musi być - i to jak najszybciej, nie dopiero latem! - połączenie z jakimś "hub-em", np. Frankfurtem, żeby można było dolecieć wszędzie w Europie; inaczej lotnisko dla biznesu jest bezużyteczne; zagraniczni goście do naszej firmy ciągle latają na Okęcie...
|
|
Nie chce mi sie juz tu dłużej odpowiadać tym bałwanom od marketingu ale niech popatrzą ile Polaków z Polski Wschodniej wyjechało do Szkocji. Dopracujcie loty i połączenia. Lansujecie tylko Londyn w UK. Prosimy o loty do Edynburga i Manchesteru lub Leeds. A na trasy krajowe jeszcze Szczecin.
|
|
Dopóki nie będzie rejsów do portów przesiadkowych jak Frankfurt, Paryż, Amsterdam czy ostatecznie Wiedeń i Moskwa, nasze lotnisko pozostanie lokalną ciekawostką.
|
|
szczecin koniecznie!!!!!!!!!
|
|
brak szacunku, a może brak kompetencji: [b]powiedział w Radiu Er Dariusz Krzowski,[/b]
[b]odkąd pamiętam owa stacja to Radio eR![/b]
|
|
a ja chciałbym do Bełżyc, bo tylko tam pieką najlepsze torciki bełżyckie...
|
|
Może Dusseldorf lub Dortmund? Albo Weeze (niewielkie lotnisko dla tanich przewoźników ale stosunkowo blisko są Dusseldorf, Dortmund, Duisburg, Essen, Oberhausen).
|
|
Połączenie ze Szczecinem jest o wiele bardziej potrzebne niz z Poznaniem - to oczywiste!
|
|
Jeżeli do Krakowa opłaca się latać bo to dłuższa trasa gratuluje wiedzy i inteligencji. Brakujące koszty funkcjonowania lotniska Preses z zarządem powinni pokryś z własnego majątku do czasu rzeczywistej opłacalności. OPort jest potrzeby dlw exsportu sily roboczej z lubelszczyzny
|
|
Gdańsk i Wrocław to podstawa. Reszta to przystawki.
|
|
Chcemy lotów do Birmingham lub East Midlands!!!
|
|
Kraków, Gdańsk, Paryż.
|
|
Lublin - Rzym Fumicino latałbym wtedy 2 razy w tygodniu, Lublin - Hong Kong raz albo 2 razy w miesiącu i Okęcie a potem przesiadki poszłoby w zapomnienie
|
|
Hub? Warszawa odpada, jest za blisko i nic tam nie poleci z LUZ. Tutaj Frankfurt sie usmiecha, i jest jedyny logiczny kierunek, poniewaz terminal we Frankfurcie ma rezerwy (7mil.). London Heathrow odpada, bo to lotnisko ma oblozenie na 100% (za malo pasów startowych).
Frankfurt jako HUB i jako kierunek pracowniczy, naukowy i gospodarczy.
Bilety Lufthansy sa nawet tanscze niz Low-cost´y: FFM<-->Polska (rózne miasta), w dwie strony i z bagazem do 23kg tylko 120€. !
|
|
Napewno do Wrocławia będzie dużo chętnych
|
|
A Eindhoven? Załatwiłoby sprawę Holandii, Belgi i zachodnich Niemiec jednocześnie.
|
|
Dusseldorf czyli Weeze!! albo Eindhoven!!
|
|
Lublin - Frankfurt am Main i jest lux!
|
|
Frankfurt to rewelacyjny pomysł ze względu na duże możliwości przesiadkowe. Jestem zdecydowanie za, byłoby miło polecieć np. do USA startując z Lublina
|
|
Dajcie do Wrocławia bo mam już dość jeżdzenia pociągiem po 12 godz ;/
|
Strona 2 z 5
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|