Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
poco robic na turystycznej przystanek? ile tam osób bedzie wysiadac?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na Turystycznej przystanek kolejowy + przystanek autobusowy na kilka autobusów często jeżdżących to by miało sens.. I parkingi koło przystanków-byłyby dworce przesiadkowe. Mógłby byc jeszcze przystanek w Leonowie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A Lubartów Centrum + parking P+R?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Zamościu wybudujcie przystanek!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z linią z Łukowa do Lublina (przez Lubartów)? Bo chyba były jakieś plany...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo czy w Lubartowie też wyremontują peron na obecnym dworcu ? no i co z Lubartów centrum ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A czy szynobus będzie się zatrzymywał w Ciecierzynie na starym peronie zaraz obok wiaduktu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolej powinna tez pomyslec o reorganizacji przystankow w Swidniku, mianowice wybudowac przystanek na Adampolu na wysokosci tzw starej stacji, Swidnik Miasto przesunac kilkanascie metrow dalej na wysokosci targu@hali targowej a 'dworzec/wiate' zburzyc, Swidnik Wschodni bez zmian, jedynie wyremontowac przystanek, podniesc perony. To konieczne zmiany jesli chce sie myslec o kolejsce aglomeracyjnej. Pozdraviam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
WRESZCIE WZIĘLI SIĘ ZA KOLEJ ! 15 MIN KRÓCEJ KOLEJA DO ŚWIDNIKA I LUBARTOWA JAK SAMOCHÓD-ŚWIETNIE ! NOWE PRZYSTANKI-SUPER ! ALE: KIEDY POJEDZIEMY KOLEJĄ DO: - ŁUKOWA - SIEDLEC - BIAŁEJ PODLASKIEJ PRZEZ ŁUKÓW, A NIE DĘBLIN - BIŁGORAJA PRZEZ ZAMOŚĆ I DRUGA TRASA PRZEZ STALOWĄ WOLĘ - BEŁŻCA/LUBYCZY KRÓLEWSKIEJ - HRUBIESZOWA PRZEZ ZAMOŚĆ I CHEŁM - SANDOMIERZA/SKARŻYSKA KAMIENNEJ/OSTROWCA ŚWIĘTOKRZ. PRZEZ STALOWA WOLĘ KIEDY BĘDĄ OBIECANE PRZYSTANKI KOLEJOWE: - PRZY WITOSA (MAKRO/OBI) - PRZY MĘCZENNIKÓW MAJDANKA (WIADUKT PRZY GALERII BŁĘKITNEJ) - CZUBACH (PRZEDŁUŻENIE FILARETÓW) - WROTKOWIE (PRZY WIADUKCIE NA DIAMENTOWEJ) - MEŁGIEWSKIEJ PRZY WIADUKCIE - ZADĘBIU PRZY STREFIE EKONOMICZNEJ Ktoś to wie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
123 napisał:
Kolej powinna tez pomyslec (.....) Swidnik Miasto przesunac kilkanascie metrow dalej na wysokosci targu (.....)
Nie no, kilkanaście metrów? A co - te kilkanaście metrów nie można przejść? Ludzie... kto będzie o kilkanaście metrów wpieprzał kasę.... wam dogodzić to nie wiem co trzeba...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pasażer i miłośnik kolei napisał:
Ktoś to wie?
Tylko minister Nowak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zainteresowany napisał:
A czy szynobus będzie się zatrzymywał w Ciecierzynie na starym peronie zaraz obok wiaduktu?
Tak. Z tego co wiem. W Ciecierzynie właśnie remontują przystanek. Zresztą - tutaj wszystko znajdziecie: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1437780
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Piotr napisał:
A co z linią z Łukowa do Lublina (przez Lubartów)? Bo chyba były jakieś plany...
To jest właśnie linia do Łukowa przez Lubartów, tylko, że na razie remont obejmuje odcinek do Lubartowa. Są plany w PLK że remont obejmie odcinek do Łukowa (od Lubartowa), dodam, że w planach jest też elektryfikacja tej linii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
olo napisał:
To jest właśnie linia do Łukowa przez Lubartów, tylko, że na razie remont obejmuje odcinek do Lubartowa. Są plany w PLK że remont obejmie odcinek do Łukowa (od Lubartowa), dodam, że w planach jest też elektryfikacja tej linii.
Linię 68 też elektryfikują... Od 20 lat ;-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pociągi do Lubartowa pojadą tędy za niecały rok.... Czyli na Euro już nie zdążą?A wogóle po co budować nowe przystanki,skoro kolej likwiduje wszystkie przystanki na trasie gdzie tylko się da.Kiedyś z wielką pompą otwierano przystanek (stację?) Lublin-Zemborzyce....Dziś to już ruina.Trasa z Lublina do Przeworska straszy wrakami bud przystankowych. Zabytkowy budynek stacyjny w Rozwadowie niszczeje.Tak samo dzieje się w Nisku,Rudniku.... Na innych liniach również obraz nędzy i rozpaczy.Czyżby i tym razem kolej podmoczyła d... budową nowych przystanków?A czy oszacowano ilu pasażerów będzie korzystać z tej linii?Ile razy na dobę będą tamtędy kursowały pociągi pasażerskie? Gosiewski też sobie wybudował peron i co z tego wyszło?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak nie zrobią w Lubartowie dodatkowych przynajmniej dwóch przystanków to g... z tego będzie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez przystanków w Lubartowie przy Nowodworskiej, Lipowej i przy wiadukcie, ta inwestycja nie będzie opłacalna i po roku szynobusy znikną z tej linii.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedyś z wielką pompą otwierano przystanek (stację?) Lublin-Zemborzyce....Dziś to już ruina
Już nie ma tej stacji. Został tylko peron i rosnące na nim kasztany. Prawie cały obiekt stacyjny składający się z 3 budynków połączonych ze sobą dwiema wiatami został rozebrany. Zostało tylko zadaszenie znajdujące się niegdyś pomiędzy prawym budynkiem a poczekalnią (patrząc z peronu).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może redaktor zadałby pytanie PKP po co ktoś ma wysiadac na ulo. Turystycznej skoro najbliższy przystanek jest 200 m od peronu i tylko dla jeżdżacych rzadko linii 2 i 52?? Jaki mieszkaniec Kaliny będzie szedł na peron by pojechać do Lubartowa?? A mieszkaniec Lubartowa po co ma wysiadać na Kalinie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Setnie się ubawiłem bo ten przystanek Poniwoda to może i dobry pomysł ale dojazd do niego wypada głownie przez ulicę Trześniowską a tej ulicu nie ma po prostu oprócz początku wybudowanego za Gierka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...