Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
System nie do końca działa dobrze: dziś rano w 14 na przystanku lotnicza drzwi nie chciały się zamknąć przez ok 3min chociaż nikogo nie było w pobliżu, dopiero interwencja "siłowa" kierowcy umożliwiła odjazd z przystanku. P.S. Ludzie biegali jak zakręceni do przodu autobusu bo nie potrafili otworzyć tylnych drzwi:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A propos naszego jedynego gazowego SOLARISA. Nie rozumiem slow pana prezesa "To nie jest pojazd, który by był przyszłościowy dla Lublina". Jak pojazd ekologiczny i przyjazny srodowisku nie moze byc pojazdem przyszlosciowym. A tak w ogole to szkoda ze MPK zrezygnowalo z takich pojazdow. Mysle ze przy zakupie autobusow z napedem CNG mozna by bylo dostac niezle dotacje ze srodkow unijnych a przy okazji nie truc powietrza w centrum miasta...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no to zrobiliśmy krok do przodu, terzeba teraz wprowadzic taki system jak na zachodzie: jak chcesz wysiąść z autobusu to naciśnij stop, jeśli nikt nie naciska STOP to autobus nie zatrzymuje się na przystanku. jeśli chesz jechać autobusem podnies ręke i autobus się zatrzyma. w centrum autobusy stają na każdym przystanku tylko poza centrum ten system obowiązuje. skoro działa to u innych to dlaczego nie może działać u nas. przejazd będzie szybszy i mniejsze zanieczyszczenie środowiska, bo największa chmura spalin jest przy ruszaniu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
szkoda że chcą oddać tego solarisa, przecież mpk nie ma aż tylu dobrych i nowych autobusów żeby się ich pozbywać. a poza tym całkiem fajnie prezentuje się ten solaris. mam nadzieję że nic z tej odsprzedaży nie wyjdzie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe co na to niewidomi pasażerowie naszego MPK, czy ktoś o nich pomyślał?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
"żeby w chłodne dni ciepło nie uciekało" - dobre. w bardziej rozwiniętych cywilizacjach, np w Krakowie system z przyciskami działa od dawna. W tych mercedesach również, z tą tylko różnicą, że to w upalne dni chłód wytworzony przez klimatyzację ma nie uciekać na zewnątrz...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
fred napisał:
szkoda że chcą oddać tego solarisa, przecież mpk nie ma aż tylu dobrych i nowych autobusów żeby się ich pozbywać. a poza tym całkiem fajnie prezentuje się ten solaris. mam nadzieję że nic z tej odsprzedaży nie wyjdzie.
Sprzedaż solarisa jest ok. Większą ciekawostka sa dwa mercedesy na CNG odstawione i gnijące z powodu fobi kierownika Poleszaka do gazu. Zresztą załoze się że ten patent z drzwiami to jego robota. A jeden autobus na CNG to pomyłka, raz że styacje muszą otwierać specjalnie dla nich, a dwa ze na przeglądy jeździ aż do Zamościa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JAN napisał:
Sprzedaż solarisa jest ok. Większą ciekawostka sa dwa mercedesy na CNG odstawione i gnijące z powodu fobi kierownika Poleszaka do gazu. Zresztą załoze się że ten patent z drzwiami to jego robota. A jeden autobus na CNG to pomyłka, raz że styacje muszą otwierać specjalnie dla nich, a dwa ze na przeglądy jeździ aż do Zamościa.
Sprzedaż sama w sobie może i jest ok, skoro to jedyny w Lublinie autobus CNG, ale niech w zamian zakupią jakiś inny przegubowy autobus. Bo okaże się, że zamiast tego solarisa kursować będzie stary ikarus, a chyba nie o to chodzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Po tym artykule widać jak Lublin jest zacofany i zaniedbany pod względem "nowych-starych" technologii. Drzwi otwierane przyciskiem to norma w Londynie, Paryżu...ale i w Gdańsku, Gdyni, Poznaniu i wielu wielu innych mniejszych miastach i miasteczkach. Jestem zaskoczony że autobusy kupowane w ostatnich latach tego nie miały. Poza tym to wszystkie drzwi powinny być w ten sposób otwierane poza tymi przy kierowcy. Oszczędność mechanizmó, ciepła-zimna (o ile jest klimatyzacja w pojazdach)... Ojoj...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lbn napisał:
System nie do końca działa dobrze: dziś rano w 14 na przystanku lotnicza drzwi nie chciały się zamknąć przez ok 3min chociaż nikogo nie było w pobliżu, dopiero interwencja "siłowa" kierowcy umożliwiła odjazd z przystanku. P.S. Ludzie biegali jak zakręceni do przodu autobusu bo nie potrafili otworzyć tylnych drzwi:)
kwestia przyzwyczajenia i zamieszczenia odpowiednich informacji wewnątrz pojazdu taki system od wielu, wielu lat działa np. w Gdańsku, są w niego wyposażone nawet rozwalające sie ikarusy i jak dla mnie to rewelacyjne rozwiązanie raz, że nie traci się czasu na przystankach gdzie nikt nie wysiada, dwa, że jest bezpieczniej a trzy, że w zimie cieplej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wszystko co nowe i stosowane w innych miastach od razu musi być dobre. Komu właściwie przeszkadzało, że kierowca otwierał te drzwi z pulpitu? Tak było od zawsze i to się sprawdza. Argument o bezpieczeństwie, jest bzdurny, bowiem nowe autobusy mają czujniki uniemozliwiające przycięcie pasażera (mają to nawet niskopodłogowe Jelcze, czy Neoplany z lat 90-tych). Kolejna sprawa, mowicie, że w zimie będzie cieplej. Nie konicecznie. W tych autobusach kierowca nie ma możliwości zamknięcia drzwi z pulpitu (nawiasem mówiąc w Gdyni, Gdańsku, Warszawie itd. ciepłe guziki, to tylko dodatek do zwyczajnego manualnego sterowania, u nas takie zostało całkowicie wyeliminowane), musi czekać, aż zrobi to za niego fotokomórka. Czy oczekiwanie na samozamknięcie się drzwi nie oznacza strat ciepła? A co jeśli nie zamknął się za pierwszym razem, tylko będą odbijać? Poza tym kierowca w lusterkach doskonale widzi do których drzwi podchodzi pasażer i może właśnie te otworzyć nie musi. Nie musi wcale otwierać wszystkich. Jednocześnie proszę o niepisanie bzdur w stylu ciepłe guziki w Ikarusach, bo nic takiego nie istnieje.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciepły przycisk dobrze sprawdza się np w Warszawie, ale tam kierowca ma również możliwość otwierania i zamykania drzwi z pulpitu i w lubelskich autobusach też tak powinno być. Przystaniki na żądanie to też dobry pomysł i warto by go uskutecznić w naszym mieście.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli rzeczywiście kierowca nie ma możliwości zamykania drzwi z pulpitu to rzeczywiście jest to nieporozumienie. Jednakże napisała tak tylko jedna osoba na forum więc niekoniecznie jest wiarygodna. Przystanki na żądanie poprzez machanie rączką? Tak jest w stolicy jak i w większych miastach więc można wprowadzić to i w Lublinie. Ale czy szef MPK czyta te komentarze ; ) ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W tych autobusach nie ma możliwości sterowania trzecimi i czwartymi drzwiami z pulpitu kierowcy. Jest to informacja wpełni potwierdzona, zresztą mówil o tym sam Rydecki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję żeby w razie jakichkolwiek zastrzeżeń pasażer mógł sam siąść za kierownicę i poprowadzić autobus tam gdzie chce...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przystanki na żądanie to bardzo dobry pomysł - słuszna uwaga. Mniejsze ryzyko spóźnienia a poza tym oszczędność w eksploatacji pojazdów. No i konieczność wytężenia umysłów dla niektórych "śpiących" pasażerów.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przydałyby się też odrębne pasy dla pojazdów komunikacji. O ile wiem to jest jeden na Lubartowskiej...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
radko napisał:
A propos naszego jedynego gazowego SOLARISA. Nie rozumiem slow pana prezesa "To nie jest pojazd, który by był przyszłościowy dla Lublina". Jak pojazd ekologiczny i przyjazny srodowisku nie moze byc pojazdem przyszlosciowym. A tak w ogole to szkoda ze MPK zrezygnowalo z takich pojazdow. Mysle ze przy zakupie autobusow z napedem CNG mozna by bylo dostac niezle dotacje ze srodkow unijnych a przy okazji nie truc powietrza w centrum miasta...
Trolejbusy też chyba uznano w Lublinie za pojazdy niezbyt przyszłościowe bo nikt nie inwestuje w nowe pojazdy ani w remont sieci, nie mówiąc już o budowie nowych odcinków. W mieście, w którym stawia się na ekologię 60 - 70% powinna stanowić komunikacja trolejbusowa czy tramwajowa. A Panowie z Helenowa składają jakieś wschodnie g..no. Kupcie od USA kilka 20-letnich f16, zamontujcie odbieraki, napęd MEDCOMU i jazda na lubelskie szlaki!!! Większość ze starych PRów ma koło 20 lat i dzień w dzień robi się wszystko żeby tylko wypchnąć je rano na linie. Podłogi gniją, kratownice się sypią, wszystko ledwo się trzyma kupy. Wstyd i pośmiewisko dla miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lbn napisał:
System nie do końca działa dobrze: dziś rano w 14 na przystanku lotnicza drzwi nie chciały się zamknąć przez ok 3min chociaż nikogo nie było w pobliżu, dopiero interwencja "siłowa" kierowcy umożliwiła odjazd z przystanku. P.S. Ludzie biegali jak zakręceni do przodu autobusu bo nie potrafili otworzyć tylnych drzwi:)
A nie widzieli przy drzwiach młotków do zbicia szyby???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pin napisał:
kwestia przyzwyczajenia i zamieszczenia odpowiednich informacji wewnątrz pojazdu taki system od wielu, wielu lat działa np. w Gdańsku, są w niego wyposażone nawet rozwalające sie ikarusy i jak dla mnie to rewelacyjne rozwiązanie raz, że nie traci się czasu na przystankach gdzie nikt nie wysiada, dwa, że jest bezpieczniej a trzy, że w zimie cieplej
Z jedną uwagą, że w Gdańsku jest jeden Ikarus, traktowany jako zabytek, jeżdżacy w sezonie na linii turystycznej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: