Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
musi być - i to jak najszybciej, nie dopiero latem! - połączenie z jakimś "hub-em", np. Frankfurtem, żeby można było dolecieć wszędzie w Europie; inaczej lotnisko dla biznesu jest bezużyteczne; zagraniczni goście do naszej firmy ciągle latają na Okęcie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie chce mi sie juz tu dłużej odpowiadać tym bałwanom od marketingu ale niech popatrzą ile Polaków z Polski Wschodniej wyjechało do Szkocji. Dopracujcie loty i połączenia. Lansujecie tylko Londyn w UK. Prosimy o loty do Edynburga i Manchesteru lub Leeds. A na trasy krajowe jeszcze Szczecin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dopóki nie będzie rejsów do portów przesiadkowych jak Frankfurt, Paryż, Amsterdam czy ostatecznie Wiedeń i Moskwa, nasze lotnisko pozostanie lokalną ciekawostką.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szczecin koniecznie!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
brak szacunku, a może brak kompetencji: [b]powiedział w Radiu Er Dariusz Krzowski,[/b] [b]odkąd pamiętam owa stacja to Radio eR![/b]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a ja chciałbym do Bełżyc, bo tylko tam pieką najlepsze torciki bełżyckie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może Dusseldorf lub Dortmund? Albo Weeze (niewielkie lotnisko dla tanich przewoźników ale stosunkowo blisko są Dusseldorf, Dortmund, Duisburg, Essen, Oberhausen).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Połączenie ze Szczecinem jest o wiele bardziej potrzebne niz z Poznaniem - to oczywiste!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli do Krakowa opłaca się latać bo to dłuższa trasa gratuluje wiedzy i inteligencji. Brakujące koszty funkcjonowania lotniska Preses z zarządem powinni pokryś z własnego majątku do czasu rzeczywistej opłacalności. OPort jest potrzeby dlw exsportu sily roboczej z lubelszczyzny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdańsk i Wrocław to podstawa. Reszta to przystawki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcemy lotów do Birmingham lub East Midlands!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kraków, Gdańsk, Paryż.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin - Rzym Fumicino latałbym wtedy 2 razy w tygodniu, Lublin - Hong Kong raz albo 2 razy w miesiącu i Okęcie a potem przesiadki poszłoby w zapomnienie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hub? Warszawa odpada, jest za blisko i nic tam nie poleci z LUZ. Tutaj Frankfurt sie usmiecha, i jest jedyny logiczny kierunek, poniewaz terminal we Frankfurcie ma rezerwy (7mil.). London Heathrow odpada, bo to lotnisko ma oblozenie na 100% (za malo pasów startowych). Frankfurt jako HUB i jako kierunek pracowniczy, naukowy i gospodarczy. Bilety Lufthansy sa nawet tanscze niz Low-cost´y: FFM<-->Polska (rózne miasta), w dwie strony i z bagazem do 23kg tylko 120€. !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Napewno do Wrocławia będzie dużo chętnych
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Eindhoven? Załatwiłoby sprawę Holandii, Belgi i zachodnich Niemiec jednocześnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dusseldorf czyli Weeze!! albo Eindhoven!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin - Frankfurt am Main i jest lux!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Frankfurt to rewelacyjny pomysł ze względu na duże możliwości przesiadkowe. Jestem zdecydowanie za, byłoby miło polecieć np. do USA startując z Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dajcie do Wrocławia bo mam już dość jeżdzenia pociągiem po 12 godz ;/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...