Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe autobusy dla Lublina droższe niż szacowano. Co zrobi miasto?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 20 czerwca 2017 o 11:33 Powrót do artykułu
dlaczego nie widać komentarzy z poziomu artykułu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
PunkFranek napisał: undefined napisał: A czy w naszych Lubelskich autobusach i trolejbusach jest możliwość uruchomienia zewnętrznych głośników które po wjeździe autobusu na przystanek oznajmiają jaki to autobus i w którym kierunku jedzie. Było by to ułatwienie dla osób starszych i z problemami ze wzrokiem. Działanie takiego systemu zauważyłem we Wrocławiu. Mieszkam we Wro, takie głośniki to musi być niespotykane extremum, i zauważyłem jedynie, że "Arkady CAPITOL" to przystanek śpiewany... to co przyda się, to budowa linii tramwajowej przez Lublin. Tramwaje to przyszłość.                                                                                                                                       zgadzam się. liczba pasażerów transportu zbiorowego w lublinie rośnie w ostatnich latach, na skutek wymiany taboru na nowy, jednak przy wykorzystaniu samych autobusów i trolejbusów nie zaspokoi się zapotrzebowania w tak dużym mieście jak Lublin. Widać że sporo ludzi jest w stanie przesiąść się z samochodów do komunikacji, o ile ta oferuje snsowne i komfortowe połączenia. Władze miasta powinny już teraz zacząć myśleć nad budową tramwajów w następnej perspektywie unijnej 2021 - , zrobić odpowiednie rezerwy terenowe pod torowiska,                choćby np w tej nowej częśći Jana Pawła, gdzie cały czas mieszkańcy skarżą się na korki a osiedle jest dalej beztrosko zabudowywane kolejnymi blokami. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
poniżej link to mapy, jak mogłaby wyglądać 1 linia tramwajowa. łączyłaby intensywnie rozbudowujący się węglin z centrum i kalinowszczyzną.  wymagałaby budowy 2 większych estakad: filaretów - sowińskiego i dolna3maja - prusa. dzięki temu zostałyby zniwelowane największe różnice terenu. chyba nie jest to niewykonalne w mieście, w którym jest kilkadziesiąt wiaduktów/estakad drogowych.                                                                                                                                                    zapodaj.net/75fc2ccbd3dc3.png.html
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: