Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe trolejbusy w Lublinie będą... gorsze

Utworzony przez marcin, 27 maja 2012 o 20:11 Powrót do artykułu
akurat przyciski dotykowe sa pomyłka bo pasażerowie niewiedza czy już nacisnęli. w nowych autosanach drzwi sie otwieraja po chwili po nacisnieciu a ludzie nadal naciskaja
Zaloguj się, aby oddać głos
0
obniżyli wymagania czyli znając urzędników ktoś przyjął "prezent" od firmy i trzeba dostować przetarg do potrzeb, przecież to nie on bedzie jezdził nowym złomem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drogi autorze artykułu racz nie wypisywać bzdur na temat złagodzenia wymogu doświaczenia... Cytując zmiany przedstawione na stronie ZTM: " - w części V pkt. 4.1. było: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował należycie: a) dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych trolejbusów z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy dodatkowo w ramach tych lub innych dostaw w 7 nowych układów jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m. lub dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych autobusów, autobusów elektrycznych z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy w ramach jednej lub kilku dostaw w co najmniej 7 kompletów nowych układów elektrycznych zawierających układ napędowy zasilany z sieci trakcyjnej trolejbusowej wyposażonych dodatkowo w układ jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m, po zmianie jest: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie w ramach jednej bądź kilku dostaw minimum 12 sztuk nowych niskopodłogowych trolejbusów, w tym co najmniej 5 sztuk trolejbusów oferowanego typu nadwozia. Definicję typu nadwozia określa Regulamin nr 107 EKG/ONZ. " Jasno z tego wynika, ze ZTM wcześniej wymagał dostarczenia 7 trolejbusów lub 7 samych kompletów napędów do trolejbusów lub dostawy 7 sztuk nowych autobusów. Czyli ten wmóg mogła spełnić każda firma która nawet nie zrobiła jednej sztuki trolejbusu.... Teraz jest jasno powiedziane, ze wykonawca ma wykazać się zbudowaniem min. 12 trolejbusów w tym 5 oferowanego typu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To wszystko ustawiane jest pod Autosana. Jeśli słyszysz słowo "gorsze" to wiedz, że gdzieś sie czai Autosan ze swoją ofertą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przyciski dotykowe są dobre ale w Mercedesach bo w Autosanach trzeba czekać "wieczność" zanim po dotknięciu się otworzą.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Autor nie umie czytać ze zrozumieniem czy co? Cytat z SWIZ ZTM: - w części V pkt. 4.1. było: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, zrealizował należycie: a) dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych trolejbusów z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy dodatkowo w ramach tych lub innych dostaw w 7 nowych układów jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m. lub dostawy obejmujące 7 sztuk fabrycznie nowych autobusów, autobusów elektrycznych z nadwoziem wykonanym ze stali nierdzewnej lub stali zabezpieczonej metodą kataforezy całopojazdowej lub z aluminium lub z tworzyw sztucznych oraz wyposażył pojazdy w ramach jednej lub kilku dostaw w co najmniej 7 kompletów nowych układów elektrycznych zawierających układ napędowy zasilany z sieci trakcyjnej trolejbusowej wyposażonych dodatkowo w układ jazdy autonomicznej niewymagający zasilania z sieci trakcyjnej na odcinku min. 300 m, po zmianie jest: w zakresie warunku określonego w pkt. 1.2 wykonawca wykaże się, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował należycie w ramach jednej bądź kilku dostaw minimum 12 sztuk nowych niskopodłogowych trolejbusów, w tym co najmniej 5 sztuk trolejbusów oferowanego typu nadwozia. Definicję typu nadwozia określa Regulamin nr 107 EKG/ONZ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Kilka razy miałam sytuację, że drzwi (z zewnątrz) mi się w ogóle nie otwierały, gdyby nie ludzie w środku nie miałabym możliwości wsiąść
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Drogi Panie Dominiku! Czytając niektóre Pana artykuły mam wrażenie, że zostały napisane przez przedszkolaka. Czy naprawdę uważa Pan, że zaostrzenie warunków udziału w przetargu to ich złagodzenie? Może warto przeczytać siwz dwa razy, zanim wysmaruje się artykuł, w którym wyszedł Pan na kompletnego indolenta, nieznającego dziedziny komunikacji miejskiej, w której podobno Pan się specjalizuje? Czy naprawdę lubelskie "dziennikarstwo" upadło już tak nisko, że zostali sami pismacy i żadnego porządnego dziennikarza? Do tej pory uważałem Pana za osobę znającą się na komunikacji, a po tym artykule zmieniam zdanie diametralnie. A co do przycisków, to te w autosanach są faktycznie niedopracowane, nigdy nie wiadomo kiedy został naciśnięty.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
od kiedy trolejbusy zużywają dziesiątki litrów paliwa gratuluję znakomitego dziennikarstwa zgłosić do Pulitzera
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Z całym szacunkiem - panie autorze - jest pan idiotą albo nie umie pan czytać ze zrozumieniem. Polecem przeczytać specyfikacje, a później pisać. Bo to co tu pan spłodził - to brednie niczym rozwarzania pijaka... DNO.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tublinek i russian hi-tec, druto-ciogo-bus'y. * Liniee trakcyjne sa poprostu urocze * troleybus'y, potwornie ECO wziawszy pod uwage wydajnosc WEGLOWYCH !! elektrownii i straty linii przesylowych * ekonomicznie wrecz przeuzasadnione, szczegolnie ze maja byc wyposarzone w DODATKOWY silnik na wypadek braku zasilania, buahahaha.Zapewne wyjdzie taaanio i przesuper dobrzachnie wiocha ze sciany wschodniej, tublinek. PS. aha i ten kontener blaszany za 500 mln zl, sorry port lotniczy.Wy to potraficie wydawac RACJONALNIE pieniadze
Zaloguj się, aby oddać głos
0
@Antyżuk A kto niby miałby rozgotowywać pijaka? Pisze się "rozważanie", panie mądralo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Hahaha, wystarczy przeczytać jakie zmiany wprowadził ZTM, żeby stwierdzić, że wymagania zostały zaostrzone, a nie złagodzone. Ale widać autor artykułu jest z tych co nikt ich nie przekona, że czarne jest czarne, a białe jest białe
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: