Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
i bedzie coraz gorzej, co było do przewidzenia,a po wybudowaniu ekspresówki i modernizacji linii kolejowej  do Warszawy ,to dopiero bedzie ruch jak we Frankfurcie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odprawionych 170tys. pasażerów, a jak to się przekłada na dochód spółki? Port zarobił chociaż na własne utrzymanie, w tym na wynagrodzenia dla całej kadry (nic nie wspomnę o zleceniobiorcach) i odprawę dla byłego prezesa?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Odprawionych 170tys. pasażerów, a jak to się przekłada na dochód spółki? Port zarobił chociaż na własne utrzymanie, w tym na wynagrodzenia dla całej kadry (nic nie wspomnę o zleceniobiorcach) i odprawę dla byłego prezesa?
Nie wiem jak dochód spółki, ale na zycie mojej rodziny przełozyło się to bardzo dobrze. Dzieci czesciej widza ojca, który może czesciej przylatywać.  W hotelach też się poprawiło dzięki turystom przylatującym z Oslo. Naszym stomatologom tez się poprawiło, bo leczyć zęby specjalnie przylatuja ludzie zza granicy. Lotnisko nie ma tylko przynosic dochodów. Ma stymulować rozwój regionalny.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lotnisko Lublin osiągnęło bardzo dobry wynik. Do 100 000 pasażerów rocznie lotnisko Katowice Pyrzowice dochodziło 7 lat. W Lublinie będzie 200 000 pasażerów w pierwszym roku funkcjonowania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Za mało połączeń. Inercja władz Portu Lotniczego Lublin. Gdzie te połączenia z Mediolanem, Wrocławiem, Tel Awiwem czy Frankfurtem, które miały być już kilka miesięcy temu? Moim zdaniem powinno być też więcej połączeń na Wyspy Brytyjskie np. Birmingham czy Edynburg
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie wiem jak dochód spółki, ale na zycie mojej rodziny przełozyło się to bardzo dobrze. Dzieci czesciej widza ojca, który może czesciej przylatywać.
  Jakbyś się dowiedział ile to lotnisko kosztuje Ciebie i Twoje dzieci (a może i wnuki) to byś doszedł do wniosku że taniej by Ci było z tego Oslo co tydzień taksówką na weekend przyjeżdżać.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Już widzę, tą niesamowitą liczbę turystów lecących do Lublina  leczyć zęby. A poza tym, to mnie jako mieszkańca Lublina interesuje właśnie dochód dla miasta, a nie to, czy pojedyncze osoby odnoszę z tego korzyści. Poza tym lotnisko ma nie tylko ułatwiać komunikację, ale właśnie przynosić zyski, a jakie one są, skoro Ty nadal musisz latać do pracy, zamiast mieć ją tu na miejscu, a podatnicy finansują koszt utrzymania lotniska?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ile milionów strat na pierwsze urodziny? Bdzie premia dla Zarządu?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lotnisko Lublin osiągnęło bardzo dobry wynik. Do 100 000 pasażerów rocznie lotnisko Katowice Pyrzowice dochodziło 7 lat. W Lublinie będzie 200 000 pasażerów w pierwszym roku funkcjonowania.
no chyba jednak nie bedzie 200tys niestety
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no chyba jednak nie bedzie 200tys niestety
A jak bedzie 199000 albo 201000 to co to zmieni. Chodzi o rząd wielkosci
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Port Lotniczy Lublin to najlepsza lubelska inwestycja ostatniego dziesięciolecia! A malkontenci , wiecznie niezadowoleni ,idźcie zrobć kupkę!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Już widzę, tą niesamowitą liczbę turystów lecących do Lublina  leczyć zęby. A poza tym, to mnie jako mieszkańca Lublina interesuje właśnie dochód dla miasta, a nie to, czy pojedyncze osoby odnoszę z tego korzyści. Poza tym lotnisko ma nie tylko ułatwiać komunikację, ale właśnie przynosić zyski, a jakie one są, skoro Ty nadal musisz latać do pracy, zamiast mieć ją tu na miejscu, a podatnicy finansują koszt utrzymania lotniska?
Od swoich te pojedyncze osoby płacą PODATEK, który trafia do miasta. Nie znasz podstaw ekonomii?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A jak bedzie 199000 albo 201000 to co to zmieni. Chodzi o rząd wielkosci
moze to dla ciebie rzad wielkosci ale dla mnie to wymierna przyszlego zysku lotniska a na razie straty. im wiecej pasazerow tym mniej musimy dokladac do lotniska. gdyby tak podchodzic to co to za roznica i milion czy 100 tys- jedno zoro!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Od swoich te pojedyncze osoby płacą PODATEK, który trafia do miasta. Nie znasz podstaw ekonomii?
Doprawdy? A jaki to podatek trafia do miasta od pana, który pracuje poza Lublinem i nawet nie wiadomo, czy ma tu nieruchomość? A może jeździ środkiem transportu powyżej 3,5 t. w ramach dział.gosp. i odprowadza od tego podatek?  Ten pan zamiast latać, powinien dzięki temu lotnisku, które powinno wg niektórych przyciągać inwestorów, znaleźć dobrze płatną pracę, ale niestety nic z tego. Zero rozwoju, zero dochodu, czyli zero zysku dla miasta z powodu lotniska.Korzyści z lotniska są niewspółmierne do ponoszonych kosztów jego utrzymania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Prędzej czy później zamknął te lotnisko tak jak wiele w Europie. Głupio wydawane pieniądze z funduszy aż żal patrzeć. Jest i będzie nierentowne. Tylko czekać jak Wizzair wycofa czwartkowe loty.Tylko idiota może wierzyć w sukces tego pomnika pychy i zadufania w sobie władz Lublinia. Ani za wiele miejsc pracy nie przybyło ani zbyt wielu nowych inwestorów nie widać. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Lotnisko Lublin osiągnęło bardzo dobry wynik. Do 100 000 pasażerów rocznie lotnisko Katowice Pyrzowice dochodziło 7 lat. W Lublinie będzie 200 000 pasażerów w pierwszym roku funkcjonowania.
ty taki durny czy propagandzista zuka ? lotnisko w Pyrzowicach dla cywilów zostało otwarte w 2000r. kto miał latać samolotami przez pierwsze 5 lat jak Polacy jeszcze nie uciekli do UK? Jak zamieszkali w normalnym kraju to zaczęli latać. i dlatego trwało to tak długo. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: