Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Po tych dziurach będą jeździły autobusy ul. brzegową ? powodzenia dla pasażerów wracających z imprez
Zaloguj się, aby oddać głos
0
znalazłem winnego paralizu komunikacyjnego w swidniku tu sie schował: Waldemar Jakson, burmistrz Świdnika w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobił ponad 43 tys. więcej, czyli 174 tys. 32 zł. – Różnica ta wynika z tego, że otrzymałem nagrodę jubileuszową na 30-lecie pracy – tłumaczy Jakson. Poza tym radni w nowej kadencji podnieśli również wynagrodzenie burmistrzowi o ok. 1,8 tys. zł. Burmistrz w jednej szóstej jest właścicielem domu o wartości 61 tys. zł. Podobnie jak 800-metrowej działki i garażu. Wspólnie z żoną jest zaś właścicielem mieszkania spółdzielczego o powierzchni 83 mkw. za 200 tys. zł. Małżeństwo odłożyło ok. 3 tys. zł. W swoim oświadczeniu majątkowym za 2011 r. burmistrz Świdnika wpisał również samochód – Audi A4 z 1996 roku. – Nie mam już tego auta. Sprzedałem je. Kupiłem taki sam model tylko młodszy rocznik, z 2006 r. – wyjaśnia Jakson. – Tamten wymagał generalnego remontu. Na zakup samochodu wziąłem oczywiście kredyt, co wykażę w oświadczeniu za ten rok.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
5 minut temu przejeżdzał koło mego domu , spisałem numery
Zaloguj się, aby oddać głos
0
brr napisał:
znalazłem winnego paralizu komunikacyjnego w swidniku tu sie schował: Waldemar Jakson, burmistrz Świdnika w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobił ponad 43 tys. więcej, czyli 174 tys. 32 zł. – Różnica ta wynika z tego, że otrzymałem nagrodę jubileuszową na 30-lecie pracy – tłumaczy Jakson. Poza tym radni w nowej kadencji podnieśli również wynagrodzenie burmistrzowi o ok. 1,8 tys. zł. Burmistrz w jednej szóstej jest właścicielem domu o wartości 61 tys. zł. Podobnie jak 800-metrowej działki i garażu. Wspólnie z żoną jest zaś właścicielem mieszkania spółdzielczego o powierzchni 83 mkw. za 200 tys. zł. Małżeństwo odłożyło ok. 3 tys. zł. W swoim oświadczeniu majątkowym za 2011 r. burmistrz Świdnika wpisał również samochód – Audi A4 z 1996 roku. – Nie mam już tego auta. Sprzedałem je. Kupiłem taki sam model tylko młodszy rocznik, z 2006 r. – wyjaśnia Jakson. – Tamten wymagał generalnego remontu. Na zakup samochodu wziąłem oczywiście kredyt, co wykażę w oświadczeniu za ten rok.
to sobun nierub ma więcej, apartamenty dom auta dwa, i kasy więcej... kto tu rządzi?!..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po ch*j na wieśniaków z LSW marnować nasze pieniądze?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brzegowa to nie ulica. To pole i dziura na dziurze. Wstyd, by wjazd do 30 tys. miasta odbywał się w takich warunkach. Ciekawe co za matoł-decydent wymyślił takie rozwiązanie. Myślę tu o odcięciu miasta od świata i w konsekwencji skierowaniu ruchu przez "ulicę" Brzegową. Kto odpowie za zniszczone amortyzatory i spalone sprzęgła.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tak dla ścisłości, ul. Brzegowa jest wąska ale nowa, położona w tym roku. Ulica o której tu piszecie to ul. Dworcowa (ta wzdłuż lasu) i tak co do reszty się zgodzę. MPK powinno szanować swoje nowe autobusy i nie pchać ich na ten tor przeszkód... "Anty LSW" nie, że bronię jakoś szczególnie Świdnika, ale w tym przypadku MPK, czy też ZTM tylko czerpie zyski, bo wszelkie "dodatkwoe koszty" obsługi linii pokrywa Miasto Świdnik.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kedy napisał:
to sobun nierub ma więcej, apartamenty dom auta dwa, i kasy więcej... kto tu rządzi?!..
to nie wszystko ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No Jakson jak ci teraz? Gdzie Kusocinskioego? ciezki frajerze ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No Jakson jak ci teraz? Gdzie Kusocinskioego? ciezki frajerze ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
brr napisał:
... Waldemar Jakson, burmistrz Świdnika w porównaniu z ubiegłym rokiem zarobił ponad 43 tys. więcej, czyli 174 tys. 32 zł. – Różnica ta wynika z tego, że otrzymałem nagrodę jubileuszową na 30-lecie pracy – tłumaczy Jakson. Poza tym radni w nowej kadencji podnieśli również wynagrodzenie burmistrzowi o ok. 1,8 tys. zł. Burmistrz w jednej szóstej jest właścicielem domu o wartości 61 tys. zł. Podobnie jak 800-metrowej działki i garażu. Wspólnie z żoną jest zaś właścicielem mieszkania spółdzielczego o powierzchni 83 mkw. za 200 tys. zł. Małżeństwo odłożyło ok. 3 tys. zł. W swoim oświadczeniu majątkowym za 2011 r. burmistrz Świdnika wpisał również samochód – Audi A4 z 1996 roku. – Nie mam już tego auta. Sprzedałem je. Kupiłem taki sam model tylko młodszy rocznik, z 2006 r. – wyjaśnia Jakson. – Tamten wymagał generalnego remontu. Na zakup samochodu wziąłem oczywiście kredyt, co wykażę w oświadczeniu za ten rok.
Cos sie tutaj nie zgadza.... Dom za 61 tys zł ? Mieszkanie 83 mkw. za 200 tys. zł? Małżeństwo odłożyło 3 tys zł.? Audi a4 na kredyt? Przy zarobkach jednej osoby ok. 17 tys miesięcznie? Nikomu nie wyliczam ale w tym pseudo oświadczeniu zrobił z siebie przecietnego zjadacza chleba... dziwne
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To jest po prostu skandal, wstyd dla rzadzacych Swidnikiem. Kto planoowal remonty drog? Jak mozna odciac 30 tys miasto od reszty swiata? Proponuje aby nasze wladze chociaz przez jeden tydzien jezdzily swoimi PRYWATNYMI samochodamia do Lublina ok 6,30-7,30 rano i wracaly ok 15-16, oczywiscie alternatywa ul. Brzegowa-Kolejowa. Szerokiej drogi i wytrwalosci. Nie znajdziedzie juz w nas swoich wyborcow!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wojtek napisał:
Cos sie tutaj nie zgadza.... Dom za 61 tys zł ? Mieszkanie 83 mkw. za 200 tys. zł? Małżeństwo odłożyło 3 tys zł.? Audi a4 na kredyt? Przy zarobkach jednej osoby ok. 17 tys miesięcznie? Nikomu nie wyliczam ale w tym pseudo oświadczeniu zrobił z siebie przecietnego zjadacza chleba... dziwne
Masz racje przy tak dużych zarobkach (kilkanascie tysiecy zl/miesiecznie), stan majatkowy wyglada mizernie. Albo uprawia hazard i przegrywa cała kase z zarobków albo nas okłamuje mieszkanców
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tutaj zarobki swidncikich rzadzacych: jakson radek soboń http://www.nowytydzi...mponent&print=1 warto zwrócic uwage na wynagrodzenia roczne a stan majatkowy-olbrzymia przepasc!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
OMG!!! przeczytalam link z zarobkami naszych wlodarzy. Jestem mezatka ze stazem 25 lat, (1 dziecko dorosle, pracuje) a mam tylko mieszkanie, garaz, samochod ,oczywiscie z pomoca rodziny ,wszystko srednia klasa, i pare groszy oszczednosci, odlozonych ciezka krwawica. Pracujemy bardzo uczciwie Co my tu jeszcze robimy?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Andrzej radek dochody 134 000zł a On wykazuje że ma akcje wsk swidnik na kwote uwaga 170 zł i samochód Polonez Atu .Jaja sobie z ludzi robi i tyle w temacie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
moze jaksona z radkiem powinnismy wysłac do pracy w UK na zmywaku?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nagrody dla urzedników odpowiedzialnych za budowe ulic w swidniku: http://www.nowytydzi...odami&Itemid=46 dziekujemy radni z rodziny i prawa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
mieszkaniec napisał:
tutaj zarobki swidncikich rzadzacych: jakson radek soboń http://www.nowytydzi...mponent&print=1 warto zwrócic uwage na wynagrodzenia roczne a stan majatkowy-olbrzymia przepasc!!!!
to jest tragedia miasta .... Piotr Jankowski, naczelnik Wydziału Obsługi Klienta, wszystkie składniki majątku – współwłasność małżeńska Oszczędności: 30 tys. zł. Nieruchomości: dom 170 mkw. o wartości 650 tys. zł, grunty orne 0,72 ha o wartości 50 tys. zł. Dochody: 78 126,22 zł – umowa o pracę, 33 771,84 zł – umowy zlecenia. Samochody: Honda Shutlle 1999 r. Kredyty: 122 789,42 CHF – kredyt hipoteczny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
karol napisał:
to nie wszystko ...
Artur Soboń, sekretarz miasta Oszczędności: 10 tys. zł. Nieruchomości: dom 147,5 mkw. o wartości 450 tys. zł (współwłasność małżeńska), mieszkanie 28 mkw. o wartości 200 tys. zł (współwłasność małżeńska), działka letniskowa 600 mkw. o wartości 30 tys. zł (majątek odrębny). Dochody: 148 666,06 zł – umowa o pracę, 27 379,83 zł – dieta radnego sejmiku wojewódzkiego, 15 484,5 – rada nadzorcza. PK Pegimek, 13 245 zł – rada nadzorcza Remondis, 3977,5 zł – rada nadzorcza Port Lotniczy Lublin, 3840 zł – umowy cywilnoprawne, 296 zł – dieta członka rady programowej TVP Lublin. Samochody: Toyota Auris 2010 r., Volkswagen Passat 2010 r. (oba samochody współwłasność małżeńska). Kredyty: 107 789 CHF – kredyt na zakup domu, 35 tys. zł – kredyt na zakup samochodu, 78 859 zł – kredyt na zakup samochodu. no właśnie... sobon nierub...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: