Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ależ wiocha mieszka na tym Czechowskim osiedlu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja nie wiem, zamiast się cieszyć, że miasto buduje miejsca dla małych dzieci, żeby rodzice nie musieli  bulić kasy na prywatne, to jeszcze się rzucają. Rozwój im porządek zaburzy? Przecież nie robią im placu manewrowego pod blokiem. Masakra. Z takim podejściem, to niedługo już wszyscy młodzi uciekną z tego miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
napewno protestowaly mocherowe stare panny co nie wiedzą co to macierzynstwo zawsze im wszystko przeszkadza 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Myślę, że to nie był protest przeciwko dzieciom, ale przeciwko ich rodzicom, których chamskie zachowanie widzę każdego poranka na Okrzei.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ha ha ha radny/nieporadny Tułajew dopiął swgo, teraz w kampanii będzie mówił że na Czechowie nie ma żłobka bo miasto nie chciało go wybudować ha ha ha. Co innego że na Czechowie w tej części to ciemnogród i ochlejstwo mieszka, spróbujcie się przejść po zmroku w okolicach Górskiej i Kamerlanej to można się ładnego słownictwa nasłuchać. Więc kto tam ma małe dzieci, moczymordy podwórkowe ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie, to nie. Na innej dzielnicy sie ucieszą. Zresztą z Czechowa powoli robi sie drugi LSM (młodzi wyjechali za granicę) więc po co tam taka placówka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mieszkam na Czechowie ale tak mi wstyd za tych ba..... ze ręce opadają  powinni się przenieść bliżej majdanka tam by mieli święty spokój  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mieszkańcy Czechowa podziękujcie Tułajewowi bo idę o zakład, że maczał w tym paluchy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bez obrazy ale napisze dosłownie : Nie zdziw się za kilka lat babo jedna z drugą, że nie będzie chętnych żeby Ci na stare lata dupę podetrzeć ... Wszystko ... tylko z daleka od nas ... to przecież małe dzieci a nie śmietnisko do cholery ... 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tajemnicą poliszynela jest, że w Lublinie tylko bodajże 1 lub 2 obiekty ze wszystkich żłobków i przedszkoli miejskich spełnia normy przeciwpożarowe w 100% A prywatne - wszystkie bo muszą. Wiec drodzy rodzice popytajcie kierowników placówek gdzie chodzą Wasze dzieci o protokoły z przegladów Straży Pozarnej. To się okaże wzystko, miasto stawia kolejne przybytki igrzysk, a w tej kwestii ucina sprawie łeb bo... nie ma pieniedzy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobrze, że żłobka nie będzie  Teraz mamy spokój pod oknem, a mogła być ulica, więc chyba logiczne że nie chcemy tego zmieniać, jest gdzie wyjść z dziećmi i zostanie osiedlowa zieleń, place zabaw i boisko. Pod protestem podpisywali sie w większości rodzice i to małych dzieci, zatem o czymś to świdczy. Ten żłobek jest zbędny, trzeba zapewnić rodzicom warunki do wychowania dzieci, a nie budować przechowalnię maluchów.    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ten żłobek jest zbędny, trzeba zapewnić rodzicom warunki do wychowania dzieci
  :lol:  :lol:  :lol:
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bardzo dobrze, że żłobka nie będzie Teraz mamy spokój pod oknem, a mogła być ulica, więc chyba logiczne że nie chcemy tego zmieniać, jest gdzie wyjść z dziećmi i zostanie osiedlowa zieleń, place zabaw i boisko. Pod protestem podpisywali sie w większości rodzice i to małych dzieci, zatem o czymś to świdczy. Ten żłobek jest zbędny, trzeba zapewnić rodzicom warunki do wychowania dzieci, a nie budować przechowalnię maluchów.
warunki do wychowania tzn. "W domu przed telewizorem lub w wózku w supermarkecie... Bo to nie te czasy kiedy babcie śpiewały wnukom. Teraz babcie pracują, większość matek tez, a wiele z tych które są w domu spędza czas przy komputerze lub telefonie komórkowym... Więc zlobek w wielu przypadkach jest na korzyść dzieci. A co do protestujących: zapomniał wol jak cieleciem był
Zaloguj się, aby oddać głos
0
:lol:  :lol:  :lol:
cytat tygodnia :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Postawcie im w to miejsce pomnik smoleński albo kaczyńskiego. Niech się jołopy cieszą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To się nazywa "polityka prorodzinna"... Żenada !  Wstyd mi ,że żyję w takim zacofanym mieście...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tym ludziom z Młodej Polski juz wszystko przeszkadza.niedawno protestowali przeciw biurowcom izby skarbowej a te i ocz cieszą i dojazd mają własny
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skąd p. redaktor wie, że koszty budowy nowego żłobka będą niższe niż dostosowanie "starego", który nie tak dawno przeszedł modernizację właśnie pod względem p. poż ?   Przecież decyzja o budowie nowego żłobka była tylko i wyłącznie kiełbasą wyborczą szykowaną pod kandydata PO, który był kiedyś szefem sztabu obecnego prezydenta.   Informuję p. redaktora, że nikt nie dokonał stosownych wycen i kalkulacji, a więc podana przez Dziennik informacja jest nierzetelna.   Poniżej cytat z odpowiedzi prezydenta na stosowne pytanie związane z planowaną budową nowego żłobka na Czechowie:   "W odpowiedzi na Pana prośbę informuję, że nie opracowaliśmy dokumentacji na przystosowanie Żłobka Nr 7 przy ul. Braci Wieniawskich 10 do nowych przepisów p. poż i w związku z tym nie posiadamy również kosztorysów inwestorskich na roboty budowlane, które są niezbędne do wykonania w budynku żłobka. Natomiast na nowy żłobek przy ul. Młodej Polski jest aktualnie projektowana dokumentacja z terminem zakończenia I kwartał 2015 r . Po jej zakończeniu i zatwierdzeniu zostaną opracowane kosztorysy inwestorskie obejmujące koszty całej inwestycji"   Na jakiej więc podstawie stwierdzono, że koszty dostosowania "starego" żłobka byłby większe niż budowa nowego od podstaw i to bez żadnych społecznych konsultacji?    
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I bardzo dobrze - może będzie dzięki temu żłobek na Czubach, bo na razie najbliższy w tę stronę miasta jest na Wileńskiej. A swoją drogą to ładne oszołomstwo mieszka na tym Czechowie. Widzę, że i tu się tacy pojawiają prawda ~ojciec i matka~?  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego, jakim prawem planowano ZABRAĆ PRYWATNY  TEREN SPÓŁDZIELNI !!??     Jutro tym samym można byłoby każdemu zabrać wszystko, np pod kapliczkę, szopkę albo ołtarzyk!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: