"Od końca lutego ubiegłego roku ze Świdnika mogliśmy latać do Mediolanu.
Wcześniej przewoźnik uruchomił loty do Gdańska. We wrześniu
Eurolot zlikwidował połączenie z Wrocławiem.
W październiku uruchomił loty do Warszawy, ale już w styczniu z nich zrezygnował."
Mediolan, Gdańsk, Wrocław, Warszawa.
Cztery poronione trasy na których i tak mało kto latał.
..........................
Może kiedyś linie lotnicze dojdą do trzeźwego wniosku, że połączenia uruchamia się tam gdzie Lubelak tyra w pocie czoła, czyli np : Szkocja, Holandia, Irlandia.
|
|
"Od końca lutego ubiegłego roku ze Świdnika mogliśmy latać do Mediolanu. Wcześniej przewoźnik uruchomił loty do Gdańska. We wrześniu Eurolot zlikwidował połączenie z Wrocławiem. W październiku uruchomił loty do Warszawy, ale już w styczniu z nich zrezygnował." Mediolan, Gdańsk, Wrocław, Warszawa. Cztery poronione trasy na których i tak mało kto latał. .......................... Może kiedyś linie lotnicze dojdą do trzeźwego wniosku, że połączenia uruchamia się tam gdzie Lubelak tyra w pocie czoła, czyli np : Szkocja, Holandia, Irlandia.Nieprawda. Leciałem Eurolotem i do Gdańska i do Wrocławia. Do GDN obłożenie zawsze było między 70% a 100%, a do WRO nieco poniżej 50%. A bilety wcale nie były takie tanie jak w dziadoskim RyanAir. Swoją drogą tym RyanAir winien zająć się Urząd Ochrony Praw Konsumenta i Antymonopolowy. Sztucznie zaniżają ceny biletów w Modlinie a inne linie nie mogą się przez to rozwijać. Teraz będzie trzeba znowu wiele godzin tłuc się z Lublina do Gdańska lub Wrocławia pociągiem albo autem. Dramat. Marginalizacja Lubelszczyzny znowu rozpoczęta! |
|
z każdym dniem bliżej do toru samochodowego na lotnisku, spoko, fajna nawierzchnia, zarząd może zostać tylko sobie chłopaki zmienią nazwę, no i same oszczędności bo nie trzeba będzie dopłacać tym pazernym liniom lotniczym
|
|
Gdyby nie lotnisko w Świdniku, o Lublinie nie słyszałby niejeden Europejczyk spoza naszego kraju. Wreszcie Lubelskie stało się równoprawnym partnerem z innymi miastami o podobnej wielkości. To było bardzo ważne przedsięwzięcie i wciąż pożądane dla nas - ludzi z podburzańskich miejscowości, ludzi mieszkających daleko od szosy, od cywilizacji i świata. Do Zarządcy Lotniska należy pozyskanie środków na utrzymanie lotniska i nawiązanie współpracy z przewoźnikami, aby wyloty spełniały oczekiwania pasażerów. Bardziej potrzebne jest lotnisko, niż jakiś aquapark czy orliki, bo służy mieszkańcom całego województwa, a nie grupie z jakiejś dzielnicy miasta Lublina. To parła naszego województwa - nie zmarnujcie jej.
|
|
Eurolot zawiesza działalność w całym kraju, nie ma czym się podniecać. Zaraz na jego miejsce pojawi się nowy przewoźnik.
|
|
Eurolot zawiesza działalność w całym kraju, nie ma czym się podniecać. Zaraz na jego miejsce pojawi się nowy przewoźnik.... kolejna linia lotnicza typu "OLT Express" (Amber Gold) ? :D |
|
Gdyby nie lotnisko w Świdniku, o Lublinie nie słyszałby niejeden Europejczyk spoza naszego kraju. Wreszcie Lubelskie stało się równoprawnym partnerem z innymi miastami o podobnej wielkości. To było bardzo ważne przedsięwzięcie i wciąż pożądane dla nas - ludzi z podburzańskich miejscowości, ludzi mieszkających daleko od szosy, od cywilizacji i świata. Do Zarządcy Lotniska należy pozyskanie środków na utrzymanie lotniska i nawiązanie współpracy z przewoźnikami, aby wyloty spełniały oczekiwania pasażerów. Bardziej potrzebne jest lotnisko, niż jakiś aquapark czy orliki, bo służy mieszkańcom całego województwa, a nie grupie z jakiejś dzielnicy miasta Lublina. To parła naszego województwa - nie zmarnujcie jej.Bardzo słusznie - LOTNISKO JEST POTRZEBNE. Jednak lotnisko ma sens tylko wtedy, gdy są realizowane LOTY. A tych brak. Te dwie rzeczy - lotnisko i loty są nierozerwalne, gdy mowa o sensie i sukcesie. Podobno są od tego specjaliści, jednak mam wrażenie, że odlecieli w odchłań swoich gabinetów, bo nie słuchają tego, co ludzie głosno sygnalizują - patrz np. komentarz TYKWA na samej górze - Szkocja, Holandia/Zagłębie Ruhry, Irlandia |
|
Gdyby nie lotnisko w Świdniku, o Lublinie nie słyszałby niejeden Europejczyk spoza naszego kraju. Wreszcie Lubelskie stało się równoprawnym partnerem z innymi miastami o podobnej wielkości. To było bardzo ważne przedsięwzięcie i wciąż pożądane dla nas - ludzi z podburzańskich miejscowości, ludzi mieszkających daleko od szosy, od cywilizacji i świata. Do Zarządcy Lotniska należy pozyskanie środków na utrzymanie lotniska i nawiązanie współpracy z przewoźnikami, aby wyloty spełniały oczekiwania pasażerów. Bardziej potrzebne jest lotnisko, niż jakiś aquapark czy orliki, bo służy mieszkańcom całego województwa, a nie grupie z jakiejś dzielnicy miasta Lublina. To parła naszego województwa - nie zmarnujcie jej.lotnisko nie służy mieszkańcom całego województwa ! korzysta z niego jakieś 50-70 tys. pasażerów. p.s. już widzę te tłumy z podburzańskich miejscowości na lotnisku w Świdniku |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|