no i po co ta opłata, jak gdzie indziej przeczytam za darmo!!!!!!!!!!
|
|
Odblokuj ten komentarz za jedyne 20 groszy!
|
|
Busiarstwo przecież może stawać w przetargach, nikt im nie broni być konkurencyjnym i podnosić jakość usług. Prawo bardzo dobre, z dróg znikną szroty tych wszystkich "byznesmenów", których szczytem jest zatrudnienie na najniższej krajowej i wożenie ludzi sprinterem albo ltekiem przerobionym z burakowozu ściśniętych jak sardynki w puszce. Kwintesencja buractwa pokazana na zdjęciu.
|
|
..i te prymitywne teksty przez CB RADIO: "przyczepności, szerokości, dróżka na Opole czysta" głoszone z dykcją - co najmniej - wykładowcy UMCS...ŻENADE!
|
|
a w ogóle zabronić przewozu ludzi busami! busiarstwo to największa plaga szos! Jak ktoś chce wozić ludzi to niech kupuje autokar a nie wożenie ludzi dostawczakami
|
|
niemiec woził kartofle, a nasi powycinali okna i wożą ludzi. Brawo. Wreszcie dobra zmiana !!
|
|
takie miejsca pracy lepiej niech znikną, busy to transport na poziomie hinduskiej rikszy
|
|
Bardzo dobra decyzja, powinny wrócić autobusy , komfortowy i bezpieczny przewóz osób, zlikwidować to busiarstwo.
|
|
hehe , to ustawa pisana pewnie na złość Tuskowi którego syn ma firmę transportową i 2 busy. Żeby zgnębić 1 człowieka najpierw muszą zniszczyć setki tysięcy innych przypadkowych ludzi.
|
|
Nie wszędzie opłaca się wysyłać duży autobus z powodów ekonomicznych ale rzeczywiście jakość obsługi ilość miejsca w busach są słabe owszem są wygodne i komfortowe busy ale takich janusze byznesu nie kupują dotychczas przewoźnicy busiarze byli w naszym województwie nie do ruszenia blokując działanie polskiego busa i podobnych firm świadczących usługi na wysokim poziomie dobrze że coś drgnęło w dobrym kierunku a malkontentom polecam podróż do Gdańska busem wrażenia nie zapomniane szczególnie dla kolan a ten smród i brud plus ciągłe bujanie pojazdem przyprawiają o chorobę morską.
|
|
Zgłaszałem taki pomysł i projekt już kilka lat temu na Wojewódzkiej Komisji Dialogu Społecznego w Lublinie. Już dawno temu przedsiębiorcy powinni stawać do przetargów na obsługę pakietów, w których byłyby różne zadania - zarówno długie, dobre i rentowne trasy i jak i obsługa okolicy, gdzie trzeba trochę więcej i dłużej popracować i może czasami dołożyć, ale żeby ludzie mieli możliwość skorzystania z usług transportu publicznego. Zamiast tego takie trudne zadania wykonywały wyłącznie PKS-sy, które przez to już dawno padły a inni w tym czasie obrastali w piórka.
|
|
Ach jak mi szkoda tych miłych i przepisowych busiarzy...
|
|
Rowerem będziesz jeździc albo z bucika bo bilety będą za drogie.
|
|
Brawo !! Pomijając sprawę kto dopuścił do takiej patologii rynku przewozów, ale dziś już na ukrainie jest to bardziej cywilizowanie !! Mam nadzieję że dobrzy przewoźnicy zainwestują w dobry nowy prawdziwy tabor, a nie blaszaki do przewozu drobnicy
|
|
Ktoś wie gdzie jest wykaz tych pakietów w powiatach? Nie mogę tego znaleźć, a chciałbym wystartować za parę lat i też wozić
|
|
Czyli komuna wraca.....nie ważne że, połączenie nierentowne autobus ma jeździć.
|
|
"Ktoś wie gdzie jest wykaz tych pakietów w powiatach? Nie mogę tego znaleźć, a chciałbym wystartować za parę lat i też wozić"
No to poległeś na starcie, główny powód brak umiejętności czytania ze zrozumieniem "...pakiety będą opracowywane na podstawie analiz..."
|
|
To sie nazywa gospodarka centralnie sterowana. Masakra!
|
|
To nie ma nic wspólnego z gospodarką centralnie sterowaną. Jakby pójść tym tropem, co niektórzy tak uważają, to co cwańsi ginekolodzy z prywatnych gabinetów korzystających z kasy NFZ mogliby przyjmować tylko kobiety np. do 18 lat, a reszta a już zwłaszcza z publicznej opieki zdrowotnej babcie po 70-ce. Nie ma tak, albo obsługujesz wszystkich, albo nic, czyli pakiety to rozwiązanie na problemy transportu publicznego.
|
|
ciekawe tylko czy ci wszyscy komentujący zdają sobie sprawę z tego jak to będzie wyglądało po wprowadzeniu ustawy , wyłączność na 10 lat dla operatora , czyli monopol - konkurencji praktycznie żadnej ,ustawowy zakaz wykonywania przewozów komercyjnych, odjazdy w takich odstępach żeby się opłacało , nie będzie już kursów co parę minut , ceny jakie mu się spodoba , kto będzie płacił publiczne pieniądze na obsługę linii, które obecnie są obsługiwane przez polskich przewoźników , do których nikt nie dokłada , czy to jest pomoc dla małych i średnich firm? to dla kogo te zmiany ?
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|