Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe prawo zmiecie przewoźników? "To likwidacja 4 tys. miejsc pracy w regionie"

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 26 czerwca 2017 r. o 13:42 Powrót do artykułu
no i po co ta opłata, jak gdzie indziej przeczytam za darmo!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odblokuj ten komentarz za jedyne 20 groszy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Busiarstwo przecież może stawać w przetargach, nikt im nie broni być konkurencyjnym i podnosić jakość usług. Prawo bardzo dobre, z dróg znikną szroty tych wszystkich "byznesmenów", których szczytem jest zatrudnienie na najniższej krajowej i wożenie ludzi sprinterem albo ltekiem przerobionym z burakowozu ściśniętych jak sardynki w puszce. Kwintesencja buractwa pokazana na zdjęciu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
..i te prymitywne teksty przez CB RADIO: "przyczepności, szerokości, dróżka na Opole czysta" głoszone z dykcją - co najmniej - wykładowcy UMCS...ŻENADE!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a w ogóle zabronić przewozu ludzi busami! busiarstwo to największa plaga szos! Jak ktoś chce wozić ludzi to niech kupuje autokar a nie wożenie ludzi dostawczakami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niemiec woził kartofle, a nasi powycinali okna i wożą ludzi. Brawo. Wreszcie dobra zmiana !!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
takie miejsca pracy lepiej niech znikną, busy to transport na poziomie hinduskiej rikszy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobra decyzja, powinny wrócić autobusy , komfortowy i bezpieczny przewóz osób, zlikwidować to busiarstwo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehe , to ustawa pisana pewnie na złość Tuskowi którego syn ma firmę transportową i 2 busy. Żeby zgnębić 1 człowieka najpierw muszą zniszczyć setki tysięcy innych przypadkowych ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wszędzie opłaca się wysyłać duży autobus z powodów ekonomicznych ale rzeczywiście jakość obsługi ilość miejsca w busach są słabe owszem są wygodne i komfortowe busy ale takich janusze byznesu nie kupują dotychczas przewoźnicy busiarze byli w naszym województwie nie do ruszenia blokując działanie polskiego busa i podobnych firm świadczących usługi na wysokim poziomie dobrze że coś drgnęło w dobrym kierunku a malkontentom polecam podróż do Gdańska busem wrażenia nie zapomniane szczególnie dla kolan a ten smród i brud plus ciągłe bujanie pojazdem przyprawiają o chorobę morską.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zgłaszałem taki pomysł i projekt już kilka lat temu na Wojewódzkiej Komisji Dialogu Społecznego w Lublinie. Już dawno temu przedsiębiorcy powinni stawać do przetargów na obsługę pakietów, w których byłyby różne zadania - zarówno długie, dobre i rentowne trasy i jak i obsługa okolicy, gdzie trzeba trochę więcej i dłużej popracować i może czasami dołożyć, ale żeby ludzie mieli możliwość skorzystania z usług transportu publicznego. Zamiast tego takie trudne zadania wykonywały wyłącznie PKS-sy, które przez to już dawno padły a inni w tym czasie obrastali w piórka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ach jak mi szkoda tych miłych i przepisowych busiarzy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rowerem będziesz jeździc albo z bucika bo bilety będą za drogie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo !! Pomijając sprawę kto dopuścił do takiej patologii rynku przewozów, ale dziś już na ukrainie jest to bardziej cywilizowanie !! Mam nadzieję że dobrzy przewoźnicy zainwestują w dobry nowy prawdziwy tabor, a nie blaszaki do przewozu drobnicy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś wie gdzie jest wykaz tych pakietów w powiatach? Nie mogę tego znaleźć, a chciałbym wystartować za parę lat i też wozić
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czyli komuna wraca.....nie ważne że, połączenie nierentowne autobus ma jeździć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Ktoś wie gdzie jest wykaz tych pakietów w powiatach? Nie mogę tego znaleźć, a chciałbym wystartować za parę lat i też wozić" No to poległeś na starcie, główny powód brak umiejętności czytania ze zrozumieniem "...pakiety będą opracowywane na podstawie analiz..."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To sie nazywa gospodarka centralnie sterowana. Masakra!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To nie ma nic wspólnego z gospodarką centralnie sterowaną. Jakby pójść tym tropem, co niektórzy tak uważają, to co cwańsi ginekolodzy z prywatnych gabinetów korzystających z kasy NFZ mogliby przyjmować tylko kobiety np. do 18 lat, a reszta a już zwłaszcza z publicznej opieki zdrowotnej babcie po 70-ce. Nie ma tak, albo obsługujesz wszystkich, albo nic, czyli pakiety to rozwiązanie na problemy transportu publicznego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ciekawe tylko czy ci wszyscy komentujący zdają sobie sprawę z tego jak to będzie wyglądało po wprowadzeniu ustawy , wyłączność na 10 lat dla operatora , czyli monopol - konkurencji praktycznie żadnej ,ustawowy zakaz wykonywania przewozów komercyjnych, odjazdy w takich odstępach żeby się opłacało , nie będzie już kursów co parę minut , ceny jakie mu się spodoba , kto będzie płacił publiczne pieniądze na obsługę linii, które obecnie są obsługiwane przez polskich przewoźników , do których nikt nie dokłada , czy to jest pomoc dla małych i średnich firm? to dla kogo te zmiany ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...