Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Orange ustępuje: W call center będą zmiany

Utworzony przez kk, 6 sierpnia 2013 r. o 06:08 Powrót do artykułu
po co się pytać pracowników ocene pracy i zadwolenie z pracy  kazada ankieta jest wypłaniana tak jak przełozny  nakaze aby w zarzadzie słupki rosły jesli jakaś ankieta wyjdzie źle nie pomyśli przełoznych jest do poprawki oczwiście jest wcześniej rozmowa   ale ostani pomysł sugerowaniem klientom odpowiedzi oceny pracy firmy i załatwienaia sprawy na 5 jest przedni ciakawe co on mierzy czy jest wiargodny i w dodatku za słuchanie formułki klient płaci bo w nowych planach płaci się za kazda sekunde  połaczenie z konsulatne brawo    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak wyglada motywowanie pracowników  po zdobyciu ceryfikatu  pracowniacy dostali podwyzki ci co nie zarabiali miniamalnej pensji wyrównali reszta za wskaźniki i uznanie szefów kilka groszy wiecej a trabili ze udało mi się wynegcjaować lepsze płace
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 3 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...