Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe trolejbusy z akumulatorami. Pierwsze do odbioru

Utworzony przez Olek, 31 października 2013 o 20:41 Powrót do artykułu
Ja przy okazji poruszenia tematu komunikacji miejskiej w Lublinie chciałem poruszyć kilka spraw irytujących pasażerów !   Rozumiem że w Lublinie trudno poruszać się samochodem ze względu na korki. Ale kierowcy autobusów miejskich powinni bardziej uważać i stosować płynną jazdę nie hamując i startując tak gwałtownie. Na początku myślałem że to dotyczy młodych kierowców ale gdzie tam starzy też tak robią i nie są to sytuacje incydentalne.   Dodatkowo nie wiem co za "geniusz" zamówił te Autosany niskopodłogowe całkowita porażka dla pasażerów. Ma zbyt mało miejsc siedzących że o stojących nie wspomnę. Po pierwsze dlaczego nie ma drążków poziomych na całej długości pojazdu dla stojących. Jak jest dużo pasażerów powoduje to nie rzadko utratę równowagi przy kowbojskiej jeździe kierowców autobusów. Pasażer stojący nie ma się czego trzymać w czasie jazdy. Dodatkowo te wąziutkie siedzenia co niby ma się zmieścić dwie osoby !   Jednym słowem trzeba robić zakupy z głową i nie patrzeć tylko na cenę pojazdów.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja przy okazji poruszenia tematu komunikacji miejskiej w Lublinie chciałem poruszyć kilka spraw irytujących pasażerów !   Rozumiem że w Lublinie trudno poruszać się samochodem ze względu na korki. Ale kierowcy autobusów miejskich powinni bardziej uważać i stosować płynną jazdę nie hamując i startując tak gwałtownie. Na początku myślałem że to dotyczy młodych kierowców ale gdzie tam starzy też tak robią i nie są to sytuacje incydentalne.   Dodatkowo nie wiem co za "geniusz" zamówił te Autosany niskopodłogowe całkowita porażka dla pasażerów. Ma zbyt mało miejsc siedzących że o stojących nie wspomnę. Po pierwsze dlaczego nie ma drążków poziomych na całej długości pojazdu dla stojących. Jak jest dużo pasażerów powoduje to nie rzadko utratę równowagi przy kowbojskiej jeździe kierowców autobusów. Pasażer stojący nie ma się czego trzymać w czasie jazdy. Dodatkowo te wąziutkie siedzenia co niby ma się zmieścić dwie osoby !   Jednym słowem trzeba robić zakupy z głową i nie patrzeć tylko na cenę pojazdów.
  piłeś ? Nie pisz...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A słyszałeś o czymś takim jak: przetarg i Prawo Zamówień Publicznych? Poza tym powtórzę przedmówcę: Piłeś ? Nie pisz...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dziwnie śmierdzi mi sprawa tych trolejbusów. Pomijając dziwne wypowiedzi prezydenta tuż przed otwarciem ofert, podanie się do dymisji ówczesnego dyrektora ZTM i rozstrzygnięcie wówczas tego przetargu to teraz mamy, opóźnienie o miesiąc - zgodnie z umową i teraz - odbiór u producenta ?? Z przyczyn logistycznych ?? Czyżby nie przykręcili jeszcze kół ?? A może jeszcze nie mają homologacji ?? Miały jeździć na akumulatorach do 5 km, trolejbus można przeholować było na helenów, mógł dojechać na tablicach tymczasowych, mógł być dostarczony na lawecie, tak jak przyjeżdżają gotowe nadwozia z Ukrainy... Dobrze że nie jeżdżą na Ukrainę ich odbierać...   Jednego czego nie można zarzucić - to genialne w swej prostocie i układzie wnętrze które na łeb bije układem siedzeń i funkcjonalnością nasze Solarisy...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
tu jest próbka:  youtube.com/watch?v=IanYyLPmddA&feature=c4-overview&list=UU5BBRvS7UVmmOfBCSDoropQ  
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: