wie, że klient na 99% nie wie, co ma i ile jeszcze płaci za to... Czy rozmowy są nagrywane? Tak. Czy wyciągane są konsekwencje wobec telemarketerów, którzy świadomie wprowadzają klienta w błąd? Tak, w postaci pouczenia słownego od przełożonego cyt.: "jest skarga na ciebie, no no no... chodź na fajkę" i po temacie... a klient zostaje z rachunkiem i niech z NETIĄ tłucze się do usran*j śmierci. Z perspektywy osób które to sprzedawały - WSZYSTKO tylko nie NETIA.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: