Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ostatnie prace przy budowie Lotniska Lublin (zdjęcia)

Utworzony przez Nieprorok, 10 października 2012 o 13:08 Powrót do artykułu
Przyspieszona celebra aktu otwarcia w kilku mediach naraz ma przysłonić nagi fakt: planowane 300000 pasażerów w 2012 roku oznacza 821 pasażerów dziennie- 821: 140(ilość pasażerów w 1 samolocie)= 6 operacji lotniczych dziennie tj. 3 starty i 3 lądowania tzn. 6x365=2190 operacji w roku. Na dzień dzisiejszy 8 operacji w tygodniu x 56= 448. A gdzie brakująca reszta? A kto do tej zabawki dopłaci? Pan, Pani-społeczeństwo zapłaci
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A tam, dopłacą bezrobotni z całej lubelszczyzny bo będą mieli bliżej do samolocikow w strone emigracji. Aha, jeszcze do Tel Awiwu powinien być dolocik. Czy jakos tam. A ciekawe czy taras widokowy bedzie? W Wawie czy w Rzeszowie?:-)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A torów jak nie było tak nie ma. Ciekawe czy do elektociepłowni zrobili?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
www.facebook.com/LublinAirport
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Poprawiam : wg aktualnych rozkładów Ryanair i Wizzair: 16 operacji w tygodniu:7 dni=2,3 dziennie. Do planowanego minimum jeszcze brakuje nie mówiąc o opłacalności.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
-----------------UWAGA BUDOWNICZOWIE LOTNISKA LUBLIN im.Armii Krajowej----------------------------------- Już zaczyna się mówić, jeszcze przed oddaniem lotniska do użytku , o..."nieopłacalności " (sic?). Aby unik nąć tej grożby "nieopłacalności" należy już teraz zorganizować Spotkanie Akcjonariuszy i Budowniczych te go lubelskiego lotniska. Z obecnego stanu lotniska wynika, że lotnisko będzie WIELKĄ KOMPROMITACJĄ LUBLINA !. Aby lubelskie lotnisko posiadało funkcjonalność należy zmienić jego status na ; MIĘDZYNA RODOWE LOTNISKO LUBLIN im.Armii Krajowej . Określenie "Międzynarodowe" przyczyni się do podnie sienia międzynarodowej rangi lotniska . Krótkowzroczni patrzą na 400 tys. Lublin, co jest błędem !. Dla przykładu lotniska NOWY JORK , LOS ANGELES czy MIAMI nie były budowane dla Mieszkańców tych mia st ! tylko już w projektach miały " INTRETATIONAL AIRPORT" (Międzynarodowe Lotnisko) . Dlatego pod czas tego Spotkania Akcjonariuszy i Budowniczych należy wrócić i przebudować lotnisko do wymogów mię dzynarodowych !. Przedłużyć pas lądowania samolotow i rozbudować tzw.Cargo czyli transport . MIĘDZYNARODOWE LOTNISKO LUBLIN im.Armii Krajowej musi być także lotniskiem TRANZYTOWYM dla Pasażerów lecących w dalszą podróż . Jeżeli powyższe warunki zostaną spełnione, to lotnisko będzie tak jak EUROPEJSKI STADION WIZYTÓWKĄ LUBLINA !. Czego życzą pięknemu Lublinowi LUBLINIANIE !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
S Y L W E S T E R napisał:
Aby lubelskie lotnisko posiadało funkcjonalność należy zmienić jego status na ; MIĘDZYNA RODOWE LOTNISKO LUBLIN im.Armii Krajowej . Określenie "Międzynarodowe" przyczyni się do podnie sienia międzynarodowej rangi lotniska . Krótkowzroczni patrzą na 400 tys. Lublin, co jest błędem ! należy wrócić i przebudować lotnisko do wymogów mię dzynarodowych !. Przedłużyć pas lądowania samolotow
... dziwnie prawisz, człowiecze. Lotnisko w Świdniku już ma pas startowy (długości 2520 metrów) pozwalający lądować samolotom nawet z bezpośredniej trasy ponad 4 tys. km (cała Europa + Płn. Afryka i bliska Azja). Po co komu dłuższy pas i bezpośrednie loty do Ameryki czy Chin ? Przecież to mrzonka, bo nie będzie tylu pasażerów (klienteli). http://pl.wikipedia...._porty_lotnicze Jedyne lotnisko w Polsce ze słowem MIĘDZYNARODOWE w nazwie to : Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balic (patrz tabelka na Wikipedii). Wszystkie inne lotniska też są MIĘDZYNARODOWE, ale nie szpanują tym w swej nazwie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
S Y L W E S T E R napisał:
-----------------UWAGA BUDOWNICZOWIE LOTNISKA LUBLIN im.Armii Krajowej----------------------------------- Już zaczyna się mówić, jeszcze przed oddaniem lotniska do użytku , o..."nieopłacalności " (sic?). Aby unik nąć tej grożby "nieopłacalności" należy już teraz zorganizować Spotkanie Akcjonariuszy i Budowniczych te go lubelskiego lotniska. Z obecnego stanu lotniska wynika, że lotnisko będzie WIELKĄ KOMPROMITACJĄ LUBLINA !. Aby lubelskie lotnisko posiadało funkcjonalność należy zmienić jego status na ; MIĘDZYNA RODOWE LOTNISKO LUBLIN im.Armii Krajowej . Określenie "Międzynarodowe" przyczyni się do podnie sienia międzynarodowej rangi lotniska . Krótkowzroczni patrzą na 400 tys. Lublin, co jest błędem !. Dla przykładu lotniska NOWY JORK , LOS ANGELES czy MIAMI nie były budowane dla Mieszkańców tych mia st ! tylko już w projektach miały " INTRETATIONAL AIRPORT" (Międzynarodowe Lotnisko) . Dlatego pod czas tego Spotkania Akcjonariuszy i Budowniczych należy wrócić i przebudować lotnisko do wymogów mię dzynarodowych !. Przedłużyć pas lądowania samolotow i rozbudować tzw.Cargo czyli transport . MIĘDZYNARODOWE LOTNISKO LUBLIN im.Armii Krajowej musi być także lotniskiem TRANZYTOWYM dla Pasażerów lecących w dalszą podróż . Jeżeli powyższe warunki zostaną spełnione, to lotnisko będzie tak jak EUROPEJSKI STADION WIZYTÓWKĄ LUBLINA !. Czego życzą pięknemu Lublinowi LUBLINIANIE !.
w Polsce ładunki cargo przewożone samolotami to są śladowe ilości. większość portów przewozi po KILKASET ton towarów rocznie ! w Świdniku nie będzie inaczej
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ludzie albo jestescie złosliwi lub bardzo młodzi do lotnisk dopłaca wiele miast Rzeszów do Jasionki dopłaca kilkanascie miljonów ale jest prestiż i rozwój mjasta i regionu dziękuję
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Ludzie albo jestescie złosliwi lub bardzo młodzi do lotnisk dopłaca wiele miast Rzeszów do Jasionki dopłaca kilkanascie miljonów ale jest prestiż i rozwój mjasta i regionu dziękuję
pomijam twoją pisownię- dopłacać do wątpliwego prestiżu- to potrafi każdy z kieszeni podatników - nie własnej oczywiście. Dla mnie prestiż byłby wtedy jak by drzwiami i lotniskami ludzie pędzili do Lublina a nie odwrotnie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na zdjęciu nr 1 prezes Muszyński dokumentuje - wykonując zdjęcie - nierówność płyty peronowej "Sienkiewicz". Nie musi tego robić, gdyż płyty te z reguły są krzywe i nie daje się ułożyć z nich równej powierzchni peronu. Dobrze, jakby prezes Muszyński przeszedł się wzdłuż muru oporowego przy peronie. Albo był robiony w ciemności, albo robiła to spółdzielnia rękodzieła artystycznego. Jest krzywy i już są odpryski betonu. Widać to na zdjęciach, a co dopiero w rzeczywistości.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie rozumie krytyki moich Komentarzy na temat Lotniska Lublin im.Armii Krajowej ? . Wypadałoby aby krytykujący przedstawił się, jaką posiada wiedzę na temat budowy lotnisk ? . Wyrażnie piszę o sytu acji która już ma miejsce, jeszcze przed otwarciem lotniska !. Panie "krytykancie" czy Panu wiadomo jest że już nawet ,przepraszam, dziadowskie firmy lotnicze wycofują się z lubelskiego lotniska i eksperci przewi dują brak opłacalności lubelskiego lotniska (!). Jestem rodowitym Lublinianinem dlatego zależy mi na AU TORYTECIE MOJEGO MIASTA !. Lotnisko "kieszonkowe" nie jest w zainteresowaniu żadnego Lotniska na świecie !. Jeżeli na lubelskim lotnisku będą mogły lądować wszystkie rodzaje samolotów to wtedy LOT NISKO LUBLIN będzie wskazane na wszystkich lotniskach na świecie!. Dlatego moją sugestią jest aby po wrócić na budowe lotniska i dostosować lubelskie lotnisko do wymogów międzynarodowych jako... INTERNATIONAL AIRPORT LUBLIN-- dlaczego nie mają lądować w Lublinie samoloty z NEW YORK , LOS ANGELES czy MIAMI ?. Złośliwi i krótkowzroczni , jeżeli chcecie aby lubelskie lotnisko było połączeniem Krajowym do Rzeszowa, Gdańska czy Wrocławia to czynicie WIELKI WSTYD LUBLINOWI !. Stolica Wschodniej Polski Lublin MUSI posiadać GODNE LUBLINA LOTNISKO !!!. Latawce możecie so bie puszczać w Radawcu . Można tylko się domyśleć o co się rozchodzi (?). Czy to prawda, że głównym Akcjonariuszem Lotniska jest lubelski Ratusz i jego "Spółki" ? . Jeżeli to prawda(?), to nie chodzi o AU TORYTET LUBLINA , tylko "idzie" o normalną..."kase" !. Wtedy Lotnisko nie powinno się nazywać Lu blin tylko Świdnik . Takimi kombinacjami zniszczycie najlepsze Programy Przyszłościowe LUBLINA !. WSTYD " RZĄDZICIELE" CZY NISZCZYCIELE PIĘKNYCH PERSPEKTYW LUBLINA !.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wszystko ładnie, pięknie tylko jakoś brak informacji o liniach jakie będą latać z lotniska. Sam WizAr z cenami dużo wyższymi niż na innych lotniskach ruchu 300 tyś rocznie nie zrobi. Itaka już się wycofała z czarterów. Port Lotniczy powinien zająć się promocją naszego lotniska a nie jako pierwsza i w/g nich najważniejsza sprawa to był zakup luksusowego samochodu
Zaloguj się, aby oddać głos
0
S Y L W E S T E R napisał:
Nie rozumie krytyki moich Komentarzy na temat Lotniska Lublin im.Armii Krajowej ? Jeżeli na lubelskim lotnisku będą mogły lądować wszystkie rodzaje samolotów to wtedy LOT NISKO LUBLIN będzie wskazane na wszystkich lotniskach na świecie! Dlatego moją sugestią jest aby po wrócić na budowe lotniska i dostosować lubelskie lotnisko do wymogów międzynarodowych jako...INTERNATIONAL AIRPORT LUBLIN-- dlaczego nie mają lądować w Lublinie samoloty z NEW YORK , LOS ANGELES czy MIAMI ? Złośliwi i krótkowzroczni , jeżeli chcecie aby lubelskie lotnisko było połączeniem Krajowym do Rzeszowa, Gdańska czy Wrocławia to czynicie WIELKI WSTYD LUBLINOWI !
... piszę wolno, bo widzę, że wolno czytasz. Z lotniska w Świdniku można będzie dolecieć bezpośrednio do każdego miejsca w Europie, do Afryki Północnej i do Izraela (Żydzi na Majdanek). Po co nam bezpośrednie loty do USA, skoro tam latają (bezpośrednio) samoloty z Warszawy, Krakowa i czasem z Rzeszowa (z Rzeszowa czasem są, czasem nie). Z Lublina żadna linia na świecie nie zaryzykuje dalszej trasy (do USA), bo nie będzie tylu klientów. Cała filozofia biznesu. Lubelszczyzna to najbiedniejszy region w całej UE, więc jedyne możliwe stałe trasy (opłacalność dla linii lotniczych) to te trasy dla gastarbajterów, którzy pracują w UE i odwiedzają rodzinę na Lubelszczyźnie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
---------------------LOTNISKO ŚWIDNIK im.Sołtysa Kierdziołka ---------------------------------------------------------- DO " ASDE" --------- w kwestii osobistej , ani "nie wolno czytam" ani "nie wolno myśle" . Po prostu nie wie działem, że "planistami " przyszłości lotniska w Świdniku Są "planiści" z lubelskiego "MPK" i "PKS" (sic?). Te raz już wiem i wracam z tego powodu do prawidłowego nazewnictwa czyli "Lotnisko Świdnik" . Nie jestem za rozbudowywaniem "węzła światowego lotnictwa" w Lublinie ale rozchodziło mi się, aby utrzymać AUTORY TET " MIĘDZYNARODOWE LOTNISKO LUBLIN im.Armii Krajowej " . Aby Lotnisko Lublin było otwarte dla wszystkich rodzai samolotów nawet strategicznych wojskowych . Jeżeli już budujemy Lotnisko to niech ono będzie w pełni funkcjonalne. Jeżeli w Rzeszowie mogą startować i lądować samoloty z Ameryki Północnej to dlaczego lotnisko w Lublinie musi być tym "gorszym lotniskiem" ?. Budujecie Panowie " pastwisko" a nie Lotnisko !. Dlatego nawet obniżacie koszty budowy chodników czy dojazdów (sic?). Przysłowiowo chcecie "szkłem ty... podetrzeć " !. Dlaczego Lotnisko Lublin nie może być pięknym lotniskiem z szerokim oknem na świat ? . Akcjonariuszom lotniska zależy na "szybkich i dużych pieniądzach" dlatego niech Wasze lotnisko nazywa się " LOTNISKO ŚWIDNIK im.Sołtysa Kierdziołka " szkoda tylko, że takie obskurne lotnisko nie wybu dowaliście w powiecie lubartowskim Niedżwiadzie . " LOTNISKO NIEDŻWIADA im.Nasz Lubartów " . Dlaczego Władze Lublina dają przyzwolenie aby u Nas było wszystko..."najgorsze" ?. Nie mamy ani Godne go Lublina Stadionu ani Godnego Lublina Lotniska !. Ale mamy "Ratusz FOR SALE " i dopiero po sprze daży Ratusza, może wreszcie we Władzach Lublina będą ... PRZYJACIELE LUBLINA (?). Życzymy sobie aby wreszcie Lublin był Godną Stolicą Wschodniej Polski !. Szczęść Boże pięknemu Lublinowi ! .
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: