Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
poco robic na turystycznej przystanek? ile tam osób bedzie wysiadac?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Turystycznej przystanek kolejowy + przystanek autobusowy na kilka autobusów często jeżdżących to by miało sens.. I parkingi koło przystanków-byłyby dworce przesiadkowe. Mógłby byc jeszcze przystanek w Leonowie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A Lubartów Centrum + parking P+R?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
W Zamościu wybudujcie przystanek!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A co z linią z Łukowa do Lublina (przez Lubartów)? Bo chyba były jakieś plany...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wiadomo czy w Lubartowie też wyremontują peron na obecnym dworcu ? no i co z Lubartów centrum ??
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A czy szynobus będzie się zatrzymywał w Ciecierzynie na starym peronie zaraz obok wiaduktu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kolej powinna tez pomyslec o reorganizacji przystankow w Swidniku, mianowice wybudowac przystanek na Adampolu na wysokosci tzw starej stacji, Swidnik Miasto przesunac kilkanascie metrow dalej na wysokosci targu@hali targowej a 'dworzec/wiate' zburzyc, Swidnik Wschodni bez zmian, jedynie wyremontowac przystanek, podniesc perony. To konieczne zmiany jesli chce sie myslec o kolejsce aglomeracyjnej. Pozdraviam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
WRESZCIE WZIĘLI SIĘ ZA KOLEJ ! 15 MIN KRÓCEJ KOLEJA DO ŚWIDNIKA I LUBARTOWA JAK SAMOCHÓD-ŚWIETNIE ! NOWE PRZYSTANKI-SUPER ! ALE: KIEDY POJEDZIEMY KOLEJĄ DO: - ŁUKOWA - SIEDLEC - BIAŁEJ PODLASKIEJ PRZEZ ŁUKÓW, A NIE DĘBLIN - BIŁGORAJA PRZEZ ZAMOŚĆ I DRUGA TRASA PRZEZ STALOWĄ WOLĘ - BEŁŻCA/LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ - HRUBIESZOWA PRZEZ ZAMOŚĆ I CHEŁM - SANDOMIERZA/SKARŻYSKA KAMIENNEJ/OSTROWCA ŚWIĘTOKRZ. PRZEZ STALOWA WOLĘ KIEDY BĘDĄ OBIECANE PRZYSTANKI KOLEJOWE: - PRZY WITOSA (MAKRO/OBI) - PRZY MĘCZENNIKÓW MAJDANKA (WIADUKT PRZY GALERII BŁĘKITNEJ) - CZUBACH (PRZEDŁUŻENIE FILARETÓW) - WROTKOWIE (PRZY WIADUKCIE NA DIAMENTOWEJ) - MEŁGIEWSKIEJ PRZY WIADUKCIE - ZADĘBIU PRZY STREFIE EKONOMICZNEJ Ktoś to wie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
123 napisał:
Kolej powinna tez pomyslec (.....) Swidnik Miasto przesunac kilkanascie metrow dalej na wysokosci targu (.....)
Nie no, kilkanaście metrów? A co - te kilkanaście metrów nie można przejść? Ludzie... kto będzie o kilkanaście metrów wpieprzał kasę.... wam dogodzić to nie wiem co trzeba...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pasażer i miłośnik kolei napisał:
Ktoś to wie?
Tylko minister Nowak.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zainteresowany napisał:
A czy szynobus będzie się zatrzymywał w Ciecierzynie na starym peronie zaraz obok wiaduktu?
Tak. Z tego co wiem. W Ciecierzynie właśnie remontują przystanek. Zresztą - tutaj wszystko znajdziecie: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1437780
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piotr napisał:
A co z linią z Łukowa do Lublina (przez Lubartów)? Bo chyba były jakieś plany...
To jest właśnie linia do Łukowa przez Lubartów, tylko, że na razie remont obejmuje odcinek do Lubartowa. Są plany w PLK że remont obejmie odcinek do Łukowa (od Lubartowa), dodam, że w planach jest też elektryfikacja tej linii.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
olo napisał:
To jest właśnie linia do Łukowa przez Lubartów, tylko, że na razie remont obejmuje odcinek do Lubartowa. Są plany w PLK że remont obejmie odcinek do Łukowa (od Lubartowa), dodam, że w planach jest też elektryfikacja tej linii.
Linię 68 też elektryfikują... Od 20 lat ;-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pociągi do Lubartowa pojadą tędy za niecały rok.... Czyli na Euro już nie zdążą?A wogóle po co budować nowe przystanki,skoro kolej likwiduje wszystkie przystanki na trasie gdzie tylko się da.Kiedyś z wielką pompą otwierano przystanek (stację?) Lublin-Zemborzyce....Dziś to już ruina.Trasa z Lublina do Przeworska straszy wrakami bud przystankowych. Zabytkowy budynek stacyjny w Rozwadowie niszczeje.Tak samo dzieje się w Nisku,Rudniku.... Na innych liniach również obraz nędzy i rozpaczy.Czyżby i tym razem kolej podmoczyła d... budową nowych przystanków?A czy oszacowano ilu pasażerów będzie korzystać z tej linii?Ile razy na dobę będą tamtędy kursowały pociągi pasażerskie? Gosiewski też sobie wybudował peron i co z tego wyszło?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak nie zrobią w Lubartowie dodatkowych przynajmniej dwóch przystanków to g... z tego będzie!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bez przystanków w Lubartowie przy Nowodworskiej, Lipowej i przy wiadukcie, ta inwestycja nie będzie opłacalna i po roku szynobusy znikną z tej linii.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kiedyś z wielką pompą otwierano przystanek (stację?) Lublin-Zemborzyce....Dziś to już ruina
Już nie ma tej stacji. Został tylko peron i rosnące na nim kasztany. Prawie cały obiekt stacyjny składający się z 3 budynków połączonych ze sobą dwiema wiatami został rozebrany. Zostało tylko zadaszenie znajdujące się niegdyś pomiędzy prawym budynkiem a poczekalnią (patrząc z peronu).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może redaktor zadałby pytanie PKP po co ktoś ma wysiadac na ulo. Turystycznej skoro najbliższy przystanek jest 200 m od peronu i tylko dla jeżdżacych rzadko linii 2 i 52?? Jaki mieszkaniec Kaliny będzie szedł na peron by pojechać do Lubartowa?? A mieszkaniec Lubartowa po co ma wysiadać na Kalinie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Setnie się ubawiłem bo ten przystanek Poniwoda to może i dobry pomysł ale dojazd do niego wypada głownie przez ulicę Trześniowską a tej ulicu nie ma po prostu oprócz początku wybudowanego za Gierka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: