Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

PKP Intercity: Pociągi PesaDART znikną z Lublina, ale później

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 czerwca 2016 o 12:04 Powrót do artykułu
A jeszcze nie dawno jakaś dyrektor od kolei obiecywała że na odcinku Lublin-Lubartów-Łuków zostanie połozony drugi tor a cała linia zostanie zelektryfikowana.Co się stało...pieniędzy zabrakło,czy też były to kolejne obiecanki na wyrost?!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
A jeszcze nie dawno jakaś dyrektor od kolei obiecywała że na odcinku Lublin-Lubartów-Łuków zostanie połozony drugi tor a cała linia zostanie zelektryfikowana.Co się stało...pieniędzy zabrakło,czy też były to kolejne obiecanki na wyrost?!
Nieeee, dyrektorem PKP-PLK został Volvo - Muszyński. Potrzebna est kasa na nowy samochód. Lotniskowe Volvo jest już za stare 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Proponuję zabrać z lubelskiego wszystko zrobić park będą przyjeżdżać i oglądać jak wygląda bieda wschodu Polski:)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A wcześniej nastąpi Brexit i okaże się, że potrzeba będzie zrewidować unijny budżet czyli obciąć unijne fundusze (o brytyjską składkę) i remont trasy kolejowej Lublin - Warszawa zostanie odłożony na wieki wieków Amen. Brytyjska roczna składka netto to 11 miliardów Euro czyli 47 miliardów Złotych. (Jak kto woli). Kosztorys remontu tej trasy opiewa na 3 miliardy z czego 85% ma dołożyć Unia.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Busiarze co przepędzili Polskiego Busa zacierają ręce , teraz i kolej wycofuje się , zostaną stare , rozklekotane ,śmierdzące busy wspierane przez lubelskich urzędników :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na linii do Łukowa nie ma miejsca na drugi tor i nikt go nie obiecywał. Powstała już część "mijanek". Czy naprawdę remont czyli naprawę linii musicie postrzegać negatywnie wyłącznie przez pryzmat czasowych utrudnień?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dart i Pendolino nie dla wieśniaków. Taka prawda.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Na Kolei praca się nie klei. Ale od 1990 r bo wcześniej to Kolej była Prima Sort. Kto ma teraz olej to ma w tyłku Kolej made in POkraki.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: