Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pasażerowie linii 22: Nie mamy czym wrócić z pracy!

Utworzony przez ~Radek~, 29 grudnia 2009 o 21:17 Powrót do artykułu
A trzeba było myśleć jak prywatny wchodził a nie cieszyć się że kilkadziesiąt groszy taniej i przeklinać MPK.Teraz macie za swoje.Pamiętam jak wtedy okoliczni ludzie życzyli (siedząc w prywatnym 22)żeby Mpk padło.Kiedyś jednemu powiedziałem że nie wie jak szybko zatęskni za tym mpk.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak oni mogą sobie rezygnować skoro linie nierentowne(takie jak 22)to miał być nierozłączny dodatek do wysokodochodowych ,takich jak 57.Czy może wtedy ktoś zapomniał dziwnym trafem napisać w umowie to co rada miasta ustaliła?Przestępstwo?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w sobote i niedziele z buta do lbn ;d masakraa ;/ a i fajnie ze imiona ludzi zmienione ;|
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Też mi coś zobaczcie co tułmany z urzędu marszałkowskiego zrobiły z rozkładem PKP
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgoda, - niech nie obsługują 22 ale zabrać im też 57 lub inną intratną. Kto tu rządzi ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Skoro zmiany były niezgodnie z Ustawą prawo przewozowe należy zmiany wycofać. Proszę Dziennik o dalsze artykuły na ten temat.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Też kiedyś przewidywałem, że jest błędem całkowite oddawanie pola prywatnym przewoźnikom na niektórych trasach, zwłaszcza podmiejskim i że wszelkie zachwyty nad prywatną komunikacją wkrótce zamienią się w płacz i skowyt. No i już się zaczyna. Teraz tylko czekać na następne "ekonomiczne" posunięcia AKL, bo skoro udało się na linii 22, to dlaczego miałoby się nie udać na innych "sprywatyzowanych" trasach, na przykład na linii 47?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A tak pięknie było,tacy zachwyceni byli pasażerowie że juz nie jezdzą stare i brudne autobusy mpk tylko cudowne autobusy prywaciarzy.A teraz znów chcą żeby mpk tam jezdziło?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
wystarczy dojść do głównej drogi, tam 52 jezdzi i busy z łęcznej co pare min - więc nie jest źle. inni mają gorzej. Pamiętacie Jacka Żytkiewicza ze 'Zmienników'???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
niech ludzie nie gadaja głupot!!! mieszkam na Turystycznej i stojąc od 4:15 do 5:25 żaden transped ani żółtek nie jedzie i też muszę dojechać do pracy na 6 na ulicę nałęczowską i czym mam jechać nartami??? JA NIE JESTEM MAŁYSZEM!!!!! a jeżeli Góźdź uważa że wszystko jest dobrze niech zamieszka na Pliszczynie i zobaczymy czym dojedzie.... ale pewnie samochodem. nie wszytskich stać na samochód i nie wszyscy mają prawo jazdy trzeba zrobić tak żeby wszyscy mieli dojazd do pracy na określony czas bo uważam że to jest zupełna paranoja żeby z Lublina nie można było dojechać do Lublina
Zaloguj się, aby oddać głos
0
a ja na to wszystko robie siuru bo jadąc swoim autem widze jak stoją czereśniaki z pliszczyna i wólki skuleni,zmarznięci to jest bardzo śmieszne widziałem ganiających się ludzi na przystanku bo chyba było im zimno wyglądało to jak w kabarecie "moralnego niepokoju". Jeżeli wycofali 22 to niech wycofają i 52 po co komu potzebne. Z miasta Lublin Zrobi się wielka wiocha i najdą czasy króla Świeczka hahahaha....... a ludzie z Pliszczyna będą pocinać furmanką do Lublina. Wtedy MPK całkiem upadnie bo każdy się przeżuci na SUPER BERIETA muuuua i wio,wio. Wrócą czasy kamienia łupanego. Ekolodzy będą się cieszyć, nie będzie spalin, środowisko czyściejsze a "kunia" będzie można zatankować tam gdzie rośnie trawica. Życzę powodzenia
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A najlepsze, że oczywiście zaczyna się klasyczne spychanie, kierowcy twierdzili żeby iść ze skargą do MpK a okazuje się że MPK przychyliło się do prośby Konsorcjum. Inna rzecz, że trzeba troche ekonomi, naklejki jak byk w autobusach, że zwykły bilet kosztuje 2 zl...a kierowcy biorą 1,5. Na linii poza godzinami porannego szczytu i popoludniowego z PLiszczyna 6-9 a z Lublina 14-17 spokojnie wystarcza mały Bus jak na zdjęciu to ci autobus puszczają na 70 osób. Więc najpierw liczyć a potem likwidować. Miasto też się wykazało, we wszystkich miastach rozwija się komunikacje żeby jak najmniej samochodów jeździło do Centrum a Lublin jak zwykle 20 lat do tyłu. No tak prawda, tylko musiałoby być jeszcze centrum, a nie targ i syfiasty dworzec PKS jako wizytówka
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oferuję sanie na zimę w sam raz, tylko rumaka brakuje ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżeli wycofali 22 to niech wycofają i 52 po co komu potzebne.
Zapominasz gościu że MPK nie obsługiwało tej linii więc się z niej wycofać nie mogło(na 52 jest MPK), natomiast ZTM też tego nie zrobił bo to linia obsługiwana jak do tej pory przez przewoźnika prywatnego. Z 52 MPK się nie wycofa bo dostaje za to kasę od wójta(linia podmiejska) oraz ma umowę wieloletnią z ZTM co równa się stały dochód o ile będzie spełniać wymogi tej umowy. Natomiast ludziom z Pliszczyna to ja życzę aby miasto jednak znalazło szybko pieniądze dla ZTM-u bo wtedy będą mieć państwową linię i prywaciarz który tam wejdzie nie będzie mógł ot tak zrezygnować bez konsekwencji. Oczywiście w przetargach jest także stara ilość wozokilometrów czyli też te które nie opłacały się prywaciarzowi
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: