Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe centrum obsługi klientów w Lublinie. 140 miejsc pracy

Utworzony przez Lublin miasto call center, 10 września 2014 o 21:17 Powrót do artykułu
To co przyciąga te firmy to powszechna biedota na ścianie wschodniej. Uczelnie oderwane od rzeczywistości produkują albo osoby które zostają na uczelni i kontynuują to nieudolne dzieło zniszczenia albo trafiają właśnie do takich firm. A w takiej firmie pseudo manager próbuje robić z pracowników idiotów. Wynagrodzenia nie zdradzają? Bo nie ma się czym chwalić. Minimalna czyli zbyt mało aby żyć i zbyt dużo aby umrzeć. Ta firma i nowoczesność to niestety nie idzie w parze. Przenieśli się z Wawy do Lublina bo jest taniej i łatwiej o tanią siłę roboczą. I nie jest prawdą, że to wyjątkowe call center. Takie jak każde a nawet jeszcze gorsze. Nic wielkiego czym warto się fascynować. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Głupoty piszesz. Call center powstają we wszystkich miastach, takie mamy teraz czasy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trochę jest w tym prawdy. Sama pracowałam w call center na Zana.Nie pozwalali tak nazywać  tylko wymyślili sobie inną bardziej ambitną nazwę, żeby dobrze wyglądało. Konsultant np. był doradcą. Na zebraniach szef sam przyznawał się dlaczego umieścili całą firmę w Lublinie a tylko zarząd w Warszawie. Mówił wprost o taniej sile roboczej (czyt. studenci, których u nas nie brakuje) i stosunkowo niskich zarobkach w regionie. Takie są niestety czasy. Rotacja też jest bardzo duża bo komu się nie podoba to na jego miejsce chętnie przyjdzie 10 takich. Firma się cieszy bo oszczędza i ludzie szczęśliwi bo w lubelskiem jakaś praca jest, za marne bo marne ale coś... 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
zbyt piękne żeby było prawdziwe owszem zatrudnili pracowników ale po dwóch tygodniach zwalają  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
haha Izabela Zięba znow w zywiole, najpierw w warcie teraz w Euro bedzie sie udzielac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
poczytajcie opinie na temat tego contact center , 90% negatywne. temat na artykul. ******gowork.pl/opinie_czytaj,40544
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: