Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy trolejbus wyjedzie w Mikołaja

Utworzony przez ~roman~, 22 listopada 2009 r. o 18:44 Powrót do artykułu
no lubelscy mechanicy mpk są nieźli ale już sama konstrukcja czyli cały trolejbus nie...ale obym sie mylił i mam nadzieje, że siedzenia nie będą twarde jak białoruskie deski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moze i nie było by to złe, ale 20 lat temu. Teraz Lublinianie mają prawo wymagać czegoś na poziomie, a nie poradzieckiego odpicowanego pudła. Niestety panie Rydecki, kiedy pan zajmował się sprzedażą hot-dogów, świat poszedł na przód...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no i żeby nie było tych białoruskich znaczków bo obciach nie z tej ziemi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co oni bredzą o sprzedawaniu tego szmelu np. do Czech. Ludzie, takie głupoty juz wygaduje prezes MPK że szkoda słów. Najpierw do biznesplanu wpisał że trolejbus mają kupować w Tychach i Gdyni oraz... Zielonej Górze. Z tym że w tym mostatnim mieście nie ma trolejbusów, a w dwóch pozostałych prawie połowa taboru to nowoczesne niskopodłogowe solarisy. Teraz wylatują z Czechami, co tez jest śmieszne, bo czesi montuja sobie Solarisy z nowoczesnymi i sprawdonymi napędami skody, a nie jakiejś firmy Medcom, co wyprodukowała może napęd do 5 trolejbusów. Panie Rydecki przestan pan pierdzielić jak Pana odpowidnik w ZTM i weź sie za jakąś robote, bo komunikacja jak lezała w tym mieście tak leży. I ciekawe kiedy zamierza Pan poinformować o kondycji finansowej MPK, jakie jest zadłużenie i jak wzrosło w czasie Pana zajmowania stanowiska Prezesa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuza napisał:
Panie Rydecki przestan pan pierdzielić jak Pana odpowidnik w ZTM i weź sie za jakąś robote, bo komunikacja jak lezała w tym mieście tak leży. I ciekawe kiedy zamierza Pan poinformować o kondycji finansowej MPK, jakie jest zadłużenie i jak wzrosło w czasie Pana zajmowania stanowiska Prezesa.
Leży? A zakup 30 Mercedesów, produkcja niskobudżetowego i nowoczesnego trolejbusu, to nic? Zadłużenie MPK to nie wina Rydeckiego. To wieloletnich zaniedbań. Należy mieć pretensje do prezydentów, że pozwalali na taki, a nie inny stan komunikacji miejskiej w Lublinie. Wieloletnich zaniedbań nie da się, ot tak, zlikwidować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
adam2239 napisał:
Leży? A zakup 30 Mercedesów, produkcja niskobudżetowego i nowoczesnego trolejbusu, to nic? Zadłużenie MPK to nie wina Rydeckiego. To wieloletnich zaniedbań. Należy mieć pretensje do prezydentów, że pozwalali na taki, a nie inny stan komunikacji miejskiej w Lublinie. Wieloletnich zaniedbań nie da się, ot tak, zlikwidować.
Sorki ale żeby powiedzieć kupił, najpierw trzeba zapłacić. A niestety MPK w chwili obecenej ponad 1/3 taboru ma w lesingu czy na raty. Wszyscy znajomi parucjacy w mpk mówią że firma traci płynność, bo tych rat jest za dużo. Niektórzy nawet słyszeli że znowu ZUS nie jest płacony jak było za pewnego prezesa. A ten ,,nowoczesny'' trolejbus to jeżdżąca kupa złomu i nawyzanie tej furmanki w dzisiejszych czasach czymś nowoczesnym to kpina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuza napisał:
ten ,,nowoczesny'' trolejbus to jeżdżąca kupa złomu i nawyzanie tej furmanki w dzisiejszych czasach czymś nowoczesnym to kpina.
Znajdź lepszy trolejbus w cenie do 700 tysięcy złotych Nowy Solaris to koszt z rzędu 1,3 mln złotych. W przypadku MAZa, wschodnie jest tylko nadwozie. Cała aparatura, kasowniki, siedzenia - są polskiej produkcji. Może poczekajmy, aż pojazd skończy rok, wówczas ocenimy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
VIP napisał:
Moze i nie było by to złe, ale 20 lat temu. Teraz Lublinianie mają prawo wymagać czegoś na poziomie, a nie poradzieckiego odpicowanego pudła. Niestety panie Rydecki, kiedy pan zajmował się sprzedażą hot-dogów, świat poszedł na przód...
Wybacz ale przez lata zaniedbań w zakupach taboru spowodowane bierną postawą miasta, które m.in nie refundowało ulgi gminnej stało się tak jak się stało. Przypomnę tylko jak frustraci na forach Kuriera i Dziennika przed powstaniem MPK wypisywali że miasto nie powinno dawać im pieniędzy(które im się należały jak psu buda za honorowanie ulgi gminnej), itd. A teraz te same osoby narzekają że tabor jest w fatalnym stanie. Teraz i tak jest lepiej, ale i tak tylko w autobusach. Niestety MPK to nie jest MPK Kraków, czy PKT Gdynia żeby kupować drogie pojazdy, bo ich na to NIE STAĆ. Zrozumcie tymi swoimi ograniczonymi w myśleniu komórkami że to jest póki co jedyne rozsądne wyjście, bo niedługo cały ten złom zwany PR110 się rozleci jak się nie będzie montować/kupować nowych pojazdów. Poza tym niektórym przeszkadza tylko to że MAZ jest z Białorusi. Ja mam to gdzieś, chciałbym tylko aby służył MPK i pasażerom. Poza tym ten MAZ jest lepszy od PR-ki chociażby ze względu na 100% niskiej podłogi, czy nowoczesny napęd przez co nie szarpie podczas rozpędzania się i hamowania. Za tą cenę jest to naprawdę dobry wóz. Niestety w Polsce jest jeden producent trolejbusów który ma na nie MONOPOL i sobie dyktuje ceny z kosmosu. Wiadomo o jaką firmę chodzi. Będą pieniądze, będą i lepsze trolejbusy. Natomiast teraz ważne jest zastąpienie złomiastych PR110 które miały już po 2-3 NG od któych MAZ jest 100 razy lepszy. Zacznijcie patrzeć obiektywnie a nie a bo to jest z Białorusi...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
adam2239 napisał:
Znajdź lepszy trolejbus w cenie do 700 tysięcy złotych Nowy Solaris to koszt z rzędu 1,3 mln złotych. W przypadku MAZa, wschodnie jest tylko nadwozie. Cała aparatura, kasowniki, siedzenia - są polskiej produkcji. Może poczekajmy, aż pojazd skończy rok, wówczas ocenimy.
A co mnie obchodzi cena. Płace 2 zł za bilet i mam prawo wymagać i mieć oczekiwania. Jak dla mnie przejazd takim szrtem powinien byc o połowe tańszy, skoro koszuje połowe normalnego pojazdu na poziomie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się okazuje, MAZ w wersji trolejbusowej jest dużo lepszy niż spalinowy. Kratownica jest mocna, wygląd zewnętrzny też jest niczego sobie. Zamontowano napęd z tej samej firmy, co w Solarisach i Jelczu PR110AC #826. Zresztą jak pojawił się na testach autobus marki MAZ, to wiele osób nie odróżniało go od solarisa
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zuza napisał:
A co mnie obchodzi cena. Płace 2 zł za bilet i mam prawo wymagać i mieć oczekiwania. Jak dla mnie przejazd takim szrtem powinien byc o połowe tańszy, skoro koszuje połowe normalnego pojazdu na poziomie.
Jeśli ci nie pasuje, to możesz się przesiąść do prywaciarza lub chodzić na piechotę. Jeszcze nie jechałaś, a już narzekasz.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za 2 złote top i tak za dobrymi pojazdami jeździsz i nie wymagaj bo po twojej podróży to tylko słoma pod siedzeniami zostaje.I pomyśl że napęd Medcomu jest lepszy od czeskich wynalazków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...