Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowoczesny system zarządzania ruchem. Korki się zmniejszą?

Utworzony przez Nie wpiszę, 20 sierpnia 2011 o 07:48 Powrót do artykułu
Wywalone pieniądze.Układ komunikacyjny jest niewydolny i to niewiele zmieni.A te pieniądze przeznaczone na budowę ulic coś by zmieniły.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Widzę że kampania wyborcza ruszyła w ratuszu.Zobaczymy po wyborach , planów w Lublinie już było mnóstwo np. tunel pod al.Racławickimi,Teatr w budowie od połowy lat 70-tych, park wodny i wiele innygh obietnic.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
usprawnie ruchu w ostanich dniach odczułem gdy nie były czynne swiatła na rondach Filaretów i JPII. Korków zero ruch płynny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy nie lepiej byłoby przeznaczyć mniejsze środki na zegary na skrzyżowaniach, odliczające czas do końca zielonego i czerwonego? Takie zegary działają już m.in. w Rzeszowie i bardzo poprawiają płynność oraz bezpieczeństwo przejazdu przez skrzyżowania. Proszę urzędników, by o tym pomyśleli. System opisany w artykule wydaje się technologicznie możliwy, ale mam wątpliwości co do jego sprawnego działania w realnych warunkach. Proszę o podanie miasta w Polsce, gdzie już działa i sprawdza się, czyli kierowcy chwalą go.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Twardy beton lubelski w Inzynierii ruchu jest bardzo trudno rozumujacy a szczególnie kiedy firma kolesiów nie wykonuje danych prac lub nie ma propozycji. Lublin dawno mógłby lepiej funkcjonowac szczególnie jeżeli dotyczy to płynności ruchu i bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych . Najwyższa pora aby podac wszystkich fuchowców z zarzadzania ruchem UM w Lublinie do Sądu o odszkodowania za śmierć bliskich na przejściach i skrzyżowaniach ze światłami, to oni są winni bo najbardzie bardziej torpedowali zwiększenie bezpieczeństwa na nich
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krzysiek napisał:
Czy nie lepiej byłoby przeznaczyć mniejsze środki na zegary na skrzyżowaniach, odliczające czas do końca zielonego i czerwonego? Takie zegary działają już m.in. w Rzeszowie i bardzo poprawiają płynność oraz bezpieczeństwo przejazdu przez skrzyżowania. Proszę urzędników, by o tym pomyśleli. System opisany w artykule wydaje się technologicznie możliwy, ale mam wątpliwości co do jego sprawnego działania w realnych warunkach. Proszę o podanie miasta w Polsce, gdzie już działa i sprawdza się, czyli kierowcy chwalą go.
Kolego Lublin takie rozwiązanie z zegarami w Lublinie było proponowane w 2006 roku dla tbezpłatnego testowania isprawdzenia ale Wasilewski się bał tego bo wzorce były ze wschodu . Ilość wypadków z tymi zegarami zmniejszała się o 30%, a panowie z UM poszukiwali wszelkich uzasadnień aby nie testować tego rozwiązania w Lublinie.Identycznie postąpiła drogówka lubelska , gdyby zacytowac to co napisali to "koń by się uśmiał" aby nie sprawdzić w naszych warunkach Cóż to je LUBLIN stolica kultury 1990r
Zaloguj się, aby oddać głos
0
to już mamy kwiecień ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Krzysiek napisał:
Czy nie lepiej byłoby przeznaczyć mniejsze środki na zegary na skrzyżowaniach, odliczające czas do końca zielonego i czerwonego? Takie zegary działają już m.in. w Rzeszowie i bardzo poprawiają płynność oraz bezpieczeństwo przejazdu przez skrzyżowania. Proszę urzędników, by o tym pomyśleli. System opisany w artykule wydaje się technologicznie możliwy, ale mam wątpliwości co do jego sprawnego działania w realnych warunkach. Proszę o podanie miasta w Polsce, gdzie już działa i sprawdza się, czyli kierowcy chwalą go.
W Warszawie działa taki system. Pozdrawiam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i wszyscy będziemy jeżdzić na zielonym ......tu chodzi o monitoring a nie płynność ruchu .Mandaty posypią a system szybko się zwróci a korki jak były tak będą
Zaloguj się, aby oddać głos
0
[korki beda..] dopoki ludzie nie zaczna dynamiczniej ruszac ze skrzyzowan i kierowcy nie wciskac sie przed podjezdzajace do skrzyzowania samochody, aby stanąć na czerwonym zamiast plynnnie przejechać gdy się już światła zmienią na zielone.. b.t.w. przydałyby się jeszcze buspasy
Zaloguj się, aby oddać głos
0
lepiej poszerzyć do trzech pasów ruchu kosztem trawników: Kraśnicką, Sikorskiego, fragment al. Racławickich (od Lipowej do Poniatowskiego); poszerzyć też Fabryczną. Do dwóch pasów: Głęboką, Zana, Wileńską, Nadbystrzycką, Filaretów, Sowińskiego, Poniatowskiego (wiem, też bym wolał tunel i wiadukt ale w przeciągu najbliższych 10 lat z pewnością nie powstaną). Oczywiście wybudować Kilka ulic: Muzyczna, Krańcowa, Poligonowa z nowym skrzyżowaniem na Solidarności, tzw Trasa Zielona. Gdzieniegdzie trzeci pas przeznaczyć na buspas np: Kraśnicka, Racławickie. To bardziej usprawni przejazd przez miasto niż wyświetlacze o korkach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a ja powiem tak nalezy zrobic nakazy skretu w prawo, skrzyżowanie ktore sie o to preosi jest Smoluchowskiego z Nowym Światem, bardziej rozgarnieci kierowcy wybieraja wczesniej droge przez inżynierksa jesli chca skrecic w lewo, wyjazd ze Smoluchowskiego to gechenna jesli jakis kierowca zatarasuje droge probujac skrecic w lewo
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: