Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A może kilka dodatkowych przystanków w innych częściach Lublina. Np Czyby. Tyle jest nowych bloków obok torów. Szynobus w Lubartowa mógłby nawet docerać właśnie w te rejony itd.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy powstanie obiecywany przystanek w południowo-zachodniej części Lublina?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak patrzę na mapę, to jest to dla mnie północno-wschodnia część Lublina, a nie północno-zachodnia - ale ja może głupi jestem
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Północno - zachodnia część Lublina ??!! Chyba od śniegu komuś błędnik zabłądził. Panie Smaga, popraw się Pan.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe jakimi szynobusami pojadą , cztery najnowsze SA-134 są w naprawie , bo to zwykła tandeta , dobrze że Pesa Bydgoszcz nie buduje samolotów - dopiero by spadały
Zaloguj się, aby oddać głos
0
pociągi polikwidowane , a przystanki teraz będą budować. porąbało kogoś. biedni ludzie do domków nie mają czym dojechać
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a gdzie obiecywany od lat 20 lublin-czuby?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
za to pkp mogło by się wziąć do roboty i zacząć budować łącznik do lotniska bo założę się, że oddadzą terminal (kiedyś tam ), a pkp nawet metra torów nie zmodernizuje i nawet drezyną na lotnisko nie pojedziemy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lublin-czuby już chyba nie powstanie, bo na Rurach skasowali ostatnio nastawnię i rozjazdy, także śmiało można zapomnieć o tym przystanku
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czy rudnik to północny-zachód lublina?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wieczni malkontenci. Źle, za mało, nie tam gdzie trzeba. Zamiast się cieszyć że cokolwiek się rusza...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Będą nowe przystanki kolejowe - tak dla formalności (a nie stacje).
Zaloguj się, aby oddać głos
0
gość napisał:
lublin-czuby już chyba nie powstanie, bo na Rurach skasowali ostatnio nastawnię i rozjazdy, także śmiało można zapomnieć o tym przystanku
Likwidacja podg Rury nie ma znaczenia w przypadku zbudowania tam przystanku osobowego. Przystanek nie musi być osłonięty semaforami.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bez uruchomienia kolei podmiejskiej i miejskiej nie uzyska sie rozwoju i odblokowania miasta.Lublin Lubartów Swidnik i okolice to 500000 mieszkanców.Nie ma mozliwosci aby wszyscy poruszali się swoimi samochodami. Ruch musi przejąc transport kolejowy i autobusowy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego, a juz szczegolnie na jednotorze do Parczewa gdzie beda wieczne opoznienia i w efekcie bedzie tak jak na linii krasnickiej czyli pociagami bedzie jezdzic tylko rodzina kolejowa i pracownicy budzetowki ktorzy moga spozniac sie do pracy. Dlatego wlasnie zamiast uruchamiac bezsensowne pociagi pasazerskie ( bo remont moge zrozumiec pod katem pociagow towarowych do Orlenu w Niemcach) nalezy wyremontowac droge wojewodzka 815 Lubartow - Parczew z ktorej to drogi korzysta kilka tysiecy osob dziennie czyli wiecej niz jest pasazerow we wszystkich pociagach regionalnych w woj. lubelskim
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na trasy zelektryfikowane zmodernizowane EN 57 na trasy bez trakcji np Siemens Desiro Classic albo MR MRD czy czeskie wagony samobiezne Skoda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czlowieku zejdz na ziemie Desiro kosztuje 25 mln zl
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mario napisał:
A może kilka dodatkowych przystanków w innych częściach Lublina. Np Czyby. Tyle jest nowych bloków obok torów. Szynobus w Lubartowa mógłby nawet docerać właśnie w te rejony itd.
pamietam , ze w latach 90tych mówiło sie o dworcu kolejowym na czubach nie tylko o przystanku. LUblin Południe miał byc znajdowac sie w okolicach górek/widoku. jak widac nic z tego nie wyszło. moze chociaz kiedys przystanek tam zrobia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
aron mędrzec parczewski napisał:
Pociagi pasazerskie w woj. lubelskim nie majom sensu ekonomicznego, a juz szczegolnie na jednotorze do Parczewa gdzie beda wieczne opoznienia i w efekcie bedzie tak jak na linii krasnickiej czyli pociagami bedzie jezdzic tylko rodzina kolejowa i pracownicy budzetowki ktorzy moga spozniac sie do pracy. Dlatego wlasnie zamiast uruchamiac bezsensowne pociagi pasazerskie ( bo remont moge zrozumiec pod katem pociagow towarowych do Orlenu w Niemcach) nalezy wyremontowac droge wojewodzka 815 Lubartow - Parczew z ktorej to drogi korzysta kilka tysiecy osob dziennie czyli wiecej niz jest pasazerow we wszystkich pociagach regionalnych w woj. lubelskim
Dla Ciebie chyba cała kolej nie ma sensu ekonomicznego-Ty byś najchętniej wszystko postawił na drogi.Ty chyba sam nie masz sensu ekonomicznego. Ruch aglomeracyjny w woj. lubelskim ma sens tylko trzeba do tego światłych i mądrych ludzi którzy zaprojektują i zrealizują to.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gdyby nie głośne plany modernizacji linii Nr 7 to kto wie ... może już coś by sie zrobiło w tym kierunku. Jednak perspektywa modernizacji linii a przy tym konieczność korekty łuków w miejscu gdzie miał być przystanek nakazały odłożyć ten pomysł. Jeśli nie bedzie w najbliższym czasie PEWNEGO finansowania dla tego projektu, to zapewne będzie konieczność powrotu do pomysłu budowy przystanku na Rurach ze środków m.Lublin i Woj. Lub. (pewnie PKP PLK grosza nie dołoży bo nie ma). Zwłaszcza że coraz głośniej mówi się o koleji aglomeracyjnej w Lublinie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: