Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Od końca lutego ubiegłego roku ze Świdnika mogliśmy latać do Mediolanu. Wcześniej przewoźnik uruchomił loty do Gdańska. We wrześniu Eurolot zlikwidował połączenie z Wrocławiem. W październiku uruchomił loty do Warszawy, ale już w styczniu z nich zrezygnował."   Mediolan, Gdańsk, Wrocław, Warszawa. Cztery poronione trasy na których i tak mało kto latał. .......................... Może kiedyś linie lotnicze dojdą do trzeźwego wniosku, że połączenia uruchamia się tam gdzie Lubelak tyra w pocie czoła, czyli np : Szkocja, Holandia, Irlandia.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Od końca lutego ubiegłego roku ze Świdnika mogliśmy latać do Mediolanu. Wcześniej przewoźnik uruchomił loty do Gdańska. We wrześniu Eurolot zlikwidował połączenie z Wrocławiem. W październiku uruchomił loty do Warszawy, ale już w styczniu z nich zrezygnował."   Mediolan, Gdańsk, Wrocław, Warszawa. Cztery poronione trasy na których i tak mało kto latał. .......................... Może kiedyś linie lotnicze dojdą do trzeźwego wniosku, że połączenia uruchamia się tam gdzie Lubelak tyra w pocie czoła, czyli np : Szkocja, Holandia, Irlandia.
Nieprawda. Leciałem Eurolotem i do Gdańska i do Wrocławia. Do GDN obłożenie zawsze było między 70% a 100%, a do WRO nieco poniżej 50%. A bilety wcale nie były takie tanie jak w dziadoskim RyanAir. Swoją drogą tym RyanAir winien zająć się Urząd Ochrony Praw Konsumenta i Antymonopolowy. Sztucznie zaniżają ceny biletów w Modlinie a inne linie nie mogą się przez to rozwijać. Teraz będzie trzeba znowu wiele godzin tłuc się z Lublina do Gdańska lub Wrocławia pociągiem albo autem. Dramat. Marginalizacja Lubelszczyzny znowu rozpoczęta!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
z każdym dniem bliżej do toru samochodowego na lotnisku, spoko, fajna nawierzchnia, zarząd może zostać tylko sobie chłopaki zmienią nazwę, no i same oszczędności bo nie trzeba będzie dopłacać tym pazernym liniom lotniczym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie lotnisko w Świdniku, o Lublinie nie słyszałby niejeden Europejczyk spoza naszego kraju. Wreszcie Lubelskie stało się równoprawnym partnerem z innymi miastami o podobnej wielkości. To było bardzo ważne przedsięwzięcie i wciąż pożądane dla nas - ludzi  z podburzańskich miejscowości, ludzi mieszkających daleko od szosy, od cywilizacji i świata. Do Zarządcy Lotniska należy pozyskanie środków na utrzymanie lotniska i nawiązanie współpracy z przewoźnikami, aby wyloty spełniały oczekiwania pasażerów. Bardziej potrzebne jest lotnisko, niż jakiś aquapark czy orliki, bo służy mieszkańcom całego województwa, a nie grupie z jakiejś dzielnicy miasta Lublina. To parła naszego województwa - nie zmarnujcie jej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Eurolot zawiesza działalność w całym kraju, nie ma czym się podniecać. Zaraz na jego miejsce pojawi się nowy przewoźnik.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Eurolot zawiesza działalność w całym kraju, nie ma czym się podniecać. Zaraz na jego miejsce pojawi się nowy przewoźnik.
  ... kolejna linia lotnicza typu "OLT Express" (Amber Gold) ?  :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie lotnisko w Świdniku, o Lublinie nie słyszałby niejeden Europejczyk spoza naszego kraju. Wreszcie Lubelskie stało się równoprawnym partnerem z innymi miastami o podobnej wielkości. To było bardzo ważne przedsięwzięcie i wciąż pożądane dla nas - ludzi  z podburzańskich miejscowości, ludzi mieszkających daleko od szosy, od cywilizacji i świata. Do Zarządcy Lotniska należy pozyskanie środków na utrzymanie lotniska i nawiązanie współpracy z przewoźnikami, aby wyloty spełniały oczekiwania pasażerów. Bardziej potrzebne jest lotnisko, niż jakiś aquapark czy orliki, bo służy mieszkańcom całego województwa, a nie grupie z jakiejś dzielnicy miasta Lublina. To parła naszego województwa - nie zmarnujcie jej.
Bardzo słusznie - LOTNISKO JEST POTRZEBNE. Jednak lotnisko ma sens tylko wtedy, gdy są realizowane LOTY. A tych brak. Te dwie rzeczy - lotnisko i loty są nierozerwalne, gdy mowa o sensie i sukcesie. Podobno są od tego specjaliści, jednak mam wrażenie, że odlecieli w odchłań swoich gabinetów, bo nie słuchają tego, co ludzie głosno sygnalizują - patrz np. komentarz TYKWA na samej górze - Szkocja, Holandia/Zagłębie Ruhry, Irlandia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby nie lotnisko w Świdniku, o Lublinie nie słyszałby niejeden Europejczyk spoza naszego kraju. Wreszcie Lubelskie stało się równoprawnym partnerem z innymi miastami o podobnej wielkości. To było bardzo ważne przedsięwzięcie i wciąż pożądane dla nas - ludzi  z podburzańskich miejscowości, ludzi mieszkających daleko od szosy, od cywilizacji i świata. Do Zarządcy Lotniska należy pozyskanie środków na utrzymanie lotniska i nawiązanie współpracy z przewoźnikami, aby wyloty spełniały oczekiwania pasażerów. Bardziej potrzebne jest lotnisko, niż jakiś aquapark czy orliki, bo służy mieszkańcom całego województwa, a nie grupie z jakiejś dzielnicy miasta Lublina. To parła naszego województwa - nie zmarnujcie jej.
lotnisko nie służy mieszkańcom całego województwa ! korzysta z niego jakieś 50-70 tys. pasażerów. p.s. już widzę te tłumy z podburzańskich miejscowości na lotnisku w Świdniku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...