Życzę z całego serca Solarisowi wygranej, bo ich pojazdy to najwyższa klasa!!! A Żuk za bezczelne, a wręcz chamskie sugestie co do wyboru ukraińskiego syfu na miesiąc przed decyzją, dał wyraźny sygnał wiernopoddańczym dupkom z ZTMu, że ma wygrać ukraiński Bogdan i koniec dyskusji! Jaki z tego wniosek? A no taki, że to żałosne, wymierające, zapyziałe miasteczko jest przeżarte układami do szpiku kości w niewyobrażalnej skali nawet jak na Polskę.
|
|
Co zawarli w odwołaniu?
|
|
już mamy jeden jeżdżący eksperyment typu MAZ, którego drzwi działają jak gilotyna a cały trzeszczy niczym nowe autosany (kolejny eksperyment ZTM). Solarisy suną po Lublinie aż miło (chociaż nie lubię jeździć trolejbusami jak psa)
|
|
Brawo, fundujcie miejsca pracy poznaniakom,a wschód na bezrobocie. Bo rusofobia w modzie...
|
|
a ty durniu skończony, zanim coś napiszesz to sto razy pomyśl bo nie ma pojęcia o czym piszesz. ten "ukraiński syf" śmoku jeden bedzie produkowany i montowany w Lublinie w fabrykach po bylym DAEWOO. Dałoby to świetną promocję regionu i wsparło nasz lokalny rynek pracy , a montowaliby to lubelscy pracownicy i pieniadze zostawałyby w regionie, jakość też nie odbiegałabym od tych twoich zasranych Solarisów, ale jak mamy mieszkańcow kretynów to co się dziwić a z reszta od kiedy to można w przetargach skłądac oferty od wyższej ? oferent który złożyl najniższą oferte mógł negocjować cenę do wymaganych 61 mln :/ |
|
Co z tym ZTM-em! Mieliśmy już eksperymenty typu MAZ itd. Wszyscy mówili, że MAZ będzie wielką konkurencją dla Solarisa, a wiemy, że i tak nic z tego nie wyszło. A na ulicach Lublina jeździ bodajże jeden taki pojazd. Największym i najczęściej słyszanym argumentem przy wyborze Bogdana jest to, że da on prace ludziom ale ilu? 10 tys.? Nie, max 10. A po montażu i tak zostaną bez pracy, a my zostaniemy z kolejną genialną konstrukcją typu Autosan. Dlaczego Lublin musi być poligonem doświadczalnym i jako jedyne miasto w Polsce wybierać w przetargach same prototypy i niesprawdzone konstrukcje? (winić też należy prawo zamówień publicznych). W każdym przetargu powinno być kryterium min. 100 pojazdów wyprodukowanych. Ale powodzenia dla Solarisa w tej nierównej walce.
|
|
Aha czyli oni to będą składać 25 lat? Bo jeżeli tak to nie ma sprawy niech pracują. Tylko jest taki problem, że 35 trolejbusów złożą w ok. 1,5 roku, a potem ich wywalą więc nie przesadzajmy z tym WIELKIM zyskiem dla regionu. Bo jak na razie przez takie "eksperymenty" jak Autosan jesteśmy pośmiewiskiem. |
|
deb***i nie wiedzących co to jest Ustawa Zamówienia Publiczne proszę o niewypowiadanie się w tym temacie. Dziękuję.
|
|
Masakra, Bogdan-Ursus kupa smiechu, na 1,5 roku zatrudnią 30 osób, a później wywalą na zbity pysk, bo w Polsce tylko trzy miasta mają trolejbusy, a może pojazdy dla Ukrainy będą produkowane w Lublinie?;-). Ale kto wie, oczami wyobraźni widzę Bogdano-Ursusa z Lublina na szelkach w Niemczech, Szwecji i Szwajcarii, a nawet we Włoszech, chociaż bardziej przemawia do mnie obraz byłych pracowników montażowni trolejbusów z Lublina wiszacych na szelkach w szklarni przy zbiorach warzyw i owoców własnie w Niemczech, Szwajcarii, smutne.... kolejny nieprzemyślany krok!
|
|
Szanowny Panie Ćwoku, jak tytułujesz innych. Te trolejbusy jedynie będą MONTOWANE w tubtinie, a nie produkowane. To oznacza że przyjedzie gotowe nadwozie z Ukrainy, napęd w pudełkach z czech. Czesi aby dać gwarancję na montaż sami montują napęd, więc jedynie lubelscy montażyści przykręcą koła, podkładki pod tablice rejestracyjne. Nawet nie założą wyświetlaczy bo producenci też nie dają gwarancji w przypadku montażu obcego. Później się zaczną cyrki podobne do MAZa, że pojazdy stoją po 2 miesiące z powodu pękniętej szyby bo ta jedzie z zagranicy, musi być oclona itp. No chyba że MPK zacznie jak na ukrainie zaspawywać szyby (co niedawno robiło w neoplanach - bo szyby za drogie). Ale niektórzy będą mogli się wykazać że stworzyli nowe fikcyjne miejsca pracy, które po zmontowaniu równie szybko zniknął jak się pojawiły. A ZTM będzie szukał i domagał się gwarancji na ukrainie, gdzie powędrują praktycznie wszystkie pieniądze... |
|
Kto sie z nas smieje? Powiedz kto, bo jak narazie to cedzisz puste słowa jak pospolity pieniacz spod budki z piwem. Jeszcze nie slyszalem aby ktos smial sie z zakupu autosanow bo ineligentni ludzie dobrze wiedza ze do takich wyborow zmusza nas ustawa o zamowieniach publicznych. Uwielbiamy za to drwic sami z siebie nawzajem - to takie lubelskie ze az sie srac chce z wrazenia! |
|
Przyjacielu, czy ustawa o zamówieniach publicznych zwalnia nas z myślenia? |
|
niewiem, kto wypisuje te pochlebne posty nt Solarisów - ale chyba nimi się nie porusza. W lecie to puszka pandory, bo gorąco i śmierdząco Autobus ma otwory okienne, z tym ze jest ich mało. Na wysoką temperaturę wewnątrz pojazdu pracuje też ogrzewanie w lecie [tak, to nie żart]... W rezultacie, człowiek wychodzi z autobsu jak z sauny. Konstruktorzy pracujący już za komuny, opracowujący projekt autobusu mieli świadomość, że liczba otworów koiennych powinna być maksymalna. W 21 wieku, mamy przeciwny tręd - ograniczania otworów okiennych do minimum ale także i przyciemniania szyb (co również wpływa na temp, bo skupia pormienie słoneczne), w zamian za SZAFOWANIE obecnością instalacji klimatyzacyjnej, z tym ze w praktyce zapomina się ją uruchomić.
|
|
Nie zapomina, a oszczędza mpk na kosztach i jej nie uruchamia... A solaris zrobi Tobie wszystko co zażyczy sobie zamawiający, przyciemnią okna, zamontują klimatyzacje, zamontują żółte rurki, zielone, srebne. Tylko zamawiający musi wiedzieć czego chce, a konkretniej pasażerowie. |
|
O matko, i kolejne po autosanach gówna na ulicach Lublina będą jeździć? Mamy już dobrą polską markę więc ją wspierajmy. Niestety autosan się nie sprawdził a Bogdany z Ukrainy wyrzucą nasze pieniądze na Ukrainę a nie zostaną tutaj.
Czemu tylko w Polsce pieniądze nie mają narodowości a we wszystkich innych krajach owszem?
|
|
Ludzie,jakie miejsca pracy?Paka w całości na Ukrainie.Napędu producent nie pozwoli zamontować nikomu innemu jak swoim fachowcom.Więc naszym lublinianom zostanie montaż siedzeń.Ale dużo tych miejsc pracy,chyba z pięć.Z kierownikiem i prezesem.
|
|
Solaris nie ma włączonego ogrzeewania w lecie tylko słychać prace silnika a ciepło idzie także z silnika z dachu.Solaris jest sprawdzona marka i to ona powinna jako trolejbusy tylko jeździć po lublinie. Natomiast autobusy najlepsze produkuje Mercedes. i tylko takie wozy powinny jeździć po Lublinie |
|
Proponuję wczytać się w wywiad z właścicielem firmy Bogdan. O ile mnie pamięć nie myli nie obiecywał żadnych konkretnych miejsc pracy. Powiedział że PRAWDOPODOBNIE zwiększą zatrudnienie. Dla Lublina to znacznie za mało!
|
|
oks wiec ponad500 osób na bruk z Żagla, niedgługo uslyszymy kolejne zwolnienia - 300 osób z KBC wiec nawet kilka miejsc pracY w Lbn sa cenniejsze niz inne np we wrocławiu . Dwa matoły które pisza o pudełkach itp. nie maja naprawde zielonego pojęcia jak w tej chwil działa i bedzie działąć firma, ktora bedzie składać trajtki z Bogdana. podtrzymuje- naprawde, jak tacy deb***e miejszkaja w lublinie ze kilka miejsc pracy to dla nich nic( w jednej fabryce) to teraz rozumiem dlaczego lublin i cala sciana wschodnia to zadupie polski |
|
przestańcie się spinać- Żuczyna wie lepiej od was od kogo kupić trolejbus, jak pobudować nikomu niepotrzeby stadion, jak na gruncie ,który ma nadzieję łyknąć za 1 zł wydać 371 mln zł na dworzec, jak
zatrudniać w SM "bohaterów" bitych przez pijaczków. ON WIE NAJLEPIEJ. I dlatego należy tego PANA
uwielbiac i popierać.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|