Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A gó..o mnie obchodzi, że sobie mieszkańcy protestują. Jak na ponikwodzie ciągną Węglarza, wzdłuż osiedla domków bo blokowisko się rozrasta to dobrze, ale jak już Czuby ( w dosłownym znaczeniu) ktoś rusza to wielki protest. Brawo dla Żuka za jedyną rzecz, którą dobrze robi czyli buduje drogi. Niech leci tam dwupasmówka, szybciej dojadę do koleżanki !!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I znów problem, bo chciałoby się mieszkać w mieście, a przyzwyczajenia wiejskie. Bo kto to widział, żeby w mieście samochody jeździły - kury, kaczki i śpiew słowików, a nie jakieś ulice.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a może pomyśleć o budowie trasy zielonej od Diamentowej do Kraśnickiej wzdłuż torów ale budowanej jako tunel. A dokładniej w takich rurach jak np. odcinek Północnej w okolicach Poniatowskiego. Gdyby tak wybudować po dwa pasy w każdą stronę w oddzielnych dwóch "rurach" bez skrzyżowań pośrednich wtedy uciążliwość trasy była bym znikoma a ruch w stronę Kraśnika był by wyprowadzony z miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a może pomyśleć o budowie trasy zielonej od Diamentowej do Kraśnickiej wzdłuż torów ale budowanej jako tunel. A dokładniej w takich rurach jak np. odcinek Północnej w okolicach Poniatowskiego. Gdyby tak wybudować po dwa pasy w każdą stronę w oddzielnych dwóch "rurach" bez skrzyżowań pośrednich wtedy uciążliwość trasy była bym znikoma a ruch w stronę Kraśnika był by wyprowadzony z miasta.
  Dokładnie popieram, nawet warunki terenowe są sprzyjające
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wielkie mi ajwaj. Wiedzieli gdzie kupują te klitki, plany zagospodarowania były znane od lat i ta droga jest niezbędna !! A że paru chłopkom tęskno do ojcowego pola to już nie nasz problem.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MAPKA ! dajcie mapkę z przebiegiem planowanej drogi !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
MAPKA ! dajcie mapkę z przebiegiem planowanej drogi !
Proszę. http://bip.lublin.eu/bip/um/index.php?t=210&id=232170&mode=a&d=T
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ta droga lokalna to świetny pomysł ! Tylko prosimy szybko !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" ... ocenia Ryszard Czerwieniec", a czy on się na tym zna?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Czy tak trudno zmienić pierwszeństwo na skrzyżowaniu z Krochmalną???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszystko rozchodzi się o pieniądze. Nie ma co sie dziwić, że perspektywy na budowę są marne, skoro rząd lekką ręką rozdaje za darmochę - przecież trzeba zatkać czymś gębę ludu ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyprowadzenie ruchu samochodowego nowa trasą wzdłuż torów to b.dobre rozwiązanie. Jak ul.Jana Pawła II ma przejąć cały ruch w kierunku Kraśnika to ja przepraszam po co były plany, koncepcje(zatwierdzone) i inne studia wykonywane po to aby je wykonać?. Gdy nie powstanie ta droga Lublin w południowej części dalej będzie zablokowany tak jak jest dziś zablokowany.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jana Pawła II i tak już robi się tłoczna a co dopiero jak powstaną nowe osiedla....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wielkie mi ajwaj. Wiedzieli gdzie kupują te klitki, plany zagospodarowania były znane od lat i ta droga jest niezbędna !! A że paru chłopkom tęskno do ojcowego pola to już nie nasz problem.
BRAVO POPIERAM TWÓJ KOMENTARZ BRAVOOOOOOOO
Zaloguj się, aby oddać głos
0
" ... ocenia Ryszard Czerwieniec", a czy on się na tym zna?
  Zdecydowanie NIE :-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Piszecie głupoty. Każdy w temacie wie, że droga nie powstanie raz z uwagi na wielkie koszty dwa na strefę ochronna wokół lasku na Czubach gdzie jest strefa ochrony. Tego się nie przeskoczy. Plany nie uwzględniały tej strefy, bo jeśli mnie pamięc nie myli 50 lat temu jej nie było. Teraz jest i trzeba szukać innego rozwiązania.   Jedynym sensownym rozwiazaniem jest przebicie się w stronę Zemborzyc i puszczenie drogi wokół ogródków działkowych i doprowadzenie drogi do lasu za Konopnicą. W ten sposób ominie sie i rozładuje i kraśnickie i JP2 i rondo w Konopnicy, które jest oblegane i żadna eSka tego nie zmieni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak wygląda jazda JPII każdy kierowca jadący ta trasa wie....korki, korki itd...Jak miast ma zamiar udrożnić te trasę skoro wybudowało na niej "buble drogowe" rondo Kowcza, buspasy, trakcje trolejbusową ....Wszystko to sprawia kolosalne korki i mała przepustowość trasy !!! Trasa zmieni nazwę nie Zielona tylko Korkowa....Trasa wzdłuż torów była planowana już ponad 30lat temu jak i dworzec....ale widać deweloperzy maja silę przebicia...pieniądze i.....urzędników za sobą!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
oczywiscie powinna byc puszczona zgodnie ze starymi planami, zmodyfikowanymi o tyle zeby ta nowa trase obudowac lekko futurystycznie od gory w a la tunel/droge z daszkiem co by maksymanie zminimalizowac halasliwosc dla mieszkancow, moznaby bylo moze nawet troche wkopac itp takim sposobem nawet okoliczni mieszkancy niebardzo mieliby sie do czego przyczepic, a udroznilo by to znacznie i jp i bursztynowa, i w koncu w lbn po latach byla by choc namiastka tunelu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
JP II nie może spełniać elementu obwodnicy miasta(południe wschód) ona dzisiaj już stoi,również tragedia jest na Bursztynowej ,która miała byśc w załozeniu ulica osiedlowa ,Powciinna powstać trasa równolegle z torami az do wysokosci wezła z obwodnicą zacchód(ok.Konopnicy)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przesiądźcie się na rowery to nie będziecie mieli korków. Ile by dróg nie powstało to i tak na każdej będzie duży ruch i co za tym idzie korki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: